IX Customer Experience Transformation

O konferencji

Szanowni Państwo, przed nami 9. już edycja konferencji Customer Experience Transformation! W tym roku, spotkamy się 10-11 grudnia w hotelu Sound Garden w Warszawie! To wydarzenie, które nie tylko dostarcza ogromnej wiedzy, ale także inspiruje do działań, prezentując konkretne przykłady rozwiązań i ich wdrożeń.

Nasz sposób postrzegania customer experience oraz jego wpływu na biznes stale ewoluuje. Z dnia na dzień poszerzamy horyzonty, przekroczyliśmy tym samym etap w którym skupialiśmy się na poznawaniu klienta i jego emocjonalnych potrzeb. Dziś nie tylko kształtujemy strategie i polityki CX, ale również zdajemy sobie coraz bardziej sprawę, że kluczem do sukcesu jest edukacja inwestorów oraz klientów wewnętrznych, dotycząca istoty CX w organizacji.

Podczas 9. edycji Customer Experience Transformation – tak jak co roku - każdy dzień konferencji będzie poświęcony innemu tematowi. Przygotujcie się na dwa dni pełne fascynujących historii i inspirujących przemówień CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami.

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

Program konferencji

DZIEŃ #1: CX Governance - jakimi działaniami zmieniamy organizację, aby cała pracowała w podejściu CX

  • Jak przekonywać decydentów do pracy w podejściu CX (z głosem klienta), w tym jak pokazywać opłacalność dbania o doświadczenia klientów i pracowników
  • Jak zakotwiczyć CX w strategii firmy i go zoperacjonalizować, czyli skaskadować cele strategiczne na cele operacyjne
  • Jak przygotować, uzgodnić, wdrożyć i realizować Politykę CX w organizacji
  • Jak wdrażać ogólnoorganizacyjne procesy wspierające budowanie i dbanie o odpowiednie doświadczenia: zarządzanie głosem klienta, zamknięta pętla usprawnień na bazie głosu klienta, mapowanie podróży klienckich, monitorowanie poziomu doświadczeń w podróżach klienckich
  • Jak łączyć działania CX i EX, aby „grać do jednej bramki”
  • Jakie są sprawdzone sposoby na rozwijanie podejścia CX w małych, średnich i dużych organizacjach
  • Jak uczyć pracowników w jednostkach organizacyjnych, aby byli samodzielni w pracy z głosem klienta i projektowaniu produktów/usług, procesów, systemów i aplikacji, komunikacji, które gwarantują odpowiednie doświadczenia klientów
  • Jak szkolić pracowników w obszarze wykorzystania narzędzi CX, co się sprawdza bardziej, a co mniej
  • Jak priorytetyzować inicjatywy klienckie w organizacji, aby realizować te, które mają największy potencjał zmian na lepsze
  • Co nie wyszło, mimo zaangażowania i chęci

DZIEŃ #2 Narzędzia CX – rozwiązania, które wspierają codzienne zarządzanie doświadczeniami klienta

  • Jak wykorzystujemy i jakie mamy efekty stosowania Programu Głosu Klienta i Zamkniętej Pętli Usprawnień
  • Jak wykorzystujemy i jakie mamy efekty z mapowania Podróży Klienta / Podróży Pracownika
  • Jakie wykorzystujemy i jakie mamy efekty z pomiarów/badań; jakie mamy sposoby na wyciąganie wniosków z badań
  • Jak wykorzystujemy i jakie mamy efekty wdrażania w organizacji demokratycznych rozwiązań dot. dostępu do wyników pomiarów i głosu klienta (zamówionego i niezamówionego) dla wszystkich pracowników
  • Jak wykorzystujemy i jakie mamy efekty wyliczania szacunków opłacalności inicjatyw klienckich (ex-ante) oraz jak sprawdzamy efekty (ex-post)
  • Jak wykorzystujemy i jakie mamy efekty z korzystania z innych narzędzi, które wspierają ogólnofirmową zdolność do budowania i dostarczania odpowiednich doświadczeń, np.: wdrażanie/aktualizacja standardów obsługi spójnych we wszystkich kanałach, wdrażanie/aktualizacja zasad komunikacji z klientem spójnych we wszystkich kanałach
  • Jak wykorzystujemy i jakie mamy efekty korzystania z technologii AI w usprawnianiu pracy zespołów CX (np. w analizie głosu klienta)
  • Co nie wyszło, mimo zaangażowania i chęci

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Sound Garden

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
3 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 25 października
2 695
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!