Moderator procesu Customer Journey Map

O szkoleniu

Jeśli chcesz na co dzień nie tylko tworzyć Mapy Podróży Klienta w swojej organizacji, ale również dowiedzieć się jak krok po kroku uczyć innych w swojej firmie korzystania z tego narzędzia – to jest warsztat dla Ciebie. Możesz w ten sposób budować kulturę Customer Experience wewnątrz swojej firmy dzięki pracy i zaangażowaniu Waszych pracowników!

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie certyfikujące jest prowadzone w formie warsztatu, który pozwala nabyć kluczową wiedzę, ale też praktyczne umiejętności i narzędzia niezbędne do prowadzenia projektów klasy Customer Journey Map.

Jakie są cele szkolenia Moderator procesu Customer Journey Map – szkolenie ProOptima?

  • Dokładne poznanie czym jest i jak wykorzystywać Customer Journey Map na co dzień.
  • Otrzymanie know-how do tworzenia map podróży klientów w swojej firmie.
  • Zgłębienie podstawowych zasad pozyskiwania informacji od klientów: wywiady indywidualne, ankiety wraz z wzorem scenariusza i ankiety badające doświadczenie klienta (CX) CJM.
  • Wzmocnienie kompetencji w zakresie kluczowych zasady – i konkretnych wskazówek – niezbędnych w codziennej pracy facilitatora, który ma efektywnie prowadzić pracę grupy tworzącej mapę podróży klienta.
  • Uświadomienie sobie wyzwań, narzędzi i kroków, które stanowią o sukcesie w tworzeniu mapy.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta i zespołów Customer Experience. W tym handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom.

Program szkolenia

  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)?
  • Jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta (CX)?
  • Ścieżka podróży (CJM).
  • Pojęcia CJM.
  • Proces tworzenia CJM.
  • Badania klienckie: Klienci jako źródło (bez)cennych informacji do tworzenia CJM i strategii Customer Experience.
  • W jaki sposób pozyskiwać wiarygodne informacje od klientów?
  • Jak poprowadzić proces badawczy od zaproszenia/rekrutacji do podziękowania.
  • Buyer Persona (BP) – budowa BP i wchodzenie w buty Klienta.
  • Jak budować Customer Journey Map – krok po kroku opis procesu budowy.
  • Customer Journey Map – warsztat budowy mapy podróży Klienta.
  • CJM Analiza map wytworzonych na arkuszach podczas warsztatu.
  • CJM Synteza – wnioski na poziomie map.
  • Customer Journey Map. Analiza przebiegu i rezultatów warsztatów.
  • Action Plan – zdefiniowanie procesu CJM w terminach organizacji i stworzenie założeń opisującego go dokumentu.
  • Budowa CJM – rola moderatora.
  • Analiza faz pracy grupy warsztatowej na postawie wcześniejszych 2 dni warsztatów – metapoziom.
  • Komunikacja prowadzącego spotkanie z grupą – co warto, by moderator wiedział o procesach grupowych i komunikacji.
  • „Narzędziownia CJM” cd., czyli niezbędnik dla moderatora grup CJM, stanowiący kompleksowe ujęcie facylitacji grup CJM z perspektywy umiejętności, technik, postawy oraz przebiegu warsztatu CJM.
  • Prowadzący inspirujący grupę do pracy – narzędzia moderatora – rozwinięcie i ćwiczenia umiejętności komunikacyjnych.
  • Przygotowanie spotkania: pojedynczego i serii spotkań.

Czas trwania

2 dni: 12h

Prelegenci

Tomasz Kras - senior konsultant, trener i coach. Założyciel i CEO ProOptima. Od 18 lat inspiruje menedżerów do stawania się lepszymi ludźmi dla swoich zespołów, współpracowników, Klientów czy bliskich. Pomaga im wyzwalać ich niewykorzystany potencjał, zmieniać nawyki i postawy. Jest partnerem dla zarządów i menedżerów, mających ambicje zmieniać swoje firmy, struktury czy zespoły. Projektuje i lideruje złożonymi procesami rozwojowymi, które realizuje ProOptima.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

1. Komputer z dostępem do Internetu
2. Zoom i Miro

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
3 750
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków
Grzegórzecka 10B/205
woj. małopolskie
Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kompetencji kadry kierowniczej oraz zespołów pracowników. Propagujemy...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków Grzegórzecka 10B/205
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!