Skuteczna windykacja przez telefon - telewindykacja

O szkoleniu

Budowanie dobrych realcji z Klientem jest kluczowym elementem dla powodzenia firmy. Niekiedy zdarza się jednak, że Klient nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się dłużnikiem.

Jak odpowiednio i skutecznie przeprowadzić proces windykacji, przy jednoczesnym zachowaniu dobrych realcji z Klientem? Jak kontrolować emocje i zachować spokoju w czasie rozmowy windykacyjnej? Na te i inne pyatnia znajdą Państwo odpowiedź w trakcie szkolenia HILLWAY Skuteczna windykacja przez telefon - telewindykacja.
Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • jak wypracować strategię skutecznego odzyskiwania należności w kontakcie telefonicznym
  • w jaki sposób określać zasady profilaktyki windykacyjnej oraz jakie są reguły ich stosowania
  • jak wykształcić w sobie umiejętność kontroli emocji w trudnych sytuacjach
  • jak najszybciej i najmniejszym kosztem odzyskiwać należności przy zachowaniu dobrych relacji handlowych oraz jednoczesnej obronie własnych interesów
  • jakie są skuteczne narzędzia, zwroty, techniki, które ułatwiają odzyskanie należności i które można zastosować natychmiast po odbytym szkoleniu
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest osobom, które w swojej pracy kontaktują sie z klientami za pomocą telefonu, którzy zwlekają z uregulowaniem należności za pomocą telefonu. W szczególności skierowane jest do pracowników działów związanych z windykacją.

Program szkolenia

Moduł I

Rola klienta/dłużnika dla firmy i pracownika

  • Kim jest Klient – rola Klienta w firmie i jego oczekiwania oraz obowiązki wobec firmy
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta/Dłużnika

Rola pracownika firmy zajmującego się windykacją

  • Moja rola w Firmie
  • Firma to Ty – Ty to Firma
  • Budowanie wizerunku Firmy w oczach rozmówcy
  • Cechy profesjonalnego Pracownika zajmującego się windykacją i obsługą Klienta/Dłużnika

Moduł II

Wstęp do windykacji

  • Cele windykacji
  • Dlaczego Klienci/Dłużnicy nie płacą?
  • Kiedy Klienci/Dłużnicy zapłacą?
  • Rodzaje windykacji (miękka i twarda)

 Podstawy psychologii niezbędne do właściwych relacji z klientem/dłużnikiem

  • Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej
  • Sposoby szybkiego opanowania sytuacji stresowej
  • Racje a emocje w rozmowie windykacyjnej
  • Dokładna znajomość faktów i możliwości działania
  • Wytrwałość i konsekwencja
  • Odzyskiwanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych z dłużnikiem
  • Rozpoznawanie rodzaju zagrywek stosowanych przez dłużników
  • Skuteczne odpowiadanie na typowe wymówki i zagrywki dłużnikówa)       Wymówki standardoweb)       Wymówki niestandardowe
  • Błędy w rozmowach windykacyjnych

STRUKTURA TELEFONICZNEJ ROZMOWY WINDYKACYJNEJ

  • Rola przygotowania się do telefonicznej rozmowy z dłużnikiem
  • Zdobycie jak największej ilości informacji o dłużniku
  • Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej w rozmowie windykacyjnej
  • Rola pytań w rozmowie windykacyjnej
  • Typy pytań i ich zastosowanie
  • Czas w rozmowie windykacyjnej
  • Zasady/ wskazówki zwiększające skuteczność telefonicznej windykacji

 Moduł III 

Efektywna komunikacja z dłużnikiem w rozmowie windykacyjnej

  • Zasady wywierania wpływu – możliwości ich świadomego wykorzystania w windykacji
  • Metody i techniki nawiązywania kontaktu i przejmowania prowadzenia w rozmowach
  • Posługiwanie się elementami języka perswazji
  • Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – Język Win/Win
  • Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne
  • Zwroty windykacyjne
  • Błędy w rozmowach windykacyjnych

Prowadzenie rozmów w warunkach nietypowych

  • Praca z trudnym Klientem/Dłużnikiem
  • Skąd się bierze agresywna postawa rozmówcy?
  • Radzenie sobie z atakami rozmówcy – zdenerwowanie i emocje rozmówcy
  • Odzyskiwanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych z Klientem/Dłużnikiem
  • Rozpoznawanie rodzaju zagrywek stosowanych przez Klientów/Dłużników

Moduł IV 

Warsztat szkoleniowy

  • Warsztaty oparte na symulacji rozmów z Klientami/Dłużnikami w celu określenie mocnych stron i elementów do rozwoju
  • Możliwość nagrań uczestników

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.hillway.pl/szkolenie-skuteczna-windykacja-przez-telefon-telewindykacja-szkolenie/

Czas trwania

Szkolenie odbywa się w ciągu jednego dnia w godzinach 9:00-16:30.

Prelegenci

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu oraz najlepszych ekspertów posiadających szeroką wiedzę na temat narzędzi ułatwiających zarządzanie kluczowym dla firmy klientem. Trener prowadzący szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon nie tylko dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wymiany doświadczeniami. Szczegółowe informacje o Trenerze są przekazywane po otrzymaniu zapytania.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się na platformie ZOOM z licencją po stronie HILLWAY.

Uczestnik projektu korzysta z własnego sprzętu: komputer, mikrofon, głośnik, kamera, połączenie internetowe

Rejestracja

Cena 1
820
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje szkoleniowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza. Podpisanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Hillway Training & Consulting, a Państwa firmą, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu. Odbiór zgłoszenia potwierdzamy e – mailem.
  2. Płatność za szkolenie otwarte następuje na podstawie faktury pro forma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po odbyciu się szkolenia – faktury wystawiamy po zrealizowaniu usługi.
  3. Rezygnacja z udziału w szkoleniu zgłoszona nie później niż 10 dni przed jego terminem nie powoduje konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie HILLWAY Training & Consulting nabywa prawa do obciążenia płatnika 50% kosztów szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: HILLWAY Training & Consulting
  • Ulica i nr: ul. Grażyny 13/15
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5213592814

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

HILLWAY Training & Consulting
02-548 Warszawa, Polska
ul. Grażyny 13/15
woj. mazowieckie
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku szkoleniowo-doradczym. Od 2011 roku prowadzimy doradztwo i szkolenia miękkie na terenie całej Polski. Wdrażamy programy rozwojowe w takich obszarach jak: - zarządzanie - obsługa klienta - komunik...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!