O szkoleniu
Zarządzasz aplikacją mobilną, stroną internetową lub systemem transakcyjnym? Jesteś odpowiedzialny za rozwój produktu cyfrowego? Zastanawiasz się, czy spełnia on oczekiwania użytkowników? Co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć komfort użytkowania, a równocześnie generować większe zyski dla firmy? Jaki powinien być kolejny krok i jak ustalić listę priorytetów?
Eksperci user experience (UX) wypracowali bogaty zestaw metod, technik i narzędzi pozwalających na kreatywne i zarazem efektywne zarządzanie produktem cyfrowym.
Eksperci user experience (UX) wypracowali bogaty zestaw metod, technik i narzędzi pozwalających na kreatywne i zarazem efektywne zarządzanie produktem cyfrowym.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się projektowaniem, zarządzaniem i rozwojem produktów digitalowych (m.in. stron www, sklepów internetowych, aplikacji mobilnych czy systemów transakcyjnych) – product developerów, product managerów oraz project managerów.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana specjalistyczna wiedza techniczna. Doświadczenie w pracy z rozwojem produktu będzie zdecydowanym atutem.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana specjalistyczna wiedza techniczna. Doświadczenie w pracy z rozwojem produktu będzie zdecydowanym atutem.
Program szkolenia
Szkolenie ma postać warsztatu podzielonego na cztery moduły. Każdy moduł składa się z krótkiego wykładu (ok. 30 min) oraz części warsztatowej. Każde z ćwiczeń odpowiada konkretnym zadaniom, z jakimi spotykamy się w procesach projektowania.
Persony – nowa jakość w rozmowach o grupach docelowych
Warsztat – Tworzenie persony krok po kroku
Badania w terenie – czyli jak poznać prawdziwe potrzeby użytkowników i zrozumieć ich sposób rozumowania
Warsztat – Przeprowadzenie wywiadu pogłębionego
User journeys – kluczowy element skutecznej architektury perswazji
Warsztat – Tworzenie macierzy potrzeb i celów komunikacyjnych oraz modelowanie user journeys
Usability – praktyczne i szybkie metody badania użyteczności serwisów www i aplikacji mobilnych
Warsztat – Udział w prawdziwej sesji testu z użytkownikami
Persony – nowa jakość w rozmowach o grupach docelowych
Warsztat – Tworzenie persony krok po kroku
Badania w terenie – czyli jak poznać prawdziwe potrzeby użytkowników i zrozumieć ich sposób rozumowania
Warsztat – Przeprowadzenie wywiadu pogłębionego
User journeys – kluczowy element skutecznej architektury perswazji
Warsztat – Tworzenie macierzy potrzeb i celów komunikacyjnych oraz modelowanie user journeys
Usability – praktyczne i szybkie metody badania użyteczności serwisów www i aplikacji mobilnych
Warsztat – Udział w prawdziwej sesji testu z użytkownikami
Czas trwania
9.30-17.00
Prelegenci

Piotr Poznański
Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.
Doświadczenie
Pracował zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (Hewlett-Packard, Solidex). Realizował projekty m.in. dla PKN Orlen, Allegro, Empik.com. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Obecnie pracuje w Międzynarodowym Sekretariacie Amnesty International w Londynie.
Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia.
Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.
Doświadczenie
Pracował zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (Hewlett-Packard, Solidex). Realizował projekty m.in. dla PKN Orlen, Allegro, Empik.com. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Obecnie pracuje w Międzynarodowym Sekretariacie Amnesty International w Londynie.
Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Horizon Plaza
02-672 Warszawa
Jana Pawła II 25
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + VAT
1 250
zł
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy. Uwaga! Przy zamówieniu dla 3 osób i więcej – cena 807,00 zł netto od osoby (rabat 15%) - Skontaktuj się z nami: szkolenia@conceptlabs.pl
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry...
CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Skontaktuj się z nami w sprawie zamówienia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
Powiadomienia o nowych terminach