Znajdź kurs copywritingu z certyfikatem!

  • Sprawdź szkolenia webriting oraz kursy copywritingu online i stacjonarne
  • Poznaj terminy kursów, program zajęć i ceny kursów i szkoleń
  • Zapisz się na kurs copywritingu online!

Kursy copywriting: 15

  • już od 1 600 zł
1 600 zł
  • już od 1 600 zł
1 600 zł
  • już od 863 zł
863 zł
  • już od 7 900 zł
7 900 zł

Data Storytelling

  • już od 1 890 zł
1 890 zł
  • już od 1 490 zł
1 490 zł
  • już od 999 zł
999 zł
  • już od 0 zł
  • już od 1 390 zł
1 390 zł
  • już od 0 zł
  • już od 630 zł
630 zł

Writing Masterclass

  • już od 895 zł
895 zł
  • już od 149 zł
149 zł

Writing B2B

  • już od 1 095 zł
1 095 zł
  • już od 1 897 zł
1 897 zł
Artykuł

Kurs copywritingu i webwritingu - dla kogo?

Nie od dzisiaj wiadomo, że słowa mają ogromną moc. Wiedzą to zwłaszcza specjaliści od public relations, marketingu i reklamy, gdzie umiejętność tworzenia angażujących treści i tekstów jest niezwykle ważna i z roku na rok wciąż zyskuje na popularności. Copywriting to też podstawa marketingu w wyszukiwarkach internetowych i pozycjonowania stron internetowych. Chcesz zostać copywriterem? Sprawdź kursy copywritingu, szkolenia copywriting i webwriting oraz kurs copywriter online i naucz się perswazyjnego pisania!

Spis treści:

  1. Co to jest copywriting?
  2. Jak zostać copywriterem?
  3. Kurs copywritingu czy szkolenie copywriting?
  4. Kursy copywriting, szkolenia webwriting - dla kogo?
  5. Gdzie znaleźć kursy copywriting, szkolenia copywriting bądź kurs copywriter?
Co to jest copywriting?

Copywriting to pojęcie trudne do przełożenia na język polski, będące jedną z najważniejszych części tzw. content marketingu, czyli marketingu treści. Sensem content marketingu jest tworzenie angażujących treści, które mogą pozytywnie wpływać na wizerunek i rozpoznawalność marki oraz tworzyć więź z konsumentem. Sam copywriting jest cześcią content marketingu i polega na tworzeniu użytecznych tekstów o wysokim poziomie funkcjonalności, perswazyjności, wartości informacyjnej i sprzedażowej. Głównym celem copywritingu jest angażowanie odbiorcy, wciąganie go w kontakt z daną marką oraz do procesów zakupowych danej marki. Jak widać, copywriting spełnia bardzo ważne role w marketingu i promocji marki, dlatego warto rozwijać umiejętności pisania podczas dedykowanych kursów i szkoleń z copywritingu.

Jak zostać copywriterem?

Wiele osób zastanawia się czy warto zostać copywriterem oraz jak zostać copywriterem? Popularność copywritingu oraz SEO copywritingu rośnie z roku na rok. Wynika to z coraz większej roli copywritingu w e-commerce oraz w innych dziedzinach prowadzenia działalności przez internet. Copywriting i praca copywritera potrzebne są jednak nie tylko w Internecie, ale również do opracowywanie haseł i sloganów reklamowych, pisania scenariuszy reklam telewizyjnych i radiowych, przygotowywania broszur produktowych czy też w działaniach z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer branding itp. Tak szerokie zastosowanie copywritingu sprawia, że stosunkowo łatwo znaleźć zatrudnienie jako copywriter. Początkujący copywriter może liczyć na zarobki w wysokości zbliżającej się do 4 tys. złotych brutto, to niewiele. Wraz jednak ze wzrostem doświadczenia i umiejętności zarobki te mogą szybko rosnąć, a copywriterzy zatrudniani przez czołowe agencje reklamowe mogą liczyć na wynagrodzenie przekraczające nawet 15 tys. złotych brutto miesięcznie. Oczywiście do uzyskania takich zarobków nie wystarczy podstawowy kurs copywritingu czy webwritingu - niezbędne są doświadczenie, wysoka motywacja oraz talent. Szkolenia z copywritingu oraz kursy copywritingu są jednak podstawową metodą rozpoczęcia pracy w zawodzie copywritera, gdyż nie istnieją studia czy szkoły przygotowujące do pracy w tym zawodzie. Oczywiście ukończenie dziennikarstwa może znacząco pomóc nam w wejściu do zawodu copywritera, dzięki zdobytym w trakcie studiów warsztatowi i wiedzy.

Kurs copywritingu czy szkolenie copywriting?

Szkolenia copywriting oraz kursy z copywritingu znacząco różnią się w zależności od firmy szkoleniowej, trenera czy autora kursu. Wiele zagadnień omawianych w programie szkolenia czy kursu copywritingu powtarza się. Są to przede wszystkim:

  • cele content marketingu i copywritingu,
  • budowanie perswazyjnych przekazów i tekstów,
  • dopasowywanie charakteru i stylu tekstów do grupy docelowej,
  • metody zapewnienia poprawności językowej, ortograficznej i stylistycznej,
  • omówienie rodzajów tekstów stosowanych w internecie oraz marketingu i reklamie,
  • zasady copywritingu pod SEO (dopasowanie treści pod użytkownika i wyszukiwarki w ramach pozycjonowania stron internetowych),
  • narzędzia wspierające prace copywritera.

Jeśli szukamy przekrojowej wiedzy dotyczącej copywritingu, od podstaw, poprzez omówienie narzędzi copywriterskich, aż po wskazówki jak pracować nad warsztatem copywritera warto zdecydować się na ogólny kurs copywritingu online lub stacjonarny. Jeśli natomiast poszukujemy możliwości pogłębienia naszych umiejętności, specjalistycznej wiedzy dotyczącej pisania tekstów pod potrzeby nie tylko użytkowników, ale też na przykład robotów wyszukiwarek internetowych, wówczas warto zdecydować się na specjalistyczne szkolenie copywriterskie. Pozwala ono mocno skupić się na wybranym obszarze copywritingu oraz ćwiczyć umiejętności w praktyce poprzez ćwiczenia indywidualne pod okiem trenera, ćwiczenia w parach i grupowe.

Kursy copywriting, szkolenia webwriting - dla kogo?

Głównymi odbiorcami kursu copywritingu są osoby zatrudnione na stanowisku copywriter bądź myślące o podjęciu pracy w roli copywritera. Kurs copywritingu z certyfikatem pozwala zapoznać się z teorią związaną z tworzeniem angażujących treści, zarówno na potrzeby reklamy i promocji, jak też stron internetowych, broszur czy ebooków. Udział w kursie pozwala poznać również narzędzia niezbędne w pracy coprywritera, a także rozwinąć praktyczny warsztat i umiejętności kreatywnego pisania. Dla wygody naszych użytkowników wszystkie kursy copywritingu z certyfikatem zamieszczone w serwisie zawierają informacje o rodzaju wystawianego certyfikatu oraz umożliwiają jego podgląd. Certyfikaty zawsze mają formę certyfikatu imiennego, więc z powodzeniem można go zamieścić na LinkedIn bądź wpisać w CV i na życzenie przedstawić potencjalnemu pracodawcy.

Dobre szkolenia i kursy copywritingu i webwriting to nie tylko teoria, ale też zajęcia praktyczne i liczne ćwiczenia. Trener prowadzący zajęcia pomoże uczestnikom wychwycić najczęściej popełniane błędy, zaimplementować bogatszy styl oraz zapewnić, że nasze teksty będą posiadały wartość merytoryczną dzięki odpowiedniej strukturze, skoncentrowaniu się na tematyce i jej kompleksowym omówieniu. Kurs copywritingu z certyfikatem to również możliwość zyskania potwierdzenia kompetencji zawodowych, co może być cenne w trakfie poszukiwania pracy. Kurs webritingu koncentruje się na tworzeniu treści na strony internetowe, w tym zgodnie z wymogami wyszukiwarek internetowych. Kursy copywritingu oraz webwriting polecane są przede wszystkim:

  • pracownikom działów marketingu, w tym marketingu internetowego oraz social media, w których treści są powszechnie wykorzystywane,
  • pracownikom agencji reklamowych pracujących nad przygotowaniem komunikatów promocyjnych,
  • pracownikom firm z sektora e-commerce w celu tworzenia kreatywnych, angażujących i wyczerpujących opisów produktów i usług na potrzeby stron internetowych itp.,
  • specjalistom ds. public relations pracującym nad tworzeniem komunikatów i treści PR-owych,
  • wszystkim innym osobom, które poprzez artykuły i inne treści pisane chcą wywierać wpływ, angażować i przekazywać wartościowe treści.
Gdzie znaleźć kursy copywriting, szkolenia copywriting bądź kurs copywriter?

Szukając szkoleń z copywritingu, kursu copywriter bądź warsztatów poświęconych copywritingowi i kreatywnemu pisaniu warto sięgnąć po bazy szkoleń i porównanie ofert. Zadaniem bazy szkoleń jest zagregować w jednym miejscu szereg ofert szkoleń i kursów, zarówno tych stacjonarnych odbywających się z reguły w największych miastach w Polsce (takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Lublin, Łódź, Katowice, Poznań czy Rzeszów) jak i online. Pozwala to zarówno skrócić czas niezbędny na poszukiwanie dobrej oferty szkolenia lub kursu z copywritingu, jak też upewnić się, że jego program jest dopasowany do naszych potrzeb oraz nie przepłacić. Możliwość porównania programu i cen szkoleń od różnych firm szkoleniowych znacznie ogranicza ryzyko nietrafionej inwestycji z punktu widzenia budżetu szkoleniowego.

Listę nadchodzących szkoleń copywriting, kursów copywritingu oraz kursów i szkoleń copywriter znaleźć można na górze strony. Zawiera ona stacjonarne szkolenia z copywritingu, kursy copywritingu online prowadzone zarówno na żywo, jak i w postaci e-learningu. Wszystkie szkolenia i kursy zgromadzone w bazie zawierają informacje o miejscu i terminie realizacji zajęć, programie szkolenia, grupie docelowej, sylwetki prelegentów prowadzących wykłady i ćwiczenia oraz warunki uczestnictwa, w tym cenę szkolenia dla copywritera. Po wybraniu kursu copywriting lub szkolenia copywriting, które najlepiej odpowiadają naszym potrzebom możemy zapisać się na zajęcia poprzez bezpłatne formularze zgłoszeniowe. Po wysłaniu formularza opiekun szkolenia potwierdzi rejestrację i przekaże wszystkie informacje organizacyjne w ciągu 48 godzin.

Kurs copywritingu i webwritingu - dla kogo?
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Pytania i odpowiedzi

Poznaj często zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące pracy jako copywriter.
Dowiedz się czym jest baza szkoleń, kursów i konferencji biznesowych Eventis.pl

Zanim zanurkujesz w świat copywritingu, należy zrozumieć, co to znaczy być copywriterem. Jest to osoba, która tworzy treść, zwykle zorientowaną marketingowo, która ma na celu przekonać czytelnika lub odbiorcę do podjęcia określonego działania, na przykład kupienia produktu.

Copywriting obejmuje pisanie treści na potrzeby reklamy, do stron internetowych, broszur, e-maili, postów na blogach i mediach społecznościowych.

Copywriting to nie tylko umiejętność pisania, ale także badania rynku i zrozumienia odbiorców. Zrozumienie, do kogo piszesz, co ich motywuje, jakie mają potrzeby i jak najlepiej do nich przemówić, jest kluczem do skutecznego copywritingu. Dlatego ważne jest, aby stale doskonalić swoje umiejętności badawcze i zdobywać wiedzę na temat odbiorców, dla których piszesz.

Po zbadaniu potrzeb odbiorców, copywriter stara się na nie odpowiedzieć poprzez tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści, takich jak artykuły czy slogany reklamowe.

Zaczynając swoją przygodę z copywritingiem, najważniejsze jest nabranie pewności siebie w pisaniu. Każdy, kto chce podjąć pracę jako copywriter, powinien najpierw ćwiczyć swój warsztat. Pisanie codziennie - na dowolny temat, w dowolnym stylu - może pomóc w rozwijaniu umiejętności i zrozumieniu, jak różne techniki wpływają na czytelnika.

Jednym z najlepszych sposobów na rozwijanie swoich umiejętności jest tworzenie portfolio. Warto rozważyć utworzenie własnej strony internetowej lub bloga, na której można umieścić swoje teksty. Niezależnie od tego, czy to próbki robocze, czy opublikowane projekty, potencjalni pracodawcy chcą zobaczyć, co potrafisz stworzyć. Pokaż im różnorodność swoich umiejętności, pisząc na różne tematy i dla różnych mediów.

Chcąc przyśpieszyć proces uczenia się i zdobywania umiejętności warto skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych osób, które zajmują się copywritingiem od dawna. Możliwe jest to poprzez zapisanie się na kurs czy szkolenie copywritingu, a także udział w warsztatach pisarskich, dziennikarskich itp.

Koszt kursu copywritingu zależy od wielu czynników, takich jak:
1. forma kursu (online, stacjonarny),
2. długość kursu,
3. treść kursu,
4. szkoła lub firma szkoleniowa, która oferuje kurs.

Ogólnie rzecz biorąc, kursy copywritingu kosztują od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Kursy online są zazwyczaj tańsze niż kursy stacjonarne. Kursy, które oferują bardziej kompleksową wiedzę, są zazwyczaj droższe niż kursy, które oferują podstawową wiedzę.

Listę kursów copywritera znaleźć można na górze strony wraz z cenami.
Bądź na bieżąco

Ostatnie artykuły, poradniki oraz newsy

Na czym polega SMM, czyli Social Media Marketing?
6 marca 2024
Na czym polega SMM, czyli Social Media Marketing?

Social Media Marketing stwarza niepowtarzalną szansę dla marek i firm na nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami. Jakie są zalety obecności w mediach społecznościowych, od czego zacząć?

Czytaj więcej
Dlaczego zatrudnienie specjalisty od pozycjonowania jest lepszym rozwiązaniem niż samodzielna nauka SEO?
29 czerwca 2023
Dlaczego zatrudnienie specjalisty od pozycjonowania jest lepszym rozwiązaniem niż samodzielna nauka SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej (SEO) odgrywa ważną rolę w poprawie pozycji witryny w wyszukiwarkach. Czy lepiej jest nauczyć się SEO samodzielnie czy zatrudnić specjalistę do pozycjonowania strony?

Czytaj więcej
Copywriting: co to jest i ile kosztuje profesjonalny copywriting?
12 września 2022
Copywriting: co to jest i ile kosztuje profesjonalny copywriting?

Zajmujesz się biznesem, prowadzisz działalność przez Internet? Dowiedz się co to jest copywriting, jakie ma zastosowanie w biznesie oraz sprawdź ile kosztuje profesjonalny copywriting.

Czytaj więcej
Branża eCommerce – jakie umiejętności rozwijać, aby znaleźć pracę w eCommerce?
25 marca 2021
Branża eCommerce – jakie umiejętności rozwijać, aby znaleźć pracę w eCommerce?

Pandemia koronawirusa przyśpieszyła rozwój branży eCommerce oraz znacznie zwiększyła zapotrzebowanie na pracowników zajmujących się e-handelm. Sprawdź jakich umiejętności szukają pracodawcy eCommerce.

Czytaj więcej
Copywriting kurs, Copywriter kurs

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych szkoleniach i kursach copywriting i copywriter? Zostaw swój e-mail!