O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, po którym:
- zwiększysz skuteczność tekstów biznesowych (na stronie www, ulotce, folderze itp.),
- zwiększysz skuteczność komunikacji bezpośredniej i pośredniej z klientami i partnerami biznesowymi (w rozmowach telefonicznych, komunikacji e-mailowa, listowej),
- nauczysz się jak wykorzystywać copywriting do tworzenia tekstów reklamowych.
- zwiększysz skuteczność tekstów biznesowych (na stronie www, ulotce, folderze itp.),
- zwiększysz skuteczność komunikacji bezpośredniej i pośredniej z klientami i partnerami biznesowymi (w rozmowach telefonicznych, komunikacji e-mailowa, listowej),
- nauczysz się jak wykorzystywać copywriting do tworzenia tekstów reklamowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
- początkujących copywriterów
- copywriterów szukających nowych dróg
- osób zainteresowanych rozwijaniem swoich umiejętności pisarskich
Program szkolenia
- SŁOWO WSTĘPU - COPYWRITING: KAMIENIE MILOWE:
- kto? Do kogo piszesz?
- krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
- konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
- mocniej! Co i jak wyróżniać?
- JĘZYK KORZYŚCI:
- język korzyści - czego możesz się „złapać" i jak to przedstawić odbiorcy?
- „co ja z tego będę miał?" Empatia - to bardzo pomaga,
- przykłady (dobre i złe),
- ćwiczenie praktyczne.
- SUBTELNE RÓŻNICE - DUŻY EFEKT: JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SŁÓW BEZ ZMIENIANIA FAKTÓW?
- jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
- ćwiczenie praktyczne - dodaj mocy tym słowom.
- JAK TWORZYĆ NAGŁÓWKI?
- rodzaje nagłówków,
- co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
- przykłady (nagłówki dobre i słabe),
- ćwiczenie praktyczne.
- JAK KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
- jak skuteczniej komunikować liczby?
- jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
- zero - szara eminencja,
- jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
- dokładne liczby - kiedy je stosować?
- LIST BIZNESOWY:
- nagłówek,
- pierwszy akapit,
- zakończenie,
- podpis, PS,
- przykłady i ćwiczenie praktyczne.
- KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA:
- teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów,
- teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy,
- przykłady i ćwiczenie praktyczne.
- STORYTELLING:
- storytelling - jako pomysł na komunikację marki,
- brand story - jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce,
- co łączy wszystkie porywające historie?
- narzędzia: cztery elementy opowieści o marce,
- punkty zwrotne w opowieści,
- przykłady i ćwiczenie praktyczne.
- INTERNET:
- e-mail: Pola: "Od", "Temat", treść, grafika (tak czy nie?),
- teksty na stronę www: tytuły, nagłówki, akapity, słowa i frazy kluczowe, wyróżnienia w tekście, tabele.
- przykłady i ćwiczenia praktyczne.
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
1 290
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129