FMEA

O szkoleniu

Szkolenie FMEA (Failure Mode and Effect Analysis) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą poznać metodę identyfikowania potencjalnych wad i zapobiegania ich występowaniu już na etapie projektowania wyrobu oraz procesu jego wytwarzania. Wykorzystanie analizy FMEA w organizacji przynosi szereg korzyści – wpływa na skrócenie czasu projektowania, wdrażania i rozwoju produktu, redukuje ilość wad, awarii i innych problemów podczas uruchomienia produkcji seryjnej oraz jest skutecznym narzędziem poprawiającym komunikację z klientem i dostawcami.

Analiza FMEA ma szerokie zastosowanie w różnych branżach. To narzędzie polecane dla wszystkich specjalistów, biorących udział w nowych projektach, procesach, czy produktach odpowiadających za zmiany lub udoskonalenia już istniejących produktów czy procesów, oraz tych którzy są odpowiedziani za przystosowanie obecnych wyrobów i procesów do nowych warunków.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Poznanie metody FMEA i możliwości jej praktycznego wykorzystania w organizacji.

  • Poznanie narzędzi wspierających analizę FMEA.

  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania standardowych tabel rankingowych oraz zasad nadawania ocen dla poszczególnych wag.

  • Poznanie standardowego formularza do przeprowadzania FMEA.

  • Możliwość przeprowadzenia analizy FMEA w oparciu o rzeczywiste przykłady pod okiem Eksperta.

Kto powinien wziąć udział?
  • Pracownicy działów ciągłego doskonalenia i kontroli jakości.
  • Liderzy projektów optymalizacyjnych i rozwojowych w organizacji.
  • Pracownicy działów technicznych i produkcyjnych współpracujących przy wdrażaniu nowych wyrobów do produkcji seryjnej. 
  • Technolodzy i inżynierowie procesu.

Program szkolenia

  1. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis) – geneza i ścieżka rozwoju narzędzia.

  2. Cele analizy FMEA.

  3. Korzyści z wykorzystania Failure Mode and Effect Analysis.

  4. Jak stworzyć zespół FMEA? – praktyczne wskazówki.

  5. Rodzaje FMEA:

    1. DFMEA – dotyczące funkcji i właściwości wyrobów;

    2. PFMEA – dotyczące procesu wytwarzania, jego parametrów i wpływu na własności wyrobu.

  6. Możliwości wykorzystania analizy FMEA w innych obszarach.

  7. Narzędzia wspierające FMEA – burza mózgów, analiza 5Why, diagram Ishikawy, PDCA, matryca charakterystyk i diagram P.

  8. Etapy przeprowadzania analizy DFMEA i PFMEA.

  9. Najczęściej popełniane błędy podczas analizy FMEA.

  10. Praca w grupach – praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem pomysłów uczestników szkolenia.

Czas trwania

2 dni, 14 godzin zajęć

Forma zajęć

Prelegenci

0
Przemysław Łuczak

Trener i konsultant ds. systemów zarządzania. Od kilkunastu lat związany z wdrażaniem / auditowaniem / zarządzaniem znormalizowanymi systemami zarządzania w sektorze usługowym i produkcyjnym. Zdobywał doświadczenia zawodowe m.in. na stanowiskach: Kierownika projektów, Pełnomocnika Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Koordynatora Projektów, Dyrektora Zarządzania Jakością. W trakcie swojej pracy odpowiedzialny był, m. in. wdrażanie, utrzymywanie i rozwój zintegrowanych systemów zarządzania (jakości, środowiska, BHP i standardu ISO/TS 16949) oraz nadzorowanie pracy działu kontroli procesu produkcji. Realizował projekty z zakresu badania satysfakcji klientów i pracowników oraz jakości komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w jednostkach samorządu terytorialnego. Przeprowadził ponad 3000 godzin szkoleń z zakresu zarządzania, zarządzania jakością, komunikacji, rozwiązywania problemów, zarządzania kryzysem oraz 1000 godzin coachingów menedżerskich. Auditor wiodący systemów zarządzania. Przeprowadził ponad 300 dni auditów systemów zarządzania i auditów procesów.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Spotkanie na żywo z Trenerem poprzez platformę ClickMeeting

Rejestracja

Cena standardowa
2 042
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 16.67% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 22.5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 28% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełniając formularz zgłoszeniowy osoba zainteresowana szkoleniem dokonuje formalnego zgłoszenia na wybrany temat, termin i lokalizację szkolenia. Oznacza to, że figuruje na liście Uczestników szkolenia oraz podlega poniższym przepisom regulaminu. Wypełnienie i zatwierdzenie formularza zgłoszenia jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z poniższym regulaminem oraz akceptacją jego postanowień. 

2. Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie minimalnej liczby uczestników. 

3. Informacje o potwierdzeniu, przedłużeniu rekrutacji lub odwołaniu danego szkolenia wysyłane są w formie Komunikatu drogą mailową na 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym. 

4. Osoba, która dokonała zapisu na szkolenie zobowiązuje się dokonać zapłaty za szkolenie. Osoby prywatne oraz studenci/doktoranci zobowiązani są uregulować płatność przed realizacją szkolenia; Firmy mogą uregulować płatność po realizacji szkolenia na podstawie faktury wysłanej przez LUQAM. 

5. Ceny szkoleń wyrażane są w kwocie netto, do której należy dodać 23% podatek VAT. 

6. Luqam oferuje dwie możliwości dokonania zapłaty za szkolenie: Przelew tradycyjny na numer konta wskazany w Komunikacie; Przelew za pośrednictwem platformy Przelewy24 (umożliwiającej wykonanie przelewu online lub tradycyjnego, płatności BLIK, LimitP24NOW (zapłata później lub na raty)) za pomocą linku wskazanego w Komunikacie. 

7.Uczestnik może bezpłatnie zrezygnować ze szkolenia, w dowolnym terminie nie krótszym niż 8 dni kalendarzowych przed planowana datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku rezygnacji ze szkolenia należy przesłać stosowną informację mailową na adres szkolenia@luqam.com podając w treści maila temat szkolenia oraz planowaną datę jego realizacji. 

8. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 8 dni kalendarzowych przed planowanym szkoleniem lub nie pojawieniu się na szkoleniu, Uczestnik jest zobowiązany 2 wpłacić 60% podstawowej ceny szkolenia. Zasada ta dotyczy również osób zgłaszających się w terminie krótszym niż 8 dni kalendarzowych przed szkoleniem. 

9. Luqam zastrzega sobie prawo do zmiany lub przesunięcia terminu szkolenia z ważnych przyczyn, o czym niezwłocznie poinformuje osoby zapisane na wskazane szkolenie. 

10. Certyfikaty wystawiane są w formie elektronicznej po odbytym szkoleniu i dostępne są do pobrania/podglądu w Systemie dla Klientów Luqam. Warunkiem wystawienia certyfikatu jest uiszczenie płatności za szkolenie, obecność na szkoleniu oraz pozytywny wynik z egzaminu końcowego (jeśli został on uwzględniony w programie szkolenia). Istnieje możliwość zakupu certyfikatu w formie papierowej w cenie 69 zł netto. W cenie wliczona jest wysyłka certyfikatu listem poleconym Pocztą Polską na wskazany przez Uczestnika/osobę zgłaszającą adres. 

11. Udostępniane materiały szkoleniowe stanowią własność LUQAM Sp. z o.o. Sp.k. i przeznaczone są wyłącznie dla uczestników szkoleń prowadzonych przez LUQAM. Zabrania się kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania oraz udostępniania materiałów osobom trzecim w jakikolwiek sposób. Zabrania się również udzielania informacji dotyczących treści materiałów osobom nieuprawnionym. 

11. Cena szkolenia nie obejmuje ewentualnych kosztów noclegu oraz dojazdu dla Uczestników. Luqam nie ponosi odpowiedzialności za dokonane przez Uczestnika rezerwacje/opłaty w zakresie noclegów/dojazdu na szkolenie. 

12. Dotyczy szkoleń: Six Sigma Green Belt, Six Sigma Black Belt oraz Upgrade to Black Belt. Faktury za uczestnictwo wystawiane są po pierwszym zjeździe szkoleniowym. Uczestnictwo w pierwszym zjeździe zobowiązuje do uiszczenia całkowitej kwoty za szkolenie, niezależnie od obecności na pozostałych zjazdach. Warunkiem otrzymania certyfikatów końcowych jest min. 75% obecności na zajęciach, pozytywny wynik z egzaminu końcowego oraz pozytywny wynik z obrony projektu Six Sigma.

KFS lub BUR

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: LUQAM Sp. z o.o. Sp. k.
  • Ulica i nr: ul. Kamieńskiego 47
  • Kod pocztowy: 30-644
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6793087067

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

LUQAM Sp. z o.o. Sp. k.
30-644 Kraków, Polska
ul. Kamieńskiego 47
woj. małopolskie
Jesteśmy firmą consultingową, która działa na rynku od 2002 roku. Pomagamy organizacjom poprawiać efektywność i osiągać cele strategiczne, wspierając je w całym łańcuchu tworzenia wartości. Specjalizujemy się w optymalizacji procesów, wdrażaniu Lean ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!