O szkoleniu
Cel szkolenia
•Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem.
•Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych.
•Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem.
•Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon.
•Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem.
Korzyści dla uczestników
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.
Szkolenie szczególnie polecane dla osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a.Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b.Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.
2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?
a.Geneza telemarketingu.
b.Skuteczność komunikacji telefonicznej.
3.Jak działa telemarketing?
a.Galeria - praca w grupie
b.Dyskusja analizująca galerię.
4.Osoba telemarketera
a.Telermarketer to zawód.
b.Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
c.Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
d.Ja w roli telemarketera.
e.Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?
-głos
-pauzy w rozmowie telefonicznej.
f.Umiejętność słuchania rozmówcy.
5.Dobra organizacja pracy telemarketera.
a.Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b.Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
6.Klient - rozmówca unikalny
a.Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b.Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c.Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d.Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.
7.Etapy skutecznej rozmowy
a.Przygotowanie do rozmowy.
b.Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c.Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d.Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e.Podsumowanie ustaleń.
8.Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.
Czas trwania
Prelegenci

-
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Poznań
woj. wielkopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
