Sprzedaż przez telefon

O szkoleniu

Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.

Szkolenie "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Dlaczego warto wziąć udział?

Biorąc aktywny udział w szkoleniu "Sprzedaż przez telefon" rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowej rozmowy telefonicznej z klientem.

NAUCZYSZ SIĘ I DOWIESZ SIĘ:

  • Jakie są elementy wzorcowej komunikacji z klientem w rozmowie telefonicznej?
  • Jak wykorzystać NLP w sprzedaży przez telefon?
  • Które reguły perswazji i wywierania wpływu możesz stosować rozmawiając z klientem przez telefon?
  • Co trzeba wiedzieć o psychologii i typologii klienta, żeby skutecznie sprzedawać przez telefon?
  • Jaka powinna być struktura rozmowy telefonicznej z klientem?
  • Jak przygotować scenariusz / skrypt rozmowy z klientem, aby ten chciał z Tobą rozmawiać?
  • Jak poradzić sobie przez telefon z "trudnym klientem"?
Kto powinien wziąć udział?
  • Handlowców prowadzących sprzedaż na rynkach B2B i B2C wykorzystujących telefon do realizacji celów sprzedażowych (pozyskiwanie, sprzedaż, obsługa).
  • Managerów klientów kluczowych (KAM) obsługujących swoich klientów również przez telefon.
  • Managerów zespołów handlowych, przede wszystkim niższego i średniego szczebla, których handlowcy sprzedają, obsługują, pozyskują klienta przez telefon

Program szkolenia

1.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON, CZYM JEST I DO CZEGO SŁUŻY?

  • Co wpływa na wzajemnie rozumienie się?
  • Rodzaje komunikacji
  • Techniki komunikacji
  • Spójność w komunikacji

2. ELEMENTY KOMUNIKACJI NLP W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

  • Kanały przetwarzania
  • Predykaty słowne

3. WYWIERANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO – WG CIALDINIEGO

  • Do czego potrzebna jest preswazja
  • „Klik -wrr” czyli techniki skutecznego wpływu społecznego i kiedy je stosować:

– wzbudzanie winy,
– przeszkadzanie,
– w potrzasku autorytetu,
– społeczny dowód słuszności,
– zasada wzajemności,
– niedostępność,
– zaangażowanie.

4. PSYCHOLOGICZNE PODSTAWY ZACHOWAŃ KLIENTÓW PRZYDATNE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ

  • Potrzeby, motywy, postrzeganie, osobowość etc.
  • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystywać?

5. TYPOLOGIA KLIENTA WG RÓŻNYCH KONCEPCJI

  • Introwertycy, ekstrawertycy, sposoby komunikacji
  • Nastawienie na cel, nastawieni na relacje - sposoby komunikacji
  • Egoiści, altruiści - sposoby komunikacji
  • Potulni, nieprzytomni, agresywni - sposoby komunikacji

6. CZYM RÓŻNI SIĘ SPRZEDAŻ OD SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON?

  • Trudniej czy łatwiej?
  • "Znajdź 7 różnic w obrazku"

7. PIERWSZA ROZMOWA TELEFONICZNA Z KLIENTEM

  • Cold call i "nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, by wywrzeć dobre pierwsze wrażenie"
  • Dobre nastawienie = dobry nastrój
  • Poznaj rozmówce
  • Przemyśl każde słowo
  • Sekretarka to przyjaciel, nie wróg
  • Musisz mieć cel
  • Jego obiekcje to nasza okazja
  • Najczęstsze błędy
  • Co dalej z zimnym kontaktem?

8. SKRYPT SPRZEDAŻOWY, CZYLI JAK NIE UDAWAĆ AUTOMATU?

  • Szczegółowy czy ogólny?
  • Czytać czy powiedzieć?
  • Jak uniknąć automatyzacji?
  • Przykładowe elementy skryptu i przykładowe zwroty (Wstęp, Przedstawienie oferty, Domykanie sprzedaży i odpowiednie zwroty, Wahania, obiekcje etc., Zakończenie rozmowy)

9. TECHNIKI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

  • Diagnoza sytuacji konfliktowej
  • Ochrona własnych emocji przed agresją z elementami NLP
  • Niewerbalne metody wyciszania agresora w oparciu o techniki NLP
  • Zmiana percepcji w zaistniałej sytuacji - wypracowanie nowej ścieżki neuronalnej.
  • Najskuteczniejsze metody asertywności

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Anna Ritter

"Początek wszelkich zmian zaczyna się od Ciebie".


Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013 - 2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży , gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.

Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego , biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu , podróżowania , dobrej książki i dobrego humoru.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 26 sierpień 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 31 styczeń 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
480
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 10% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!