Szkolenie

Sprzedaż przez telefon

O szkoleniu

Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.

Szkolenie "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.
Dlaczego warto wziąć udział?

Biorąc aktywny udział w szkoleniu "Sprzedaż przez telefon" rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowej rozmowy telefonicznej z klientem.

NAUCZYSZ SIĘ I DOWIESZ SIĘ:

  • Jakie są elementy wzorcowej komunikacji z klientem w rozmowie telefonicznej?
  • Jak wykorzystać NLP w sprzedaży przez telefon?
  • Które reguły perswazji i wywierania wpływu możesz stosować rozmawiając z klientem przez telefon?
  • Co trzeba wiedzieć o psychologii i typologii klienta, żeby skutecznie sprzedawać przez telefon?
  • Jaka powinna być struktura rozmowy telefonicznej z klientem?
  • Jak przygotować scenariusz / skrypt rozmowy z klientem, aby ten chciał z Tobą rozmawiać?
  • Jak poradzić sobie przez telefon z "trudnym klientem"?
Kto powinien wziąć udział?
  • Handlowców prowadzących sprzedaż na rynkach B2B i B2C wykorzystujących telefon do realizacji celów sprzedażowych (pozyskiwanie, sprzedaż, obsługa).
  • Managerów klientów kluczowych (KAM) obsługujących swoich klientów również przez telefon.
  • Managerów zespołów handlowych, przede wszystkim niższego i średniego szczebla, których handlowcy sprzedają, obsługują, pozyskują klienta przez telefon

Program szkolenia

1.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON, CZYM JEST I DO CZEGO SŁUŻY?

  • Co wpływa na wzajemnie rozumienie się?
  • Rodzaje komunikacji
  • Techniki komunikacji
  • Spójność w komunikacji

2. ELEMENTY KOMUNIKACJI NLP W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

  • Kanały przetwarzania
  • Predykaty słowne

3. WYWIERANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO – WG CIALDINIEGO

  • Do czego potrzebna jest preswazja
  • „Klik -wrr” czyli techniki skutecznego wpływu społecznego i kiedy je stosować:

– wzbudzanie winy,
– przeszkadzanie,
– w potrzasku autorytetu,
– społeczny dowód słuszności,
– zasada wzajemności,
– niedostępność,
– zaangażowanie.

4. PSYCHOLOGICZNE PODSTAWY ZACHOWAŃ KLIENTÓW PRZYDATNE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ

  • Potrzeby, motywy, postrzeganie, osobowość etc.
  • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystywać?

5. TYPOLOGIA KLIENTA WG RÓŻNYCH KONCEPCJI

  • Introwertycy, ekstrawertycy, sposoby komunikacji
  • Nastawienie na cel, nastawieni na relacje - sposoby komunikacji
  • Egoiści, altruiści - sposoby komunikacji
  • Potulni, nieprzytomni, agresywni - sposoby komunikacji

6. CZYM RÓŻNI SIĘ SPRZEDAŻ OD SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON?

  • Trudniej czy łatwiej?
  • "Znajdź 7 różnic w obrazku"

7. PIERWSZA ROZMOWA TELEFONICZNA Z KLIENTEM

  • Cold call i "nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, by wywrzeć dobre pierwsze wrażenie"
  • Dobre nastawienie = dobry nastrój
  • Poznaj rozmówce
  • Przemyśl każde słowo
  • Sekretarka to przyjaciel, nie wróg
  • Musisz mieć cel
  • Jego obiekcje to nasza okazja
  • Najczęstsze błędy
  • Co dalej z zimnym kontaktem?

8. SKRYPT SPRZEDAŻOWY, CZYLI JAK NIE UDAWAĆ AUTOMATU?

  • Szczegółowy czy ogólny?
  • Czytać czy powiedzieć?
  • Jak uniknąć automatyzacji?
  • Przykładowe elementy skryptu i przykładowe zwroty (Wstęp, Przedstawienie oferty, Domykanie sprzedaży i odpowiednie zwroty, Wahania, obiekcje etc., Zakończenie rozmowy)

9. TECHNIKI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

  • Diagnoza sytuacji konfliktowej
  • Ochrona własnych emocji przed agresją z elementami NLP
  • Niewerbalne metody wyciszania agresora w oparciu o techniki NLP
  • Zmiana percepcji w zaistniałej sytuacji - wypracowanie nowej ścieżki neuronalnej.
  • Najskuteczniejsze metody asertywności

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

BEATA J. GRABIAŃSKA

 

Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezenter w Radiu KOLOR. Od 1998 roku związana z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., początkowo, jako ekspert kierujący działem Public Relations koordynowała pracę działu prasowego i współpracę z dziennikarzami. Odpowiadała również za tworzenie programu wewnętrznego PR. Realizowała projekty sponsoringowe. W latach 2004 - 2008 ekspert w biurze marketingu WARTA S.A. zajmowała się programami wsparcia dla Biura Sieci Sprzedaży, których celem było zwiększenie sprzedaży i powiększenie liczby agentów wyłącznych. Odpowiadała za działania marketingu korporacyjnego i marketingu produktowego (kompleksowe kampanie ATL i BTL).

W latach 2008 - 2010 Manager Strategii Marki w Nordisk Polska, gdzie opracowała strategię marki i działań PR dla poszczególnych produktów w zależności od grupy docelowej i celów biznesowych. Skutecznie rozwijała siły sprzedaży spółki (call center). Od 2011 roku doradca biznesowy, trener w projektach szkoleniowych realizowanych dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, FAPA, Citiboard i innych. Prowadziła szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania i rozwoju biznesu.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania), studiów podyplomowych "Psychologia Finansów i Biznesu dla Managerów" na WSPIZ im. L. Koźmińskiego i studiów podyplomowych "Praktyczna Psychologia Społeczna" w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła Szkołę Strategii Marki organizowaną przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Absolwentka Studium Coachingu Programowania Neurolingwistycznego - tytuł praktyka NLP.

Gdzie i kiedy

Online 17 maja 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 sierpnia 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
960 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • podręcznik: "Sprzedaż przez telefon"
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista 2021".
550 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • podręcznik: "Sprzedaż przez telefon"
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!