O szkoleniu
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.
Szkolenie "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.
Biorąc aktywny udział w szkoleniu "Sprzedaż przez telefon" rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowej rozmowy telefonicznej z klientem.
NAUCZYSZ SIĘ I DOWIESZ SIĘ:
- Jakie są elementy wzorcowej komunikacji z klientem w rozmowie telefonicznej?
- Jak wykorzystać NLP w sprzedaży przez telefon?
- Które reguły perswazji i wywierania wpływu możesz stosować rozmawiając z klientem przez telefon?
- Co trzeba wiedzieć o psychologii i typologii klienta, żeby skutecznie sprzedawać przez telefon?
- Jaka powinna być struktura rozmowy telefonicznej z klientem?
- Jak przygotować scenariusz / skrypt rozmowy z klientem, aby ten chciał z Tobą rozmawiać?
- Jak poradzić sobie przez telefon z "trudnym klientem"?
- Handlowców prowadzących sprzedaż na rynkach B2B i B2C wykorzystujących telefon do realizacji celów sprzedażowych (pozyskiwanie, sprzedaż, obsługa).
- Managerów klientów kluczowych (KAM) obsługujących swoich klientów również przez telefon.
- Managerów zespołów handlowych, przede wszystkim niższego i średniego szczebla, których handlowcy sprzedają, obsługują, pozyskują klienta przez telefon
Program szkolenia
1.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON, CZYM JEST I DO CZEGO SŁUŻY?
- Co wpływa na wzajemnie rozumienie się?
- Rodzaje komunikacji
- Techniki komunikacji
- Spójność w komunikacji
2. ELEMENTY KOMUNIKACJI NLP W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
- Kanały przetwarzania
- Predykaty słowne
3. WYWIERANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO – WG CIALDINIEGO
- Do czego potrzebna jest preswazja
- „Klik -wrr” czyli techniki skutecznego wpływu społecznego i kiedy je stosować:
– wzbudzanie winy,
– przeszkadzanie,
– w potrzasku autorytetu,
– społeczny dowód słuszności,
– zasada wzajemności,
– niedostępność,
– zaangażowanie.
4. PSYCHOLOGICZNE PODSTAWY ZACHOWAŃ KLIENTÓW PRZYDATNE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
- Potrzeby, motywy, postrzeganie, osobowość etc.
- Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystywać?
5. TYPOLOGIA KLIENTA WG RÓŻNYCH KONCEPCJI
- Introwertycy, ekstrawertycy, sposoby komunikacji
- Nastawienie na cel, nastawieni na relacje - sposoby komunikacji
- Egoiści, altruiści - sposoby komunikacji
- Potulni, nieprzytomni, agresywni - sposoby komunikacji
6. CZYM RÓŻNI SIĘ SPRZEDAŻ OD SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON?
- Trudniej czy łatwiej?
- "Znajdź 7 różnic w obrazku"
7. PIERWSZA ROZMOWA TELEFONICZNA Z KLIENTEM
- Cold call i "nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, by wywrzeć dobre pierwsze wrażenie"
- Dobre nastawienie = dobry nastrój
- Poznaj rozmówce
- Przemyśl każde słowo
- Sekretarka to przyjaciel, nie wróg
- Musisz mieć cel
- Jego obiekcje to nasza okazja
- Najczęstsze błędy
- Co dalej z zimnym kontaktem?
8. SKRYPT SPRZEDAŻOWY, CZYLI JAK NIE UDAWAĆ AUTOMATU?
- Szczegółowy czy ogólny?
- Czytać czy powiedzieć?
- Jak uniknąć automatyzacji?
- Przykładowe elementy skryptu i przykładowe zwroty (Wstęp, Przedstawienie oferty, Domykanie sprzedaży i odpowiednie zwroty, Wahania, obiekcje etc., Zakończenie rozmowy)
9. TECHNIKI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
- Diagnoza sytuacji konfliktowej
- Ochrona własnych emocji przed agresją z elementami NLP
- Niewerbalne metody wyciszania agresora w oparciu o techniki NLP
- Zmiana percepcji w zaistniałej sytuacji - wypracowanie nowej ścieżki neuronalnej.
- Najskuteczniejsze metody asertywności
Czas trwania
Prelegenci

Anna Ritter
"Początek wszelkich zmian zaczyna się od Ciebie".
Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.
Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.
W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013 - 2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.
Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży , gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.
Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego , biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu , podróżowania , dobrej książki i dobrego humoru.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
