Szkolenie
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA. TELEMARKETING
O szkoleniu
Każdy z nas odebrał co najmniej kilkukrotnie telefon z ofertą produktów lub usług różnych firm. Z ilu ofert skorzystaliście? A ile ofert odrzuciliście już na wstępie?
Co takiego robił konsultant, że zaciekawił Was swoim produktem? A co sprawiło, że po chwili rozmowy nie mieliście ochoty na dalszą część? Jakimi wymówkami tłumaczyliście brak zainteresowania ofertą?
Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na czterech etapach procesu sprzedaży, którego celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów.
Co takiego robił konsultant, że zaciekawił Was swoim produktem? A co sprawiło, że po chwili rozmowy nie mieliście ochoty na dalszą część? Jakimi wymówkami tłumaczyliście brak zainteresowania ofertą?
Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na czterech etapach procesu sprzedaży, którego celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów.
Kto powinien wziąć udział?
-
Program szkolenia
1. KROK 1: MOCNE WEJŚCIE – TECHNIKI ANGAŻOWANIA UWAGI KLIENTÓW PRZEZ TELEFON
Model telefonicznej sprzedaży w 4 krokach
Techniki „ocieplania” zimnych telefonów
Techniki budowania angażujących haków na uwagę
Szybka technika umawiania spotkań
Czy naprawdę potrzebujesz skryptu?
Tajemnica sukcesu w telefonicznej sprzedaży
2. KROK 2: BADANIE POTRZEB, CZY WZBUDZANIE POTRZEB KLIENTÓW?
Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać?
Techniki wzbudzania potrzeb klientów, czyli dlaczego klienci kupują?
Klasyczne CZK, czy angażujące historie – jak przedstawiać ofertę?
Budowanie prezentacji, która sprzedaje
3. KROK 3: PRACA Z OBIEKCJAMI, ZASTRZEŻENIAMI I WĄTPLIWOŚCIAMI KLIENTÓW
Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi
3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa
Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników
Trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami
4. KROK 4: TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY I PRZYSPIESZANIA DECYZJI U KLIENTÓW
4 techniki zamykania sprzedaży, które działają przez telefon
Słowa, które sprzedają, czyli perswazja w praktyce
Budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych
Model telefonicznej sprzedaży w 4 krokach
Techniki „ocieplania” zimnych telefonów
Techniki budowania angażujących haków na uwagę
Szybka technika umawiania spotkań
Czy naprawdę potrzebujesz skryptu?
Tajemnica sukcesu w telefonicznej sprzedaży
2. KROK 2: BADANIE POTRZEB, CZY WZBUDZANIE POTRZEB KLIENTÓW?
Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać?
Techniki wzbudzania potrzeb klientów, czyli dlaczego klienci kupują?
Klasyczne CZK, czy angażujące historie – jak przedstawiać ofertę?
Budowanie prezentacji, która sprzedaje
3. KROK 3: PRACA Z OBIEKCJAMI, ZASTRZEŻENIAMI I WĄTPLIWOŚCIAMI KLIENTÓW
Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi
3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa
Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników
Trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami
4. KROK 4: TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY I PRZYSPIESZANIA DECYZJI U KLIENTÓW
4 techniki zamykania sprzedaży, które działają przez telefon
Słowa, które sprzedają, czyli perswazja w praktyce
Budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych
Czas trwania
1 dzień, 6 godzin
Prelegenci


-
Weź udział
Cena 1
brutto
553
PLN
Cena zawiera:
- Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiady w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
-
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C