O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, którego celem jest:
- podniesienie skuteczności rozmów windykacyjnych na etapie windykacji polubownej/przedsądowej,
- poznanie praktyk stosowanych przez profesjonalne firmy windykacyjne,
- poznanie dobrych praktyk, które są w zgodzie z prawem,
- zwiększenie kwot odzyskiwanych oraz skrócenie czasu oczekiwania na zapłatę.
Szkolenie adresujemy do:
- pracowników windykacji,
- pracowników działów obsługi klienta.
Program szkolenia
- Dobre praktyki windykacyjne:
- jak powinna wyglądać komunikacja z dłużnikiem: telefoniczna, elektroniczna (sms, e-mail) listowna a może osobista?
- kiedy warto skorzystać z ww. komunikacji?
- Pojęcia istotne dla procesu windykacji: powstanie i wygaśnięcie zobowiązania, pojęcie umowy, długu i wierzytelności, dane osobowe podstawa przetwarzania danych osobowych przez wierzyciela, uprawnienia przysługujące osobom, których dane są przetwarzane, wymagalność zobowiązania, odsetki, przedawnienie - jak je rozumieć?
- Co trzeba wiedzieć o bazach wymiany informacji o zobowiązaniach: BIG a BIK?
- Etapy windykacji w pigułce:
- etap polubowny dochodzenia należności - cel i sposoby windykacji, uznanie długu, ugoda
- etap sądowy dochodzenia należności - charakterystyka postępowania, przykładowe decyzje procesowe, koszty -jak to wygląda w praktyce?
- etap egzekucyjny - charakterystyka postępowania, sposoby egzekucji, koszty.
- Ekonomia behawioralna - czyli jak zachowują się klienci-dłużnicy?
- klient - dłużnik - kto to taki? Strategie działania (gry), jego motywacje, potrzeby
- ocena wartości klienta z punktu widzenia swojego portfela
- podstawowe heurystyki - sprawdź czy i ja jak możesz wpływać na decyzje swoich klientów?
- No a teraz najważniejsze..... negocjacje windykacyjne:
- kilka słów o drabinie windykacyjnej
- jak przygotować się do rozmowy z Klientem?
- rozmowa windykacyjna - fundamentalne elementy
- zdobyliśy informacje o kliencie
- jak przerzucać odpowiedzialności na Klienta-dłużnika
- jak argumentować? - model zapowiadania sankcji/modej języka korzyści
- jak stawiać granice?
- jakich zwrotów zdecydowanie unikać? do czego doprowadzą "czarne zwroty"?
- z jakich technik negocjacyjnych warto skorzystać?
- negocjacje dostosowane do klienta i sprawy
- strefa komfortu w windykacji - co może mi dać wyjście ze strefy komfortu?
- poznaj skuteczne zasady negocjacji i naucz się je stopniować
- poznaj trójkąt negocjacyjny i dowiedź się, co jest kluczowe aby skutecznie windykować?
- trening prowadzania rozmów windykacyjnych -runda 1, runda 2, runda 3.
- Zawieranie ugody i warunkowanie ustaleń: na co uważać?
- Trudna sztuka egzekwowania ustaleń.
Czas trwania
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
