LinkedIn: warsztaty, kursy, szkolenia LinkedIn, LinkedIn Ads...

  • Kalendarz szkoleń i kursów z LinkedIn i wykorzystania LinkedIn
  • Sprawdź program szkoleń, a także ich ceny
  • Zarejstruj się na szkolenie lub kurs online!
szkolenia i kursy LinkedIn
Przewiń stronę

Kursy i szkolenia LinkedIn: 11

  • Online, 22 października 2021
  • już od 621 PLN
już od 621 PLN

Linkedin ADS

  • Online, 24 listopada 2021
  • już od 1895 PLN
już od 1895 PLN

Linkedin marketing

  • Online, 25 czerwca 2021
  • już od 540 PLN
już od 540 PLN

LinkedIn

  • Online, dowolny termin
  • już od 2700 PLN
już od 2700 PLN
  • Online, 9 kwietnia 2021
  • już od 129 PLN
już od 129 PLN
  • Online, 2 października 2020
  • już od 1390 PLN
już od 1390 PLN
  • Online, 12 października 2020
  • już od 1590 PLN
już od 1590 PLN
Artykuł

Szkolenia LinkedIn, kursy LinkedIn

Media społecznościowe z roku na rok odgrywają coraz większą rolę nie tylko w naszym życiu osobistym, ale też zawodowym. Portalem, który jest powszechnie wykorzystywany w rozwoju kariery zawodowej i budowaniu sieci kontaktów jest LinkedIn. LinkedIn można wykorzystać również do rekrutowania pracowników, a także promocji firmy. W odkryciu potencjału LinkedIn pomóc mogą szkolenia LinkedIn oraz warsztaty i kursy LinkedIn online!

LinkedIn

LinkedIn to portal społecznościowy skierowany do użytkowników profesjonalnych, specjalizujący się w nawiązywaniu kontaktów zawodowo-biznesowych i publikacji treści związanych z biznesem, prowadzeniem działalności i pracą. Serwis działa od 2003 roku, a w 2021 roku był używany przez ponad 740 milionów użytkowników z 200 krajów na całym świecie. Aktualnie serwis LinkedIn jest częścią koncernu Microsoft.

LinkedIn dla użytkowników indywidualnych

LinkedIn pomaga w nawiązywaniu kontaktów zawodowych oraz poszukiwaniu pracy. Serwis pozwala utworzyć profil zawodowy, w którym użytkownik ma możliwość stworzenia swojego wirtualnego CV, podzielenia się swoim doświadczeniem zawodowym, a także publikowania treści merytorycznych z obszaru ekonomii i biznesu. LinkedIn jest powszechnie wykorzystywany do budowania wizerunku osobistego (tzw. personal branding) przez specjalistów, menedżerów i ekspertów w rozmaitych dziedzinach biznesu.

Na rynku dostępny jest cały szereg szkoleń oraz kursów pozwalających zapoznać się z technikami wykorzystania serwisu LinkedIn w budowaniu marki osobistej. Szkolenia LinkedIn dla użytkowników indywidualnych omawiają między innymi czym jest profil osobisty, czym jest Social Selling Index i jak wpływa on na budowanie marki osobistej, jak wykorzystać profil na LinkedIn w prezentacji doświadczenia i osiągnięć zawodowych, a także jak zoptymalizować profil, aby realizował on założone przez nas cele.

Szkolenia i kursy LinkedIn dla użytkowników indywidualnych to również zagadnienia takie jak networking: czym jest networking, jak budować sieć kontaktów zawodowych na LinkedIn, jak wyszukiwać profile i nawiązywać znajomości na portalu LinkedIn, dobre i złe praktyki oraz etykieta na LinkedIn.

LinkedIn dla firm – jakie szkolenia, warsztaty i kursy LinkedIn rozważyć?

LinkedIn stwarza wreszcie całe spektrum możliwości dla firm. Zarówno tych, które chcą budować markę firmy jako dobrego pracodawcy i są zainteresowane wykorzystywaniem portalu social media w procesach rekrutacji i selekcji pracowników, jak też dla tych firm, które myślą o LinkedIn jako drodze dotarcia do potencjalnych klientów, zwłaszcza w sektorach B2B.

Warto rozważyć szkolenia dotyczące tworzenia i prowadzenia strony firmowej na LinkedIn, w których programie omawiane są kwestie takie jak: funkcje i cele strony firmowej na LinkedIn, Company page a ShowCase page, optymalizacja strony firmowej, angażowanie pracowników w promocję strony firmowej w portalu LinkedIn, publikowanie treści na LinkedIn, algorytm portalu, formaty treści, analiza skuteczności podejmowanych działań.

Osobną kategorię stanowią warsztaty, kursy i szkolenia LinkedIn Ads, czyli dotyczące programu reklamowego oferowanego przez portal LinkedIn. W trakcie szkoleń i kursów LinkedIn Ads omawiany jest menedżer reklam LinkedIn, rodzaje dostępnych reklam, ich umiejscowienie, możliwości targetowania reklam oraz pomiaru skuteczności. Szkolenia te pozwalają też poznać ofertę kont premium na LinkedIn i wbudowanego w nie narzędzia Sales Navigator. Udział w szkoleniu pozwala dowiedzieć się czym jest Sales Navigator, jakie są jego możliwości i jak wykorzystać go w działalności biznesowej.

Kursy LinkedIn, szkolenia LinkedIn – dla kogo?

Udział w szkoleniu czy kursie LinkedIn polecić można przede wszystkim:

  • osobom indywidualnym zainteresowanym budowaniem marki osobistej (tzw. personal branding) oraz nawiązywaniem kontaktów zawodowych i wymianą doświadczeń;
  • pracownikom i menedżerom działów HR, których celem są działania Employer Branding, rozwój marki pracodawcy i budowanie pozytywnych doświadczeń związanych z pracodawcą;
  • pracownikom i specjalistom odpowiedzialnym za komunikację zewnętrzną i Public Relations w firmie, które chcą wykorzystać LinkedIn do budowania wizerunku przedsiębiorstwa, dystrybucji informacji o firmie i jej działalności w gronie odbiorców profesjonalnych i środowisku biznesowym;
  • specjalistom ds. content marketingu poszukującym wiedzy jakie treści tworzyć do mediów społecznościowych oraz jak budować zaangażowanie odbiorców na LinkedIn;
  • head hunterom i pracownikom agencji zajmujących się rekrutacją i selekcją pracowników, którzy zainteresowani są dotarciem do potencjalnych kandydatów;
  • sprzedawcom i handlowcom oraz marketerom zainteresowanym jak wykorzystać LinkedIn do promocji i sprzedaży produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwo,
  • przedsiębiorcom, a także start-up’om zainteresowanym dostarczeniem na rynek informacji o prowadzonej działalności.
Szkolenie LinkedIn, kurs LinkedIn – gdzie szukać?

Szkolenia LinkedIn, a także wszelkiego rodzaju kursy, warsztaty, seminaria i konferencje dotyczące LinkedIn i wykorzystania portalu w działalności biznesowej i zawodowej znajdziemy przede wszystkim w Internecie. Mają one w znaczącej przewadze postać szkoleń online, a także kursów i warsztatów online prowadzonych na żywo. Grupa szkoleniowa spotyka się w wirtualnej sali szkoleniowej z użyciem programów takich jak Microsoft Teams czy Zoom, co pozwala przeprowadzić prezentacje, ćwiczenia, warsztaty, gry symulacyjne czy panele dyskusyjne. Taka forma szkolenia pozwala na szeroką interakcję, zadawanie pytań i indywidualne konsultacje.

Na rynku dostępne są jednak też szkolenia LinkedIn oraz warsztaty LinkedIn realizowane w formie tradycyjnych szkoleń stacjonarnych. Tego typu kursy znajdziemy głównie w dużych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz, Szczecin, Lublin czy Rzeszów.

Listę szkoleń z LinkedIn, a także kursów, warsztatów i konferencji LinkedIn, zarówno tych online, jak i stacjonarnych znaleźć można na górze strony. W bazie staraliśmy się zgromadzić zarówno szkolenia LinkedIn skierowane do osób zainteresowanych personal branding’iem, jak też wykorzystywaniem LinkedIn w employer branding’u czy promocji i reklamie firmy poprzez użycie LinkedIn Ads. Zgromadzone oferty szkoleń i kursów zawierają między innymi: program szkolenia, sylwetki trenerów prowadzących szkolenie, terminy i miejsce szkoleń, a także ceny szkoleń i bezpłatny formularz pozwalający na rejestrację udziału w szkoleniu czy kursie LinkedIn!

Szkolenia LinkedIn, kursy LinkedIn