O szkoleniu
Na szkoleniu powiemy m.in. jak powinna przebiegać komunikacja zamawiającego z wykonawcami, kiedy stosować kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis osobisty, omówimy reguły udostępniania SWZ, omówimy zasady składania oferty elektronicznej w różnych rodzajach postępowania, powiemy jakie dokumenty i w jakiej formie i terminie powinni dostarczać wykonawcy.
Cele szkolenia:
Uzyskanie wiedzy oraz umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia procedur zakupowych z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, w tym przeprowadzenie oceny ofert oraz negocjacji,
Pozyskanie wiedzy w zakresie prawidłowo sporządzonej oferty w formułach elektronicznych,
Omówienie podstaw prawnych związanych z prowadzeniem postępowania w formie elektronicznej, w tym także prowadzenia komunikacji między stronami postępowania.
Obowiązek wykorzystania środków komunikacji elektronicznej i korzystania z narzędzi informatycznych dotyczy wszystkich prowadzonych postępowań o wartości powyżej 130000 zł dla zamawiających klasycznych a także zamówień o wartości równej lub przekraczającej progi unijne dla zamawiających sektorowych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Uczestnicy poznają podstawy prawne związane z e-zamówieniami,
- Uczestnicy uzyskają wiedzę jak powinien wyglądać cały proces postępowania zakupowego w formie elektronicznej - od przygotowania SWZ, składania dokumentów przez wykonawców, poprzez przeprowadzenie oceny ofert, zawarcie umowy i wystawienie faktury,
- Uczestnicy wzmocnią kompetencje i rozwiną umiejętności praktycznego zastosowania przepisów w zakresie prowadzenia postepowań w formie elektronicznej,
- Szkolenie pozwoli przedstawicielom wykonawców zwiększyć skuteczność w sporządzeniu i składaniu w sposób prawidłowy ofert oraz wymaganych w postępowaniu dokumentów.
Szkolenie kierujemy do:
- przedstawicieli zamawiających, którzy nie posiadają doświadczenia w przygotowaniu oraz prowadzeniu postępowań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych bądź chcą uzupełnić wiedzę i wyjaśnić swoje wątpiwości,
- a także do wykonawców, którzy chcą uzupełnić wiedzę lub nie mają doświadczenia w ubieganiu się o uzyskanie zamówienia publicznego z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
Program szkolenia
- Ustawy oraz akty wykonawcze związane z e-zamówieniami.
- Podstawowe definicje dotyczące e-zamówień:
- Środki komunikacji elektronicznej,
- Platformy teleinformatyczne,
- Forma oferty oraz dokumentów w procedurach e- zamówieniowych,
- Kwalifikowany podpis elektroniczny,
- Podpis zaufany i podpis osobisty.
- Sporządzenie Specyfikacji Warunków Zamówienia:
- Zdefiniowanie środków komunikacji elektronicznej w dokumentacji,
- Strona internetowa prowadzonego postępowania,
- Informacje na temat formy, miejsca i czasu złożenia oferty,
- Dokumenty składanie przez wykonawców w e-zamówieniach:
- podmiotowe środki dowodowe,
- przedmiotowe środki dowodowe,
- pełnomocnictwa,
- oświadczenia z art.125 ust.1 Pzp,
- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,
- JEDZ - wersja elektroniczna,
- Udzielenie wyjaśnień dotyczących treści SWZ, zmiany istotne w treści SWZ.
- Proces oceny ofert:
- Zmiana lub wycofanie oferty e-oferty (mini –portal),
- Otwarcie ofert w e-zamówieniach,
- Awaria platformy zakupowej a skuteczne złożenie oferty w postępowaniu,
- Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
- Oferta składana w formie elektronicznej i w postaci elektronicznej,
- Uzupełnienie dokumentacji przetargowej w e-zamówieniach,
- Wadium (w jakiej formie może być składane).
- Zawarcie umowy w formie elektronicznej.
- Złożenie środków ochrony prawnej w formie elektronicznej.
- E-faktura w zamówieniach publicznych.
- Pytania, dyskusja, przykłady, wyjaśnianie wątpliwości.
Czas trwania
Prelegenci
Ekspert związany z rynkiem zamówień publicznych od ponad 21 lat.
Posiada bogate doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców, w tym w zakresie reprezentowania wykonawców przed KIO. Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty z zamówień publicznych skierowane do przedstawicieli zamawiających jak i wykonawców. Wykładowca na studiach podyplomowych kilku uczelni wyższych. Prelegent ogólnopolskich konferencji poświęconych tematyce zamówień publicznych. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych. Członek Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
