Szkolenie: GOOGLE DAY – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ GIGANTA

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/google-day-wykorzystaj-potencjal-giganta-63875-id367

Informacje o szkoleniu

  • GOOGLE DAY – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ GIGANTA


    ID szkolenia: 63875
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: IT, programowanie
  • Adres szkolenia:

    centrum miasta
    centrum miasta
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 04.12.2015
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Biznesu MDDP
    Domaniewska 39 A
    02-672 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Akademia Biznesu MDDP
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

• Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
• Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
• Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
• Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Szkolenie skierowane jest do:

• Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
• Pracownicy działów marketingu, HR, project managerowie poszukujący inspiracji
• kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

Program szkolenia:

Terminy
09 10 2015 - 09 10 2015 - Warszawa
04 12 2015 - 04 12 2015 - Warszawa


Program
1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
– przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
– interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
– ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
– niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
– zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
– interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
– strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
– Narzędzie Google dla Webmasterów – jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
– pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
– Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a?

3. Google Maps
– jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?
– monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
– reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

4. Google i społeczności
– koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
– Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google’a
– platforma blogowa blogspot – tworzyć bloga czy reklamować się?
– pozostałe narzędzia społecznościowe Google (grupy dyskusyjne, Picassa)

5. Google Mobile
– platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne?
– projektowanie mobilnych narzędzi „krok po kroku”
– sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach

6. Pozostałe narzędzia Google:
a) Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
b) Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
c) Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
e) Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
f) pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 720 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Informacje o prelegentach:

.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • jednej osoby: 720 zł + 23% VAT - .

Cena zawiera:

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Wydarzenie: GOOGLE DAY – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ GIGANTA