Szkolenie

GOOGLE DAY – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ GIGANTA

O szkoleniu

• Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
• Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
• Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
• Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Kto powinien wziąć udział?
• Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
• Pracownicy działów marketingu, HR, project managerowie poszukujący inspiracji
• kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

Program szkolenia

Terminy
09 10 2015 - 09 10 2015 - Warszawa
04 12 2015 - 04 12 2015 - Warszawa


Program
1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
– przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
– interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
– ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
– niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
– zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
– interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
– strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
– Narzędzie Google dla Webmasterów – jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
– pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
– Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a?

3. Google Maps
– jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?
– monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
– reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

4. Google i społeczności
– koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
– Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google’a
– platforma blogowa blogspot – tworzyć bloga czy reklamować się?
– pozostałe narzędzia społecznościowe Google (grupy dyskusyjne, Picassa)

5. Google Mobile
– platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne?
– projektowanie mobilnych narzędzi „krok po kroku”
– sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach

6. Pozostałe narzędzia Google:
a) Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
b) Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
c) Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
e) Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
f) pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 720 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 4 grudnia 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
.
b.d.
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!