O szkoleniu
CENA SZKOLENIA : 990 PLN
Zapraszamy na szkolenie przygotowane specjalnie z myślą o członkach Komisji Przetargowych. Pracownicy ci mają bardzo odpowiedzialne, nierzadko niełatwe zadania, warto więc, by opierali swoje działania na solidnych podstawach.
Zapraszamy na szkolenie przygotowane specjalnie z myślą o członkach Komisji Przetargowych. Pracownicy ci mają bardzo odpowiedzialne, nierzadko niełatwe zadania, warto więc, by opierali swoje działania na solidnych podstawach.
Kto powinien wziąć udział?
• Pracownicy komórek zamówień publicznych
• Osoby pracujące w komisjach przetargowych
• Pracownicy merytoryczni
• Osoby pracujące w komisjach przetargowych
• Pracownicy merytoryczni
Program szkolenia
Program
KOMISJA PRZETARGOWA – ZAGADNIENIA PODSTAWOWE
Definicja komisji przetargowej
Zasady powoływania komisji przetargowej
Organizacja, skład i tryb pracy komisji przetargowej
Bezstronność i obiektywizm członków komisji przetargowej – procedura składania oświadczeń wg druku ZP-1 oraz zasad wyłączania członków komisji
Rola biegłego w postępowaniu o udzielenie zamówienia
ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWEJ ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH
Osoby po stronie Zamawiającego wykonujące czynności określone w przepisach o zamówieniach publicznych, odpowiedzialne za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych – czyn zabroniony, wina, kara.
Czynności wykonywane przez członków komisji przetargowej mogące stanowić naruszenie dyscypliny finansów publicznych w świetle nowelizacji ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Opisanie przedmiotu zamówienia publicznego w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję
Nieprawidłowe ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części, jeżeli miało to wpływ na obowiązek stosowania przepisów o zamówieniach publicznych albo na zastosowanie przepisów dotyczących zamówienia publicznego o niższej wartości
Opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób niezwiązany z przedmiotem zamówienia lub nieproporcjonalny do przedmiotu zamówienia
Nieprawidłowe określenie kryteriów oceny ofert
Nieprzekazanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub niezamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu lub ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
Niezawiadomienie w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych, jeżeli miało ono wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Niezgodne z przepisami ustawy Pzp unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Niezłożenie przez członka komisji przetargowej lub inną osobę wykonującą czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności powodujących wyłączenie z tego postępowania
ZAKRES OBOWIĄZKÓW CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWEJ
Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Ustalanie zaistnienia przesłanek wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Zasady wezwania do ponownego złożenia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Ustalanie zaistnienia przesłanek odrzucenia oferty;
Zasady dokonywania poprawek tzw. „innych omyłek” w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp
Błędy w obliczeniu ceny i oczywiste omyłki rachunkowe – różnica, zakres możliwych korekt
Oczywiste omyłki pisarskie
Rażąco niska cena w stosunku do przedmiotu zamówienia – zasady prowadzenia procedury wyjaśniającej
Ocena ofert:
Ocena ofert w kryteriach niewymiernych – metoda macierzy porównania parami
Karta indywidualnej oceny ofert – zasady sporządzania,
Dokumentowanie oceny ofert w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
KOMISJA PRZETARGOWA – ZAGADNIENIA PODSTAWOWE
Definicja komisji przetargowej
Zasady powoływania komisji przetargowej
Organizacja, skład i tryb pracy komisji przetargowej
Bezstronność i obiektywizm członków komisji przetargowej – procedura składania oświadczeń wg druku ZP-1 oraz zasad wyłączania członków komisji
Rola biegłego w postępowaniu o udzielenie zamówienia
ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWEJ ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH
Osoby po stronie Zamawiającego wykonujące czynności określone w przepisach o zamówieniach publicznych, odpowiedzialne za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych – czyn zabroniony, wina, kara.
Czynności wykonywane przez członków komisji przetargowej mogące stanowić naruszenie dyscypliny finansów publicznych w świetle nowelizacji ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Opisanie przedmiotu zamówienia publicznego w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję
Nieprawidłowe ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części, jeżeli miało to wpływ na obowiązek stosowania przepisów o zamówieniach publicznych albo na zastosowanie przepisów dotyczących zamówienia publicznego o niższej wartości
Opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób niezwiązany z przedmiotem zamówienia lub nieproporcjonalny do przedmiotu zamówienia
Nieprawidłowe określenie kryteriów oceny ofert
Nieprzekazanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub niezamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu lub ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
Niezawiadomienie w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych, jeżeli miało ono wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Niezgodne z przepisami ustawy Pzp unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Niezłożenie przez członka komisji przetargowej lub inną osobę wykonującą czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności powodujących wyłączenie z tego postępowania
ZAKRES OBOWIĄZKÓW CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWEJ
Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert:
Ustalanie zaistnienia przesłanek wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Zasady wezwania do ponownego złożenia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Ustalanie zaistnienia przesłanek odrzucenia oferty;
Zasady dokonywania poprawek tzw. „innych omyłek” w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp
Błędy w obliczeniu ceny i oczywiste omyłki rachunkowe – różnica, zakres możliwych korekt
Oczywiste omyłki pisarskie
Rażąco niska cena w stosunku do przedmiotu zamówienia – zasady prowadzenia procedury wyjaśniającej
Ocena ofert:
Ocena ofert w kryteriach niewymiernych – metoda macierzy porównania parami
Karta indywidualnej oceny ofert – zasady sporządzania,
Dokumentowanie oceny ofert w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Grzegorz Czaban
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
GOLDEN FLOOR
Warszawa
AL. JEROZOLIMSKIE 123 A
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
b.d.
Cena zawiera:
- Cena zawiera Najnowszą książkę
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
02-437 Warszawa
ul. Atlasowa 41
woj. mazowieckie
Firma ApexNet powstała w 2001 roku.
Głównym obszarem działalności ApexNet jest organizacja szkoleń z obszaru zamówień publicznych.
Naszą misją w tym zakresie jest poprawa jakości wydatkowania pieniędzy publicznych w Polsce.
Od początku swojej dz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
W przypadku, gdy szkolenie finansowane jest w całości lub w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata zwolniona jest z podatku VAT. W pozostałych przypadkach do wszystkich cen należy doliczyć 23% podatek VAT.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
02-437 Warszawa
ul. Atlasowa 41
Powiadomienia o nowych terminach