Skuteczna obrona przed manipulacjami

O szkoleniu

Nauczenie uczestników szkolenia skutecznych narzędzi do obrony przed narzędziami wpływu. Obrona przed efektywnymi i silnymi technikami manipulacji i perswazji. Nabycie umiejętności identyfikowania technik manipulacyjnych używanych przez przedstawicieli handlowych lub specjalistów zakupowych, w rozmowach sprzedażowych, zakupowych lub w negocjacjach.
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Obrona przed atakami skutecznych handlowców lub kupców
  • Umiejętne osiąganie korzyści w negocjacjach
  • Uzyskiwanie efektów zakładanych pierwotnie
  • Osiąganie założonych celów
  • Osiąganie korzyści dla firmy z zachowaniem etyki
  • Wzrost ilości i jakości negocjowanych kontraktów
  • Podniesienie efektywności w negocjacjach
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych
Kto powinien wziąć udział?
  • Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
  • Specjalistów zakupowych i kupców
  • Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
  • Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

Program szkolenia

MANIPULACJE I PERSWAZJE

  • Dziewięć podstawowych praw, reguł perswazji
  • Siedem podstawowych technik perswazji
  • Perswazja niewerbalna
  • Język perswazji – kontrola nad słowami: nie, tak, ale, spróbuj, i, oraz, spowoduje, sprawi, wywoła
  • 10 rodzajów pytań w rozmowie
  • Strefy wpływu

OBRONA W SPRZEDAŻY

  • Perswazyjny model prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko/ofertę podczas rozmowy?
  • Przedstawienie perswazyjnego modelu prezentacji
  • Technika sprzedaży PCK-CZK
  • Technika budowania argumentu w oparciu o przykłady z życia
  • Strategia kształtowania przewagi informacyjnej w rozmowie
  • Źródła argumentacji
  • Wybrane techniki perswazyjne
  • Gesty zabronione i gesty przydatne
  • Sztuczki oponenta – jak się bronić
  • Zaawansowane techniki perswazji lingwistycznej
  • Sytuacje krytyczna
  • Słowa zakazane

OBRONA W ZAKUPACH

  • Taktyki i techniki w negocjacjach zakupowych
  • Zestaw taktyk stosowanych w rozmowach zakupowych
  • Techniki negocjacyjne i sposób ich dobierania
  • Elementy perswazji w zakupach
  • Reguły perswazji stosowane w negocjacjach zakupowych
  • Działania obronne
  • Wywieranie wpływu podczas zakupów
  • Techniki perswazji i manipulacji używane w negocjacjach
  • Kłamstwo – narzędzia do rozpoznawania
  • Język perswazji jako narzędzie negocjatora
  • Kiedy, czym i jak sabotujemy negocjacje

MECHANIZMY OBRONNE W NEGOCJACJACH

  • Strategie prowadzenia negocjacji – jak mogą być prowadzone rozmowy?
  • Strategie dominacji, uległości, wycofania, kompromisu, kooperacji
  • Strategia wygrany – przegrany, przegrany – wygrany, wygrany – wygrany
  • Elastyczność jako kategoria i gwarancja skuteczności w negocjacjach
  • Standard „elastyczna postawa w negocjacjach”
  • Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co można stosować podczas rozmów?
  • Techniki eskalacji stosowane w rozmowach
  • Techniki wykorzystane w początkowej i końcowej fazie negocjacji
  • Techniki prezentacji produktu, instytucji
  • Techniki autoprezentacji
  • Techniki manipulacji psychologicznych
  •  
  • Rozszyfrowanie systemów reprezentacji zmysłowej
  • Części ciała odzwierciedlające myśli
  • Sygnały odmowy
  • Lista gestów zabronionych
  • Sztuczki – jak stosować, jak się bronić
  • Sytuacja krytyczna
  • Presupozycje
  • Implikacje
  • Metaprogramy
  • Etyka wywierania wpływu
  • Perswazja

Czas trwania

pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Prelegenci

trener Effect Group

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Kraków

woj. małopolskie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1 406
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa
ul. Jerzego Bajana 31D
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa ul. Jerzego Bajana 31D
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!