Szkolenie

SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA:

Zwiększenie pewności siebie w kontakcie z klientem;
Przećwiczenie i analiza najważniejszych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych;
Wykształcenie nawyku przejmowania inicjatywy w telefonicznej obsłudze klienta;
Budowanie świadomości, jak ważna jest wysoka jakość telefonicznej obsługi klienta;
Wdrożenie innowacyjnych metod budowania zaufania i komunikacji z klientem;
Odporności na stres i frustrację w sytuacjach konfliktowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie polecamy osobom, dla których telefon jest ważnym narzędziem pracy. Kazdy kto chce rozwinąć umiejętności skutecznego kontaktu telefonicznego na tym szkoleniu będzie miał możliwość nie tylko zdobyć wiedzę ale i przećwiczyć poznane metody.

Program szkolenia

1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem.
• Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
• Zdobywanie zaufania klientów.
• Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
• Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
• Samoświadomość a kontakt z klientem.
• Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
• Własne ograniczenia i możliwości.
• Zamiana przeszkadzających nawyków.
• Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
• Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

2. Komunikacja kluczem do wzmacniania pozytywnych relacji z klientami.
• Język korzyści.
• Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
• Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
• Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
• Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
• Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

3. Kontakt z klientem a sytuacje trudne.
• Stres a kontakt z klientem.
• Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
• Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
• Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
• Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

4. Feedback - doskonalenie umiejętności nabytych w trakcie treningu.
• Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
• Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
• Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat
Trenerka prowadząca szkolenie ma bogate doświadczenie i ogromny entuzjazm, którym zaraża wszystkich dokoła. Uczestnicy często doceniają jej zaangażowanie i umiejętność zjednywania sobie sympatii wszystkich uczestników. W ankietach po szkoleniu często zwracali uwagę, że osoba trenera wpływała na to, że szkolenie było nie tylko merytorycznie ciekawe i ale i bardzo przyjemne. Szkolenia przebiegają w miłej atmosferze zaufania i sympatii.
Trener prowadzący posiada liczne certyfikaty potwierdzające ciągły rozwój w kierunku trenerstwa, coachingu oraz umiejętności interpersonalnych. Jest psychologiem, certyfikowanym coachem i trenerem biznesu..
Zajmuje się współpracą z różnymi przedsiębiorstwami, gdzie do głównych zadań należy budowanie lub/i wspieranie rozwoju działów szkoleń.
Dotychczas współtworzyła liczne projekty szkoleniowe. Zajmowała się także organizacją, rekrutacją i promocją.
Jest również wykładowcą w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, prowadząca zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych „Trener Biznesu”. Jej zajęcia cechuje niezwykłe zaangażowanie w ich prowadzenie. Są motywacyjne, dynamiczne, a zarazem merytoryczne.
Jej dewizą życiową jest wytrwałość i pozytywne myślenie.

Gdzie i kiedy

Warszawa 30 maja 2014
...............

00-000 Warszawa

.............

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
PLN netto/osoba
680 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe zawierające skrypt ze szkolenia wraz z długopisem i miejscem do notowania, formularze do ćwiczeń i zadań, testów obiad przerwy z kawą/herbatą i ciasteczkami, imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

Qprogress
02-493 Warszawa
ul. Krańcowa 9
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością jest kompleksowe organizowanie szkoleń, z takich obszarów jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, umiejętności miękkie. Wyróżniamy się sposobem działania i podejściem do realizacji szkoleń i obsługi naszych klientów. Dbamy...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zapisać się na szkolenie zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Qprogress
02-493 Warszawa ul. Krańcowa 9
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!