O szkoleniu
Szkolenie, które odmieni Twój sposób prowadzenia pierwszej rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Weź udział w szkoleniu i sprawdź, jak możesz wyróżnić się na tle nudnych telemarketerów.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy B2B i przedsiębiorcy, którzy:
- każdego dnia dzwonią do potencjalnych klientów biznesowych
- ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani albo mają już swojego dostawcę
- mają problemy z dotarciem do osób decyzyjnych
- nie potrafią „przebić” się przez sekretariat
Program szkolenia
Moduł 1. Sprzedaż przez telefon – wprowadzenie do tematu
- "Zimne telefony” jako jedno z narzędzi wykorzystywanych na etapie prospectingu – specyfika najtrudniejszego „czerwonego” etapu sprzedaży
- Typowe błędy telemarketerów na etapie prospectingu – co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on rozmawiać ze sprzedawcą
- Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu – co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on „zimnych telefonów”
- Źródła skuteczności w sprzedaży telefonicznej – co sprzedawca musi przemyśleć i dopracować zanim chwyci za telefon
Moduł 2. Skuteczna rozmowa telefoniczna - instrukcja krok po kroku
- Scenariusz rozmowy telefonicznej skupionej wokół „propozycji wartości” dla klienta
- Czym jest „propozycja wartości” – czyli ile jesteś wart dla potencjalnego kontrahenta i jakie masz argumenty, aby skłonić go do wysłuchania oraz działania
- Research o kliencie – dlaczego warto coś więcej wiedzieć o swoim rozmówcy (jak zbierać i wykorzystać informacje o danej firmie i branży)
- „Mam już dostawcę…” – jak konstruktywnie reagować na najpopularniejszą reakcję klienta
- „Nie jestem zainteresowany…” – jak asertywnie reagować na taką obiekcję rozmówcy
- „Proszę wysłać mi to na maila…” – co zrobić, aby nie dać się wysłać do kosza
Moduł 3. Pułapki w pracy telemarketera
- Kontakt z sekretariatem – jak rozmawiać z człowiekiem „pierwszego kontaktu”
- E-mail po „zimnym telefonie” – co i jak napisać w pierwszym e-mailu, aby trafić w potrzeby klienta, zdobyć jego uwagę i zachęcić go do zapoznania się z naszą ofertą
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania" oraz indywidualna konsultacja (1h)
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
Masz pytania? Napisz do nas
