Media Relations

O konferencji

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w 1-dniowej konferencji pod tytułem "Media Relations", która odbędzie się 25 maja 2021 roku! Wszystkie prelekcje odbędą się w formule online.

Konferencja będzie świetną okazją do sprawdzenia jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy też telewidzom. Umiejętność kontaktu z dziennikarzami to klucz do sukcesu dla każdego PR-owca. Od współpracy na linii dziennikarz - specjalista ds. PR zależy jak Twoja firma będzie prezentowała się poprzez media partnerom biznesowym i klientom. Współczesne redakcje zasypywane są dużą liczbą komunikatów i wiadomości prasowych - w trakcie konferencji dowiedzą się Państwo jak dopasować komunikat do medium oraz wyróżnić go a tyle, aby nie zginął w szumie informacyjnym.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem konferencji „Pricing Management Strategy” oraz do przesłania zgłoszenia już dzisiaj! W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z użyciem formularza kontaktowego u dołu strony!
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Sprawdisz, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami
  • Nauczysz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów
  • Poznasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia
  • Dowiesz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy
  • Poznasz skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które mogą pojawić się w odniesieniu do Twojej firmy
  • Sprawdzisz, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają
  • Wejdziesz w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”
Kto powinien wziąć udział?
  • Manedżerowie i specjaliści ds. PR,
  • Eksperci zajmujący się komunikacją i marketingiem,
  • Rzecznicy Prasowi
  • Wszystkie osoby zajmujące się współpracą z mediami

Program konferencji

09:20 Rejestracja uczestników do platformy online

09:30 Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników

  • Renata Grzeszczak, projet manager - team leader, Puls Biznesu

09:40 Social media w dwugłosie - rozmowa

  •  Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  •  Jolanta Piela, prezes zarządu, Good Division

„No bullshit - Real value” komunikacja w skutecznych kontaktach z mediami i dziennikarzami

  • Budowanie realnej wartości w komunikacji z mediami jako jedyny skuteczny marketing w „długim terminie”
  • Jak wykorzystać nowoczesne platformy komunikacji i budowania często bardzo bliskiego bezpośredniego kontaktu z publiką na bazie wartościowych informacji. I dlaczego „oklepane praktyki PR” już dawno przestały działać
  • Czy social media mogą zastąpić media tradycyjne
  • Jak prowadzić social media by dziennikarze chcieli z nich korzystać

Social media oczami dziennikarzy – czy social media są źródłem informacji dla dziennikarzy

  • Czy social media są kanałem do kontaktu z mediami

Sesja Q&A

10:40 Wojna z fake newsami

  • Jak walczyć z fake newsami i obalać mity i dezinformacje?
  • Wskazówki, jak reagować na negatywne doniesienia medialne i głosy sprzeciwu (lub zachować milczenie po ich wystąpieniu)
  • Fake newsy - gdzie leży ich źródło, jak im przeciwdziałać, czy dementować je w tradycyjnych mediach, czy tam, gdzie mają największy zasięg - więc w social mediach 

11:20 Przerwa

11:40 Jak zainteresować media Twoim newsem

  • Jak i czym zaskoczyć dziennikarzy w obecnym organicznym świecie
  • Jakie treści potrzebuje poszczególna redakcja, co kiedy i do kogo, deadliny, formuła
  • W jakiej formie przekazywać wiadomości i zapewnić, że treści są wartościowe i istotne?
  • W jakim czasie i o jakiej godzinie najlepiej przekazać Twoją informację dziennikarzowi
  • Jaki content w danej redakcji może być akceptowany
  • Jak budować indywidualną historię pod konkretne medium
  • Jak zainteresować media pozytywnymi informacjami – o złych informacjach każdy pisze – co z dobrymi newsami
  • Jak pandemia zmieniła relacje w mediach informacyjnych, a także jak stać się zaufanym partnerem w publikowaniu kluczowych wiadomości

11.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza radiowego

  • Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
  • Michał Gąsiorowski, dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357

12.10 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza prasowego

  • Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl

12.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza telewizyjnego

  • Radosław Mróz, dziennikarz, TVN24

13:10 Przerwa

13:40 Jak zainteresować media Twoim newsem c.d.

13.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza regionalnego/lokalnego

  • Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański

14.10 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza branżowego

  • Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel"

14.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza ze świata Show Biznesu

  • Agnieszka Jastrzębska, dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post

15:15 Hyde Park - Zadaj nam pytanie

  • Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
  • Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel"
  • Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
  • Panel dyskusyjny z dziennikarzami

15:45 Największe błędy PR-owców

  • Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
  • Jak napisać fatalną notkę prasową
  • Jak zorganizować tragiczną konferencję prasową
  • Jak popsuć relację z dziennikarzem

16:30 Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień, od 8:20 do 16:30

Prelegenci

  • Michał Gąsiorowski - dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357
  • Agnieszka Jastrzębska - dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post
  • Jerzy Jurecki - wydawca, dziennikarz śledczy Tygodnik Podhalański
  • Radosław Mróz - dziennikarz TVN24
  • Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Jolanta Piela - prezes zarządu Good Division
  • Paweł Sołtys - dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
  • Michalina Szczepańska - redaktor naczelna magazynu "Handel"
  • Marcel Zatoński - dziennikarz Puls Biznesu

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Konferencja online Early Bird
cena za osobę przy zgłoszeniu do 23 kwietnia
1 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Konferencja online
cena standardowa po 23 kwietnia
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.

  2. Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!