O konferencji
serdecznie zapraszamy do udziału w 1-dniowej konferencji pod tytułem "Media Relations", która odbędzie się 25 maja 2021 roku! Wszystkie prelekcje odbędą się w formule online.
Konferencja będzie świetną okazją do sprawdzenia jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy też telewidzom. Umiejętność kontaktu z dziennikarzami to klucz do sukcesu dla każdego PR-owca. Od współpracy na linii dziennikarz - specjalista ds. PR zależy jak Twoja firma będzie prezentowała się poprzez media partnerom biznesowym i klientom. Współczesne redakcje zasypywane są dużą liczbą komunikatów i wiadomości prasowych - w trakcie konferencji dowiedzą się Państwo jak dopasować komunikat do medium oraz wyróżnić go a tyle, aby nie zginął w szumie informacyjnym.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem konferencji „Pricing Management Strategy” oraz do przesłania zgłoszenia już dzisiaj! W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z użyciem formularza kontaktowego u dołu strony!
- Sprawdisz, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami
- Nauczysz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów
- Poznasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia
- Dowiesz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy
- Poznasz skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które mogą pojawić się w odniesieniu do Twojej firmy
- Sprawdzisz, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają
- Wejdziesz w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”
- Manedżerowie i specjaliści ds. PR,
- Eksperci zajmujący się komunikacją i marketingiem,
- Rzecznicy Prasowi
- Wszystkie osoby zajmujące się współpracą z mediami
Program konferencji
09:20 Rejestracja uczestników do platformy online
09:30 Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników
- Renata Grzeszczak, projet manager - team leader, Puls Biznesu
09:40 Social media w dwugłosie - rozmowa
- Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
- Jolanta Piela, prezes zarządu, Good Division
„No bullshit - Real value” komunikacja w skutecznych kontaktach z mediami i dziennikarzami
- Budowanie realnej wartości w komunikacji z mediami jako jedyny skuteczny marketing w „długim terminie”
- Jak wykorzystać nowoczesne platformy komunikacji i budowania często bardzo bliskiego bezpośredniego kontaktu z publiką na bazie wartościowych informacji. I dlaczego „oklepane praktyki PR” już dawno przestały działać
- Czy social media mogą zastąpić media tradycyjne
- Jak prowadzić social media by dziennikarze chcieli z nich korzystać
Social media oczami dziennikarzy – czy social media są źródłem informacji dla dziennikarzy
- Czy social media są kanałem do kontaktu z mediami
Sesja Q&A
10:40 Wojna z fake newsami
- Jak walczyć z fake newsami i obalać mity i dezinformacje?
- Wskazówki, jak reagować na negatywne doniesienia medialne i głosy sprzeciwu (lub zachować milczenie po ich wystąpieniu)
- Fake newsy - gdzie leży ich źródło, jak im przeciwdziałać, czy dementować je w tradycyjnych mediach, czy tam, gdzie mają największy zasięg - więc w social mediach
11:20 Przerwa
11:40 Jak zainteresować media Twoim newsem
- Jak i czym zaskoczyć dziennikarzy w obecnym organicznym świecie
- Jakie treści potrzebuje poszczególna redakcja, co kiedy i do kogo, deadliny, formuła
- W jakiej formie przekazywać wiadomości i zapewnić, że treści są wartościowe i istotne?
- W jakim czasie i o jakiej godzinie najlepiej przekazać Twoją informację dziennikarzowi
- Jaki content w danej redakcji może być akceptowany
- Jak budować indywidualną historię pod konkretne medium
- Jak zainteresować media pozytywnymi informacjami – o złych informacjach każdy pisze – co z dobrymi newsami
- Jak pandemia zmieniła relacje w mediach informacyjnych, a także jak stać się zaufanym partnerem w publikowaniu kluczowych wiadomości
11.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza radiowego
- Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
- Michał Gąsiorowski, dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357
12.10 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza prasowego
- Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
12.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza telewizyjnego
- Radosław Mróz, dziennikarz, TVN24
13:10 Przerwa
13:40 Jak zainteresować media Twoim newsem c.d.
13.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza regionalnego/lokalnego
- Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
14.10 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza branżowego
- Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel"
14.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza ze świata Show Biznesu
- Agnieszka Jastrzębska, dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post
15:15 Hyde Park - Zadaj nam pytanie
- Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
- Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
- Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel"
- Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
- Panel dyskusyjny z dziennikarzami
15:45 Największe błędy PR-owców
- Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
- Jak napisać fatalną notkę prasową
- Jak zorganizować tragiczną konferencję prasową
- Jak popsuć relację z dziennikarzem
16:30 Zakończenie konferencji
Czas trwania
Prelegenci
- Michał Gąsiorowski - dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357
- Agnieszka Jastrzębska - dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post
- Jerzy Jurecki - wydawca, dziennikarz śledczy Tygodnik Podhalański
- Radosław Mróz - dziennikarz TVN24
- Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
- Jolanta Piela - prezes zarządu Good Division
- Paweł Sołtys - dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
- Michalina Szczepańska - redaktor naczelna magazynu "Handel"
- Marcel Zatoński - dziennikarz Puls Biznesu
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
-
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.
-
Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210