O konferencji
Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt?
Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzie indziej?
Jak dodać pasji zespołowi bez werwy?
Co tak naprawdę wpływa na sukces w sprzedaży?
Jak być sprawiedliwym i mądrym szefem w praktyce?
To tylko wybrane pytania na, które udzielimy odpowiedzi podczas konferencji online: Sales Team Level Up w dniu 30 sierpnia 2022r.
Dołącz do nas by porozmawiać o wymiernych korzyściach z bycia etycznym w sprzedaży, podyskutujmy o tym jak motywować się do pracy, gdy wokół wiele trudnych sytuacji. Wskażemy jak budować poczucie sukcesu zespołu i jak działać, gdy nie ma pożądanych wyników.
W programie m.in.:
- Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
- Co świadczy o klasie sprzedawcy
- Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
- Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
- Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
- Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
- Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów w zespole
- Ważne czynniki pozasprzedażowe, które powodują, że łatwiej o wyniki i realizację celów
- Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
Sales Team Level Up pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.
Zgłoś swoj udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.
Do uczestnictwa zapraszamy przede wszystkim:
- sprzedawców
- handlowców
- dział obsługi klienta
- liderów sprzedaży
Program konferencji
08:55
Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne
09:00
Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo?
Tomasz Kalko, Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
- Wymierne korzyści biznesowe z bycia etycznym w procesach sprzedaży
- Edukowanie pracowników w zakresie etycznych zachowań
- Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
- Case studies godnych promowania zachowań i inicjatyw
09:50
Sprzedaż z klasą - jak nie być nachalnym
Marta Woźny- Tomczak, Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
- Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
- Granice, której nie powinno się przekraczać
- Co świadczy o klasie sprzedawcy
- Przykłady, które warto naśladować
10:40
Przerwa
10:55
Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzieś indziej
Agnieszka Ptasińska, Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
Marta Rolnik, Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
- Specyfika sprzedaży w trudnych czasach
- Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
- Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
- Jak motywować się do sprzedaży, gdy wokół kryzys
- Empatia w sprzedaży - czym jest, a czym nie jest
11:45
Zespół bez werwy - jak realnie dodać pasji do ich działania
Agnieszka Okońska, Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
- Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
- Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
- Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów
- Innowacyjne, mało znane, ale skuteczne sposoby motywowania
- Jak radzić sobie ze znudzeniem, wypaleniem i brakiem chęci do pracy zespołu w kilku praktycznych krokach
12:45
Przerwa
13:15
Efektywne działania sprzedażowe - czynniki sukcesu
Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzający, DPC Polska
- Sales Force Effectiveness – efektywny proces sprzedaży dla sił sprzedażowych
- Jak mierzyć sprzedaż w organizacji?
- SZE - System Zarządzania Efektywności w działach sprzedaży
- Rola Managera w osiąganiu efektywności zespołu sprzedażowego
14:05
Sukces jest zespołu, porażka lidera? - jak być mądrym i sprawiedliwym szefem w praktyce
Agnieszka Zawadka, Growth Manager, Chludziński & Partners
- Jak nie być szefem, który bierze na siebie wyłącznie sukcesy
- Gra na zespół, a nie tylko na swoją karierę-czy to się docelowo opłaca
- Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
- Jak dzialać kiedy nie ma pożądanych wyników
15:00
Zakończenie
Czas trwania
Prelegenci
- Tomasz Bereźnicki - Partner Zarządzający, DPC Polska
- Tomasz Kalko - Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
- Agnieszka Okońska - Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
- Agnieszka Ptasińska - Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
- Marta Rolnik - Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
- Marta Woźny-Tomczak - Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
- Agnieszka Zawadka - Growth Manager, Chludziński & Partners
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210