Sales Team Level Up

O konferencji

Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo?
Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt?
Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzie indziej?
Jak dodać pasji zespołowi bez werwy?
Co tak naprawdę wpływa na sukces w sprzedaży?
Jak być sprawiedliwym i mądrym szefem w praktyce?
To tylko wybrane pytania na, które udzielimy odpowiedzi podczas konferencji online: Sales Team Level Up w dniu 30 sierpnia 2022r.

Dołącz do nas by porozmawiać o wymiernych korzyściach z bycia etycznym w sprzedaży, podyskutujmy o tym jak motywować się do pracy, gdy wokół wiele trudnych sytuacji. Wskażemy jak budować poczucie sukcesu zespołu i jak działać, gdy nie ma pożądanych wyników.
Dlaczego warto wziąć udział?

W programie m.in.:

  • Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
  • Co świadczy o klasie sprzedawcy
  • Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
  • Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
  • Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
  • Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
  • Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów w zespole
  • Ważne czynniki pozasprzedażowe, które powodują, że łatwiej o wyniki i realizację celów
  • Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli

Sales Team Level Up pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.

Zgłoś swoj udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.

Kto powinien wziąć udział?

Do uczestnictwa zapraszamy przede wszystkim: 

  • sprzedawców
  • handlowców
  • dział obsługi klienta
  • liderów sprzedaży

 

Program konferencji

08:55

Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne

09:00

Czy etyka w sprzedaży opłaca się też biznesowo?

Tomasz Kalko, Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.

  • Wymierne korzyści biznesowe z bycia etycznym w procesach sprzedaży
  • Edukowanie pracowników w zakresie etycznych zachowań
  • Etyka w rozumieniu klienta czyli jakie zachowania szanuje klient
  • Case studies godnych promowania zachowań i inicjatyw 

09:50

Sprzedaż z klasą - jak nie być nachalnym

Marta Woźny- Tomczak, Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni

  • Jak budować relację z klientem, a nie "wciskać" produkt
  • Granice, której nie powinno się przekraczać
  • Co świadczy o klasie sprzedawcy
  • Przykłady, które warto naśladować

10:40

Przerwa

10:55

Jak sprzedawać w trudnych czasach, kiedy myśli klientów są gdzieś indziej

Agnieszka Ptasińska, Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka

Marta Rolnik, Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej

  • Specyfika sprzedaży w trudnych czasach
  • Jak rozmawiać o produktach czy usługach, gdy są większe problemy
  • Sprzedawca, który wspiera i rozumie, a nie tylko sprzedaje
  • Jak motywować się do sprzedaży, gdy wokół kryzys
  • Empatia w sprzedaży - czym jest, a czym nie jest

11:45

Zespół bez werwy - jak realnie dodać pasji do ich działania

Agnieszka Okońska, Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)

  • Jak zdiagnozować co zabiera energię naszemu zespołowi
  • Wzmacnanie realnego zaangażowania pracowników
  • Łagodzenie wewnętrznych tarć i konfliktów 
  • Innowacyjne, mało znane, ale skuteczne sposoby motywowania
  • Jak radzić sobie ze znudzeniem, wypaleniem i brakiem chęci do pracy zespołu w kilku praktycznych krokach

12:45

Przerwa

13:15

Efektywne działania sprzedażowe - czynniki sukcesu

Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzający, DPC Polska

  • Sales Force Effectiveness – efektywny proces sprzedaży dla sił sprzedażowych
  • Jak mierzyć sprzedaż w organizacji?
  • SZE - System Zarządzania Efektywności w działach sprzedaży
  • Rola Managera w osiąganiu efektywności zespołu sprzedażowego

14:05

Sukces jest zespołu, porażka lidera? - jak być mądrym i sprawiedliwym szefem w praktyce

Agnieszka Zawadka, Growth Manager, Chludziński & Partners

  • Jak nie być szefem, który bierze na siebie wyłącznie sukcesy
  • Gra na zespół, a nie tylko na swoją karierę-czy to się docelowo opłaca
  • Jak doceniać podwładnych by to realnie czuli
  • Jak dzialać kiedy nie ma pożądanych wyników

15:00

Zakończenie

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  •  
  • Tomasz Bereźnicki - Partner Zarządzający, DPC Polska
  • Tomasz Kalko - Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
  • Agnieszka Okońska - Członek zarządu spółki energetycznej Stoen Operator w Warszawie ( E.ON)
  • Agnieszka Ptasińska - Psycholożka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka
  • Marta Rolnik - Psycholożka, certyfikowany coach, absolwentka Szkoły Akademii Transakcyjnej
  • Marta Woźny-Tomczak - Prezeska Zarządu. Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni
  • Agnieszka Zawadka - Growth Manager, Chludziński & Partners
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
1 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapisy do 15 lipca
1 395
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!