Szkolenia ISO: baza szkoleń i kursów z ISO w 2020 r.
Wyszukiwanie wydarzeń
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Szkolenia ISO: baza szkoleń i kursów z ISO w 2020 r.

Wyświetlone wszystkie (297)
1
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Szkolenia ISO: baza szkoleń i kursów z ISO w 2020 r. Szkolenia ISO: baza szkoleń i kursów z ISO w 2020 r.

Wyświetlone wszystkie (297)
1
Zobacz również

Szkolenia ISO – normy ISO bez tajemnic

Normy ISO szturmem zdobyły świat kojarząc się zarówno w biznesie, jak i w codziennym życiu, z wysoka jakością, bezpieczeństwem i niezawodnością. Nic dziwnego, że coraz więcej firm i branż sięga po certyfikację ISO, aby poprawić konkurencyjność oferowanych produktów i usług. Zanim jednak uzyskamy certyfikat, firma musi przejść cały szereg usprawnień i zmian w sposobie funkcjonowania, aby spełnić wyśrubowane normy i wymagania. Pomogą w tym liczne szkolenia z ISO.

Czym jest ISO?

Zacznijmy jednak od podstaw, czyli zdefiniowania czym jest ISO, skąd wzięły się normy ISO w naszym życiu oraz z czego wynika ich popularność.

ISO to przede wszystkim oficjalna nazwa Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej z siedzibą w szwajcarskiej Genewie. Organizacja ta od kilkudziesięciu lat stawia sobie za cel ustanawianie norm we wszystkich dziedzinach naszego codziennego życia. I trzeba przyznać, że robi to nie tylko skutecznie, ale też z rosnącą popularnością. Oblicza się, że od 1946 roku ISO wydała blisko dwadzieścia tysięcy rozmaitych norm i standardów dotyczących jakości, normalizacji itp.

Skąd taka popularność ISO? Przede wszystko do ISO należą krajowe organizacje z niemalże wszystkich krajów świata. Jednakże o popularności norm ISO zdecydowało ich praktyczne znaczenie dla życia gospodarczego i społecznego:
  • normy pozwalają wprowadzić standardy produktów i usług w wielu branżach,
  • zapewniają kompatybilność produktów i usług wytwarzanych w różnych krajach i przez różne podmioty,
  • pomagają doskonalić metody produkcji, wytwarzania, świadczenia usług i zapewniać ich wysoką jakość,
  • przyczyniają się do ożywienia handlu międzynarodowego oraz współpracy poprzez usprawnienie komunikacji i ustanowienie jednorodnych zasad działalności,
  • podnoszą satysfakcję konsumentów z produktów i usług, a także pozytywnie wpływają na zaufanie i ocenę do przedsiębiorstw.
Każda firma działająca na wysoko konkurencyjnym rynku, wytwarzająca produkty i usługi w złożonych łańcuchach logistycznych oraz zabiegająca o zaufanie i uwagę konsumentów może odnieść znaczące korzyści dzięki certyfikacji ISO. Nic dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorstw rozważa certyfikację o poszukuje możliwości uczestniczenia w szkoleniach ISO, aby zbudować odpowiedni poziom wiedzy w zespole pracowniczym.

Jakie normy i szkolenia ISO cieszą się szczególną popularnością?

W biznesie szczególną popularnością cieszą się między innymi: Oczywiście są to tylko wybrane normy z zakresu ISO, gdyż norm ISO wydano do tej pory blisko 20 tysięcy.

Czym kierować się wybierając szkolenie z ISO?

Popularność certyfikacji ISO rośnie z roku na rok. Na popularność tą wpływa między innymi rosnąca konkurencja wśród przedsiębiorstw, która znacznie podnosi poprzeczkę w obszarze jakości produktów i usług. Rośnie świadomość klientów oraz konsumentów oraz ich oczekiwania co do wyższej jakości produktów. Często zamówienie danego produktu lub usługi poprzedza szczegółowe porównanie obejmujące ceny, jakość, funkcjonalność produktu itp. Nic dziwnego, że podtrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oraz potwierdzenie jej poprzez uzyskanie oficjalnych i powszechnie uznanych certyfikatów staje się kluczowe dla przetrwania na rynku i odnoszenia komercyjnych sukcesów.

Przygotować się do uzyskania certyfikatu ISO mogą odpowiednie kursy i szkolenia z norm ISO. Pozwalają one podnieść wiedzę pracowników przedsiębiorstwa dotyczącą norm ISO, ich znaczenia dla życia gospodarczego oraz uświadomić jakimi cechami powinny charakteryzować się i produkty i procesy wytwórcze, aby przedsiębiorstwo mogło liczyć na uzyskanie certyfikatu ISO w danym obszarze. Szkolenia takie dostępne są w formie stacjonarnej, zarówno otwartej, jak i zamkniętej, ale w ostatnich miesiącach rośnie gwałtownie również lista szkoleń ISO online, które rozwinęły się szczególnie podczas epidemii koronawirusa.

Wybierając kurs, szkolenie bądź warsztat dotyczący norm ISO warto przeanalizować potrzeby szkoleniowe firmy oraz pracowników. Zastanowienie się jakie kompetencje firma posiada w zespole, a jakich brakuje, pozwoli trafnie wybrać program szkoleniowy pozwalający poprawić poziom wiedzy i kompetencji organizacji. Warto również łączyć rozmaite metody szkoleniowe, poczynając na typowych szkoleniach otwartych, które pozwalają nie tylko pozyskać wiedzę, ale również dzielić się doświadczeniami z różnych firm czy branż, jak też nawiązać cenne kontakty biznesowe. Pomocne w tej kwestii mogą być również branżowe i specjalistyczne konferencje, kongresy czy targi. Oferta kursó ISO najszersza jest w głównych miastach w Polsce, dominują: Warszawa, Kraków, Poznań, Worcław, Gdańsk, Katowice i Rzeszów.

Uczestnictwo w wydarzeniach tego typu rozważyć powinny wszystkie osoby zaangażowane we wdrażanie systemów zarządzania, zapewnienie jakości czy bezpieczeństwo zarówno w produkcji, informatyce, służbie i ochronie zdrowia, motoryzacji itp. Są to dziedziny, w których działalność wymaga wysokiego stopnia bezpieczeństwa, kontroli procesów produkcji, świadczenia usług oraz metod zarządzania. Szkolenia z ISO z całą pewnością powinni przechodzić raz na jakiś czas pełnomocnicy systemów zarządzania bezpieczeństwem, jakością czy audytorzy wewnętrzni zajmujący się tematyką jakości, bezpieczeństwa, przetwarzania informacji itp.
 
Jakie inne szkolenia wspierające jakość procesów, produktów i usług warto rozważyć?