Szkolenia i kursy z ISO w całej Polsce!

  • Zapoznaj się z ofertą szkoleń i kursów z jakości, norm i systemów ISO
  • Poznaj program, prowadzących oraz ceny szkoleń ISO: 9001, 14001, 27001 itp.
  • Zgłoś swój udział online!
szkolenia z norm ISO
Przewiń stronę

Szkolenia ISO: 355

  • Online, 8 - 9 listopada 2021
  • już od 1300 PLN
już od 1300 PLN
Artykuł

Szkolenia ISO – normy ISO bez tajemnic

Normy ISO szturmem zdobyły świat kojarząc się zarówno w biznesie, jak i w codziennym życiu, z wysoka jakością, bezpieczeństwem i niezawodnością. Nic dziwnego, że coraz więcej firm i branż sięga po certyfikację ISO, aby poprawić konkurencyjność oferowanych produktów i usług. Zanim jednak uzyskamy certyfikat, firma musi przejść cały szereg usprawnień i zmian w sposobie funkcjonowania, aby spełnić wyśrubowane normy i wymagania. Pomogą w tym liczne szkolenia z ISO.

Czym jest ISO?

ISO to skrót od International Organization for Standardization (ang. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna). Instytucja ta powstała w 1946 roku w celu określenia norm i standardów dla różnych dziedzin życia. Przez cały okres działalności wydała ponad 20 tys. norm, które obecnie są uznawane i szanowane na całym świecie.

Normy ISO dotyczą jakości produktów i usług w wielu branżach. Są opracowywane w taki sposób, by możliwa była ich adaptacja w każdej firmie, niezależnie od jej rozmiaru, otoczenia rynkowego itp. Skupiają się na ciągłym doskonaleniu i optymalizowaniu, w efekcie przyczyniając się do zwiększania satysfakcji konsumentów. Zapewniają kompatybilność produktów i usług, niezależnie od miejsca i sposobu ich wytworzenia. Pomagają rozpoznać przedsiębiorstwa, które są godne zaufania i rzetelne. To dlatego normy oraz szkolenia ISO, które ich dotyczą, są obecnie tak popularne!

Skąd wynika popularność ISO? Podsumujmy:

  • normy pozwalają wprowadzić standardy produktów i usług w wielu branżach
  • zapewniają kompatybilność produktów i usług wytwarzanych w różnych krajach i przez różne podmioty,
  • pomagają doskonalić metody produkcji, wytwarzania, świadczenia usług i zapewniać ich wysoką jakość,
  • przyczyniają się do ożywienia handlu międzynarodowego oraz współpracy poprzez usprawnienie komunikacji i ustanowienie jednorodnych zasad działalności,
  • podnoszą satysfakcję konsumentów z produktów i usług, a także pozytywnie wpływają na zaufanie i ocenę do przedsiębiorstw.

Czego dotyczą normy i szkolenia ISO?

Normy, a co za tym idzie również szkolenia ISO, dotyczą bardzo wielu dziedzin. Każda firma bez trudu znajdzie co najmniej jeden standard dopasowany do jej działalności. Najpopularniejszy jest System Zarządzania Jakością ISO 9001, który jest całkowicie uniwersalny. Jego wymogi można dostosować do każdej organizacja niezależnie od profilu jej działalności czy też wielkości, a pomoże w tym odpowiedni kurs ISO. Ponadto właścicieli przedsiębiorstw mogą interesować takie normy jak:

  • ISO 9001 – System Zarządzania Jakością,
  • ISO 9362 – norma standaryzująca kod SWIFT/BIC w bankowości,
  • ISO 13849 – norma bezpieczeństwa maszyn,
  • ISO 13616 – International Bank Account Number (IBAN),
  • ISO 14001 –system zarządzania środowiskowego,
  • ISO 15189 – system zarządzania jakością w laboratorium,
  • ISO/TS 16949 – System Zarządzania Jakością w branży motoryzacyjnej,
  • ISO 17025 – system zarządzania w laboratoriach pomiarowych, wzorcujących i badawczych,
  • ISO 18000 – bezpieczeństwo i higiena pracy (zobacz szkolenia BHP),
  • ISO/IEC 20000 – norma dotycząca zarządzania usługami IT,
  • ISO 22000 (HACCP) – system zarządzania bezpieczeństwem żywności,
  • ISO/IEC 27001 – System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
  • ISO 28000 – System Zarządzania Bezpieczeństwem Łańcucha Dostaw,
  • ISO 45001 – System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.

Bez większego trudu można znaleźć szkolenia ISO dedykowane każdej z nich, dzięki czemu zapoznanie się z wymogami i wdrożenie odpowiednich zmian w organizacji może być znacznie łatwiejsze. Wdrożenie przynajmniej jednego z systemów ISO może zaś przynieść ogromne korzyści!

Kurs ISO – kiedy i dlaczego warto?

Kurs ISO to bezsprzecznie najlepszy sposób na zapoznanie się z wybranym systemem. Jego ukończenie nie jest konieczne do uzyskania certyfikatu, ale na pewno będzie bardzo pomocne. Podczas szkolenia ISO otrzymuje się konkretną, usystematyzowaną i gotową do praktycznego wykorzystania wiedzę. Prowadzący zwykle są praktykami z doświadczeniem we wdrażaniu wymogów norm, dlatego wiedzą, jakie zagadnienie są najważniejsze dla uczestników. Dlatego też na szkolenia ISO warto przede wszystkim wysłać pracowników, którzy będą nadzorować proces wdrażania normy w firmie. Przydadzą się one również pozostałemu personelowi, który będzie uczestniczyć w procesie, a także kadrze kierowniczej.

Kurs ISO ułatwi procedurę wdrażania normy i zaznajomi z wymogami, które należy spełnić, by uzyskać certyfikację. Certyfikat ISO to zaś ogrom korzyści dla każdej organizacji – przede wszystkim stanowi potwierdzeni wysokiego standardu produktów lub usług oraz pomaga podkreślić dbałość o jakość. Certyfikowane firmy są postrzegane jako godne zaufania i zyskują ważną przewagę konkurencyjną. Wybierz więc odpowiedni rodzaj szkolenia ISO i zacznij wdrażanie!

Czym kierować się wybierając szkolenie z ISO?

Popularność certyfikacji ISO rośnie z roku na rok. Na popularność tą wpływa między innymi rosnąca konkurencja wśród przedsiębiorstw, która znacznie podnosi poprzeczkę w obszarze jakości produktów i usług. Rośnie świadomość klientów oraz konsumentów oraz ich oczekiwania co do wyższej jakości produktów. Często zamówienie danego produktu lub usługi poprzedza szczegółowe porównanie obejmujące ceny, jakość, funkcjonalność produktu itp. Nic dziwnego, że podtrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oraz potwierdzenie jej poprzez uzyskanie oficjalnych i powszechnie uznanych certyfikatów staje się kluczowe dla przetrwania na rynku i odnoszenia komercyjnych sukcesów.

Przygotować się do uzyskania certyfikatu ISO mogą odpowiednie kursy i szkolenia z norm ISO. Pozwalają one podnieść wiedzę pracowników przedsiębiorstwa dotyczącą norm ISO, ich znaczenia dla życia gospodarczego oraz uświadomić jakimi cechami powinny charakteryzować się i produkty i procesy wytwórcze, aby przedsiębiorstwo mogło liczyć na uzyskanie certyfikatu ISO w danym obszarze. Szkolenia takie dostępne są w formie stacjonarnej, zarówno otwartej, jak i zamkniętej, ale w ostatnich miesiącach rośnie gwałtownie również lista szkoleń ISO online, które rozwinęły się szczególnie podczas epidemii koronawirusa.

Wybierając kurs, szkolenie bądź warsztat dotyczący norm ISO warto przeanalizować potrzeby szkoleniowe firmy oraz pracowników. Zastanowienie się jakie kompetencje firma posiada w zespole, a jakich brakuje, pozwoli trafnie wybrać program szkoleniowy pozwalający poprawić poziom wiedzy i kompetencji organizacji. Warto również łączyć rozmaite metody szkoleniowe, poczynając na typowych szkoleniach otwartych, które pozwalają nie tylko pozyskać wiedzę, ale również dzielić się doświadczeniami z różnych firm czy branż, jak też nawiązać cenne kontakty biznesowe. Pomocne w tej kwestii mogą być również branżowe i specjalistyczne konferencje, kongresy czy targi. Oferta kursów ISO najszersza jest w głównych miastach w Polsce, dominują: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice i Rzeszów, ale od pewnego czasu dynamicznie rozwija się również oferta szkoleń online. W programach szkoleń online, jak i stacjonarnych znajdziemy zarówno te wprowadzające w tematykę poszczególnych norm ISO, jak też szkolenia i kursy dla auditorów i audytorów wewnętrznych oraz pełnomocników systemu zarządzania jakością.

Uczestnictwo w wydarzeniach tego typu rozważyć powinny wszystkie osoby zaangażowane we wdrażanie systemów zarządzania, zapewnienie jakości czy bezpieczeństwo zarówno w produkcji, informatyce, służbie i ochronie zdrowia, motoryzacji itp. Są to dziedziny, w których działalność wymaga wysokiego stopnia bezpieczeństwa, kontroli procesów produkcji, świadczenia usług oraz metod zarządzania. Szkolenia z ISO z całą pewnością powinni przechodzić raz na jakiś czas pełnomocnicy systemów zarządzania bezpieczeństwem, jakością czy audytorzy wewnętrzni zajmujący się tematyką jakości, bezpieczeństwa, przetwarzania informacji itp.

Najpopularniesze warsztaty, kursy oraz szkolenia ISO dotyczą norm ISO 9001, ISO 14001 oraz 27001.

Jakie inne szkolenia wspierające zarządzanie jakoscią w procesach, produktach i usługach warto rozważyć?

Szkolenia ISO – normy ISO bez tajemnic
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Baza szkoleń i kursów ISO

Dowiedz się jak działa baza szkoleń, warsztatów i kursów na temat ISO.
Dowiedz się czym jest baza szkoleń, kursów i konferencji biznesowych Eventis.pl

Aktualnie w bazie znajdziesz ponad 300 szkoleń poświęconych normom i systemom ISO. Są to zarówno typowe szkolenia stacjonarne organizowane w największych miastach (Warszawa, Katowice, Poznań, Kraków, Rzeszów, Opole, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Łódź, Wrocław), jak też szkolenia online z ISO realizowane w formule zajęć na żywo (na platformach do wideokonferencji takich jak Zoom czy Microsoft Teams). Ostatnią kategorią są kursy online realizowane na platformach e-learning - mają one postać kursów multimedialnych łączących nagrania wykładów, z prezentacją i ćwiczeniami. Ich zaletą jest możliwość realizacji zajęć w indywidualnym tempie i czasie.

W ofercie znajdziesz szkolenia poświęcone m.in. normom: ISO 9001, ISO 9362, ISO 13849, ISO 14001, ISO 15189, ISO/TS 16949, ISO 17025, ISO 18000, ISO/IEC 20000, ISO 22000 (HACCP), ISO/IEC 27001, ISO 28000, ISO 45001.

To bardzo proste, wystarczy wybrać szkolenie lub kurs dla siebie, a następnie wypełnić formularz rejestracji. Trafi on natychmiast do organizatora, który skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz przekazać wszystkie niezbędne informacje (sposób przyjęcia płatności, informacje organizacyjne...).

Każde szkolenie i kurs w naszej bazie w sekcji z cenami zawiera informacje czy dany kurs lub szkolenie wiąże się z uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. Wybrane szkolenia mogą kończyć się również egzaminem, którego pozytywne zaliczenie jest warunkiem uzyskania certyfikatu.
Bądź na bieżąco

Artykuły o tematyce ISO i o zarządzaniu

Kompendium wiedzy o ISO 17025
20 września 2021
Kompendium wiedzy o ISO 17025

Zapewnienie jakości w laboratoriach badawczych i wzorcujących możliwe jest między innymi dzięki wdrożeniu ISO 17025. Dowiedz się czego dotyczy norma ISO 17025 i jak ją wdrożyć?

Czytaj więcej
Wszystko co chcesz wiedzieć o ISO 9001
9 lipca 2021
Wszystko co chcesz wiedzieć o ISO 9001

ISO 9001 zdobywa coraz szerszą popularność wśród przedsiębiorstw, które chcą wyróżnić się jakością oferowanych produktów i usług. Dowiedz się czym jest System Zarządzania Jakością i jak go wdrożyć w organizacji.

Czytaj więcej
E-learning – kompendium wiedzy o e-learningu
9 września 2021
E-learning – kompendium wiedzy o e-learningu

Dowiedz się czym jest e-learning, jakie są zalety i korzyści ze stosowania e-learningu, a także jego wady i ograniczenia. Sprawdź jakie moduły wchodzą w skład platformy e-learning i jak zapewnić efektywność e-learningu.

Czytaj więcej
Klient w centrum uwagi – jakie szkolenia pozwalają budować firmę zorientowaną na klienta?
3 września 2021
Klient w centrum uwagi – jakie szkolenia pozwalają budować firmę zorientowaną na klienta?

Dowiedz się jakie są zalety kultury custromer-centric i jakie profesjonalne szkolenia, kursy i warsztaty pomogą Ci zbudować organizację zorientowaną na klienta.

Czytaj więcej