O szkoleniu
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:
- uświadomienie znaczenia roli przywódcy we współczesnych organizacjach
- określenie cech dobrego przywódcy oraz poznanie własnych umiejętności przywódczych
- narzędzi przywódczych: budowania autorytetu w trudnych sytuacjach, zwiększania doskonalenie umiejętności organizowania pracy w zespole
- identyfikacji z firmą, motywującego rozliczania, przewodzenia podczas prowadzenia spotkań i odpraw
- doskonalenie komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji
- doskonalenie umiejętności zarządzania czasem
- kształcenie umiejętności zarządzania zespołem
- przedstawienie stylów przewodzenia
- nabycie umiejętności efektywnego kierowania zespołem
- wskazanie znaczenia różnorodności ról w zespole
Biorąc udział w szkoleniu:
- Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy.
- Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w przywództwie.
- Poznasz różne modele i strategie przywództwa.
- Dowiesz się jakie cechy powinien posiadać współczesny przywódca i jakie oczekiwania są mu stawiane
- kierownicy
- menadżerowe
- przyszli kierownicy
Program szkolenia
CECHY DOBREGO PRZYWÓDCY
- Elementy autodiagnozy cech osobowości jako przywódcy
- Znaczenie przywódcy w organizacji
- Atrybuty dobrego przywódcy
- Style przywódcze – wybór właściwego
PUŁAPKI I BŁĘDY PRZYWÓDZTWA
- Pułapki władzy
- Model strategii władzy
- Władza, wywierania wpływu i manipulacja – meandry mechanizmów budowania relacji w przywództwie
RÓŻNORODNOŚĆ RÓL W ORGANIZACJI
- Zwierzchnik, lider a przywódcą- kim są i czego od nich oczekujemy?
- Wprowadzania idei i systemu wartości do organizacji
- Zmiana to jedyne czego przywódca może być pewien-jak je inicjować i wprowadzać
ETYCZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY PRZEWODZENIA .
- Wizja w przywództwie
- Cele w przywództwie
- Wartości w przywództwie
DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDZTWA (BLANCHARD, ZOHAR / MARSHALL)
- Samoświadomość przywódcy: ankieta diagnostyczna
- Archetypy przywódcy (Jung, Caroline Myss)
- Strategia przywódcy
CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄCE NA WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI
- czas i jego presja
- kultura organizacyjna
- zmiany w organizacji
PODSTAWOWE TEORIE MOTYWOWANIA
- Teorie X i Y Mc Gregora-postawa szefa a motywowanie pracowników
- dwuczynnikowa teoria motywacji Herzberga
- złote zasady motywacji Maxa Landsberga i jego koncepcja typów osobowości w motywowaniu
RODZAJE MOTYWACJI I PSYCHOLOGICZNE ZASADY MOTYWOWANIA
- Zasady motywowania ekonomicznego
- Zasady motywacji środkami niematerialnymi
- Automotywacja i reguły jej wspierania
CZYNNIKI INDYWIDUALNE WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ
- osobowość szefa i pracownika
- temperament
- doświadczenia osobiste
ZNACZENIE JĘZYKA W MOTYWOWANIU
- Język reaktywny
- Język proaktywny
BŁĘDY W MOTYWOWANIU: PROFILAKTYKA I NAPRAWIANIE
- Błędy na etapie diagnozy czynników motywujących
- Błędy w zarządzaniu jako źródło demotywacji
- informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika
INFORMACJA ZWROTNA I OCENA
- motywująca rozmowa oceniająca
- informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika
DEMOTYWACJA: ISTOTA ZJAWISKA, PROFILAKTYKA I RADZENIE SOBIE
- skąd bierze się demotywacja
- zastrzeżenia jako czynnik źródłowy demotywacji
- profilaktyka tych zjawisk
- radzenie sobie z nimi: dobre praktyki menedżera
ZARZĄDZANIE CZASEM WŁASNYM I ZESPOŁU
- Analiza wykorzystania własnego czasu
- Planowanie czasu
- Mechanizmy oporu: identyfikacja i rozbrajanie
- Efektywne prowadzenie spotkań zespołu
Czas trwania
Prelegenci
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.
Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
43-460 Wisła
Bukowa 19a
woj. śląskie
40-147 Katowice
Bytkowska 1a
woj. śląskie
40-147 Katowice
Bytkowska 1a
woj. śląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- zakwaterowanie
- Rozwiń
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 4.35% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
