O szkoleniu
Zapraszamy na unikalne szkolenie, podczas którego omówimy aż 4 platformy społecznościowe oraz ustawienia reklamowe Meta, a poza teorią proponujemy także praktyczne warsztaty z video marketingu. Nie przegap tej okazji!
Trenerzy w przyjazny i pomocny sposób wprowadzą Cię w meandry social mediów, a jeśli masz już podstawową wiedzę, wkroczysz na wyższy poziom wtajemniczenia.
Pierwszego dnia omówimy zasady prowadzenia kont firmowych w serwisach Facebook, Instagram. Przejdziemy też - krok po kroku - kluczowe ustawienia strony firmowej oraz reklam na Facebooku (z opcją wyświetlania ich także na Instagramie).
Drugi dzień przeznaczamy w całości na tematykę video marketingu z wykorzystaniem TikToka, Instagrama oraz YouTube Shorts.
W cenie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe, a także catering. Uczestnicy otrzymają także pakiety powitalne, zawierające m.in. pendrive z prezentacją.
Szkolenie Social Media Max skierowane jest do wszystkich osób, które w pracy lub biznesie wykorzystują lub planują wykorzystywać media społecznościowe. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i średnio-zaawansowanych. Dokładamy starań, by każdy mógł maksymalnie skorzystać z naszych szkoleń.
Szkolenie Social Media MAX wyróżnia połączenie video marketingu, technicznych aspektów prowadzenia kont firmowych oraz zasad angażowania odbiorców w ramach jednego szkolenia. To unikalne połączenie!
Program szkolenia
Dzień pierwszy - prowadzi Marcin Pietraszek
9:00 - Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Ranking popularności social mediów w Polsce
9:30 Bezpieczeństwo na Facebooku
- Konto prywatne a strona firmy
- Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
- Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
- Zgłaszanie ataków hackerskich i problemów technicznych.
10:00 - Konto firmowe (fanpage) - ustawienia i narzędzia
- Kluczowe ustawienia profilu - krok po kroku
- Nowe uprawnienia (dawne "role na stronie") na Facebooku
- Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
- Co nam mogą powiedzieć statystyki?
11:15 - przerwa kawowa
11:30 - Algorytm na Facebooku
- Algorytm - na czym polega?
- Główne zasady algorytmu
- Algorytm dla rolek
- Znaczenie angażowanie odbiorców
- Wybór czasu publikacji
12:30 Angażowanie w social mediach na przykładzie Facebooka
- Tworzenie treści na Facebooku w pytaniach i odpowiedziach
- Real Time Marketing - nie tylko od święta
- Atrakcyjny wpis - jak pisać, by przykuwać uwagę?
- Język postów
- Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć:
- aspekty wizualne
- aspekty prawne (ochrona wizerunku).
13:30 - przerwa obiadowa
14:00 - Portfolio Firmowe dla dowolnej organizacji
- Zakładanie Menedżera Firmy
- Dodawanie stron do Menedżera
- Przydzielanie uprawnień pracownikom
- Zakładanie konta reklamowego i konfiguracja płatności
14:45 - Reklama na Facebooku (i Instagramie)
- Przykład lejka marketingowego w mediach społecznościowych
- Ustawianie reklamy – krok po kroku, w tym:
- wybór celu reklamowego
- ustawianie budżetu
- wybór grupy docelowej
- umiejscowienia reklam
- tworzenie kreacji reklamowej
- Kiedy kampania w Menedżerze Reklam, a kiedy post sponsorowany?
- Integracja Instagrama z Menedżerem Reklam.
15:45 - Przerwa kawowa
16:00 – Instagramowe ABC
- Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
- Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
- Rolki – poważnie lub z humorem
- Relacje – sposób na zaangażowanie
- Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych
16:30 – Algorytm Instagrama w pytaniach i odpowiedziach
- Co wyróżnia algorytm Instagrama?
- Czy teksty mają znaczenie?
- Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
- Czym się różnią relacje od rolek?
- Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
- Czym są hooki w rolkach? Przykłady
- Jaki jest najlepszy czas publikacji?
- Przykłady angażujących postów i rolek.
17:00 - Podsumowanie
Podane godziny rozpoczęcia poszczególnych modułów są orientacyjne. Faktyczny przebieg szkolenia zależy m.in. od zaangażowania Uczestników.
Dzień drugi - prowadzi Marta Kasprzak
9:00 - TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts
- Porównanie specyfiki poszczególnych platform oraz aktualnych trendów video
- Jak działają i czym się od siebie różnią algorytmy?
9:30 - Trendy w mobile video marketingu
- Jak stworzyć dobrą rolkę czy TikToka – najważniejsze zasady
- Popularne błędy, których należy unikać
- Czym są trendy na TikToku/Instagramie, jak je wyszukiwać oraz tworzyć treści zgodne z nimi?
- Video na InstaStories – nowe trendy
10:30 - Jakie treści tworzyć dla Twojej marki, aby sprzedawać więcej?
- rodzaje marketingowych treści video
- przykłady treści z różnych branż
- jak sprzedawać za pomocą video produkty i usługi
11:15 - przerwa kawowa
11:30 - Funkcje natywne platform społecznościowych do obróbki i publikacji video
- TikTok
- Instagram Reels , Instagram Stories
- YT Shorts
12:30 - Prowadzenie konta na TikToku i Instagramie w oparciu o treści video
- Zapisanie i publikacja filmu – na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę zanim opublikujemy tiktoka czy rolkę ?
- Kiedy publikować treści?
- Jak tworzyć angażujące treści?
- Jak prowadzić konto w zgodzie z algorytmami?
- Jak budować i dbać o swoją społeczność?
- LIVE na TikToku i IG – porównanie
13:30 - przerwa obiadowa
14:00 - Nagrania video telefonem – wszystko co trzeba wiedzieć, aby nagrać świetny film
- zaprzyjaźnij się z kamerą – jak nagrywać siebie lub występować przed kamerą
- ustawienia techniczne w telefonie – system iOS & Android,
- dodatkowy sprzęt – lampy, statywy, gimbale, mikrofony
- jak uchwycić dobre kadry
- światło naturalne i sztuczne
- jak nagrać kreatywne przejścia
- nagrywamy wspólną rolkę
15:00 - Aplikacje do montażu i inne
- CapCut, Inshot, VN, Videoleap, Liro, Magic Eraser, FilmicPRO – omówienie
- przegląd funkcji i ich praktyczne zastosowanie
- montaż filmu na przykładzie
- dodawanie napisów, przejść i innych
16:00 - przerwa kawowa
16:15 - Montaż video
- Najważniejsze zasady sztuki montażu video
- Skąd brać muzykę do filmów, gdy montujemy w zewnętrznych aplikacjach
- Montaż pod bit muzyki
- Koloryzacja
- Tutoriale – jak zmontować popularne i ciekawe efekty
- Montujemy filmy w poznanych aplikacjach
Podsumowanie
Czas trwania
Szkolenie trwa w godzinach 9-17, w tym przerwy - kawowe oraz obiadowe (z cateringiem). Uwaga - liczba miejsc jest ograniczona, dlatego prosimy nie zwlekać z rejestracją.
Forma zajęć
Prelegenci
- Marcin Pietraszek - od ponad 12 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.
- Marta Kasprzak – w Agencji Dentsu realizowała projekty social media dla takich marek jak Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma, Durex. Specjalizuje się w video marketingu dla firm, a także wspiera klientów w budowaniu marek osobistych. Realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels. Na TikToku obserwuje ją ponad 23.000 osób. Prowadziła szkolenia i konsultacje dotyczące wykorzystywania treści video w biznesie dla pracowników wielu firm, m.in. IKEA i Beauty Planet.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-686 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
00-686 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
00-686 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 626 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 626 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 626 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału jednego Uczestnika.
Szkolenie Stacjonarne odbywa się w mieście wskazanym w informacji o szkoleniu, pod adresem przesłanym Uczestnikowi drogą mailową najpóźniej 1 dzień roboczy przed datą szkolenia.
W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.
Za udział w Szkoleniu Stacjonarnym Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja), a także Certyfikat, pod warunkiem faktycznej obecności na szkoleniu.
W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
a) do 10 dni roboczych przed datą szkolenia – anulacja jest bezpłatna,
b) w terminie 9-2 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto łącznej wynikającej z Zamówienia,
c) w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 50% ceny netto szkolenia za każdego nieobecnego Uczestnika tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
Brak obecności nie upoważnia do zwrotu kosztów, jednak w przypadku nieobecności na szkoleniu, Uczestnik może wziąć udział w szkoleniu otwartym (stacjonarnym lub online) o podobnej tematyce, w kolejnym terminie wskazanym przez Sprzedawcę, o ile takie szkolenie będzie organizowane w przyszłości, przy czym udział w szkoleniu online będzie możliwy bez opłat, a udział w szkoleniu stacjonarnym będzie wymagał dopłaty w wysokości 20% aktualnej ceny netto szkolenia.
Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Organizatora, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
