Social Media Max - szkolenie dwudniowe

O szkoleniu

Zapraszamy na unikalne szkolenie, podczas którego omówimy aż 4 platformy społecznościowe oraz ustawienia reklamowe Meta, a poza teorią proponujemy także praktyczne warsztaty z video marketingu. Nie przegap tej okazji! 

Uwaga! Zapisy przyjmujemy do wyczerpania miejsc lub maksymalnie do  3.11 – do godz. 10.

Dlaczego warto wziąć udział?

Trenerzy w przyjazny i pomocny sposób wprowadzą Cię w meandry social mediów, a jeśli masz już podstawową wiedzę, wkroczysz na wyższy poziom wtajemniczenia.

Pierwszego dnia omówimy zasady prowadzenia kont firmowych w serwisach Facebook, Instagram. Przejdziemy też - krok po kroku - kluczowe ustawienia strony firmowej oraz reklam na Facebooku (z opcją wyświetlania ich także na Instagramie).

Drugi dzień przeznaczamy w całości na tematykę video marketingu z wykorzystaniem TikToka, Instagrama oraz YouTube Shorts. 

W cenie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe, a także catering. Uczestnicy otrzymają także pakiety powitalne, zawierające m.in. pendrive z prezentacją.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Social Media Max skierowane jest do wszystkich osób, które w pracy lub biznesie wykorzystują lub planują wykorzystywać media społecznościowe. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i średnio-zaawansowanych. Dokładamy starań, by każdy mógł maksymalnie skorzystać z naszych szkoleń.

Szkolenie Social Media MAX wyróżnia połączenie video marketingu, technicznych aspektów prowadzenia kont firmowych oraz zasad angażowania odbiorców w ramach jednego szkolenia. To unikalne połączenie!

Program szkolenia

Dzień pierwszy - prowadzi Marcin Pietraszek

9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Powitanie Uczestników

  • Ranking popularności social mediów w Polsce

9:30 – Bezpieczeństwo na Facebooku

  • Konto prywatne a strona firmy

  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta

  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm.

10:00 – Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia

  • Kluczowe ustawienia profilu.

  • Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku

  • Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite

  • Co nam mogą powiedzieć statystyki?

11:15 – przerwa kawowa 

11:30 – Algorytm na Facebooku

  • Algorytm – na czym polega?

  • Główne zasady algorytmu

  • Algorytm dla Rolek

  • Znaczenie angażowanie odbiorców

  • Wybór czasu publikacji

12:30 – Angażowanie w social mediach na przykładzie Facebooka

  • Tworzenie treści na Facebooku w pytaniach i odpowiedziach

  • Real Time Marketing – nie tylko od święta

  • Atrakcyjny wpis – jak pisać, by przykuwać uwagę?

  • Język postów

  • Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć

    • aspekty wizualne

    • aspekty prawne (ochrona wizerunku).

  • Przykłady postów z możliwością dopasowania do branż Uczestników.

13:30 – przerwa obiadowa

14:15 – Portfolio Firmowe dla dowolnej organizacji

  • Zakładanie Portfolio Firmowego (dawniej Menedżera Firmy)

  • Dodawanie stron do Portfolio

  • Przydzielanie uprawnień pracownikom.

14:40 – Kampanie reklamowe Meta (Facebook i Instagram)

  • Zakładanie konta reklamowego i konfiguracja płatności

  • Ustawianie reklamy – krok po kroku, w tym :

    • wybór celu reklamowego

    • ustawianie budżetu

    • wybór grupy docelowej

    • umiejscowienia reklam

    • tworzenie kreacji reklamowej.

  • Czy posty sponsorowane mają sens?

15:45 – Przerwa kawowa

16:00 – Instagramowe ABC

  • Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje

  • Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele

  • Rolki – poważnie lub z humorem

  • Relacje – sposób na zaangażowanie

  • Co wyróżnia algorytm Instagrama?

  • Czy teksty mają znaczenie?

  • Hashtagi – czy nadal warto je stosować?

  • Czym się różnią relacje od rolek?

  • Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?

  • Czym są hooki w rolkach? Przykłady

  • Jaki jest najlepszy czas publikacji?

  • Przykłady angażujących postów i rolek.

17:00 – Zakończenie.


Dzień drugi - prowadzi Marta Kasprzak

9:00 - TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts

  • Porównanie specyfiki poszczególnych platform oraz aktualnych trendów video
  • Jak działają i czym się od siebie różnią algorytmy?

9:30 - Trendy w mobile video marketingu

  • Jak stworzyć dobrą rolkę czy TikToka – najważniejsze zasady
  • Popularne błędy, których należy unikać
  • Czym są trendy na TikToku/Instagramie, jak je wyszukiwać oraz tworzyć treści zgodne z nimi?
  • Video na InstaStories – nowe trendy

10:30 - Jakie treści tworzyć dla Twojej marki, aby sprzedawać więcej?

  • rodzaje marketingowych treści video
  • przykłady treści z różnych branż
  • jak sprzedawać za pomocą video produkty i usługi

11:15 - przerwa kawowa

11:30 - Funkcje natywne platform społecznościowych do obróbki i publikacji video

  • TikTok
  • Instagram Reels , Instagram Stories
  • YT Shorts

12:30 - Prowadzenie konta na TikToku i Instagramie w oparciu o treści video

  • Zapisanie i publikacja filmu – na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę zanim opublikujemy tiktoka czy rolkę ?
  • Kiedy publikować treści?
  • Jak tworzyć angażujące treści?
  • Jak prowadzić konto w zgodzie z algorytmami?
  • Jak budować i dbać o swoją społeczność?
  • LIVE na TikToku i IG – porównanie

13:30 - przerwa obiadowa

14:00 - Nagrania video telefonem – wszystko co trzeba wiedzieć, aby nagrać świetny film

  • zaprzyjaźnij się z kamerą – jak nagrywać siebie lub występować przed kamerą
  • ustawienia techniczne w telefonie – system iOS & Android,
  • dodatkowy sprzęt – lampy, statywy, gimbale, mikrofony
  • jak uchwycić dobre kadry
  • światło naturalne i sztuczne
  • jak nagrać kreatywne przejścia
  • nagrywamy wspólną rolkę

15:00 - Aplikacje do montażu i inne

  • CapCut, Inshot, VN, Videoleap, Liro, Magic Eraser, FilmicPRO – omówienie
  • przegląd funkcji i ich praktyczne zastosowanie
  • montaż filmu na przykładzie
  • dodawanie napisów, przejść i innych

16:00 - przerwa kawowa

16:15 -  Montaż video

  • Najważniejsze zasady sztuki montażu video
  • Skąd brać muzykę do filmów, gdy montujemy w zewnętrznych aplikacjach
  • Montaż pod bit muzyki
  • Koloryzacja
  • Tutoriale – jak zmontować popularne i ciekawe efekty
  • Montujemy filmy w poznanych aplikacjach

Podsumowanie

Czas trwania

Szkolenie trwa w godzinach 9-17, w tym przerwy - kawowe oraz obiadowe (z cateringiem). Uwaga - liczba miejsc jest ograniczona, dlatego prosimy nie zwlekać z rejestracją. 

Forma zajęć

Prelegenci

  • Marcin Pietraszek - od ponad 12 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. 
  • Marta Kasprzak –  w Agencji Dentsu realizowała projekty social media dla takich marek jak Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma, Durex. Specjalizuje się w video marketingu dla firm, a także wspiera klientów w budowaniu marek osobistych. Realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels. Na TikToku obserwuje ją ponad 23.000 osób. Prowadziła szkolenia i konsultacje dotyczące wykorzystywania treści video w biznesie dla pracowników wielu firm, m.in. IKEA i Beauty Planet.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum Szkoleniowe Wspólna

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
1 519
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 599 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Faktura z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
1 551
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 599 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
1 551
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 599 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wyciąg z Regulaminu Sprzedaży

Pełna treść: https://empemedia.pl/regulamin-sprzedazy/


Szkolenie Stacjonarne

  1. Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału jednego Uczestnika.

  2. Szkolenie Stacjonarne odbywa się w mieście wskazanym w informacji o szkoleniu, pod adresem przesłanym Uczestnikowi drogą mailową najpóźniej 1 dzień roboczy przed datą szkolenia.

  3. W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.

  4. Za udział w Szkoleniu Stacjonarnym Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja), a także Certyfikat, pod warunkiem faktycznej obecności na szkoleniu.

  5. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.

  7. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
    a) do 7 dni kalendarzowych przed datą szkolenia – anulacja jest bezpłatna,
    b) w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto łącznej wynikającej z Zamówienia.

  8. W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie, obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
    a) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie do 7 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
    b) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.

  9. Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.

  10. Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Organizatora, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
    a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
    b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
    c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media, marketing internetowy, cyberbezpieczeństwo, projektowanie graficzne, praktyczne wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji (AI). Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów,...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!