Social Media Max - szkolenie dwudniowe

O szkoleniu

Zapraszamy na unikalne szkolenie, podczas którego omówimy aż 5 platform społecznościowych, a poza teorią proponujemy także praktyczne warsztaty z video marketingu. Nie przegap tej okazji! 


Dlaczego warto wziąć udział?

Trenerzy w przyjazny i pomocny sposób wprowadzą Cię w meandry social mediów, a jeśli masz już podstawową wiedzę, wkroczysz na wyższy poziom wtajemniczenia.

Pierwszego dnia omówimy zasady prowadzenia kont firmowych w serwisach Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Drugi dzień przeznaczamy w całości na tematykę video marketingu z wykorzystaniem TikToka, Instagrama oraz YouTube Shorts. 

W cenie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe, a także catering. Uczestnicy otrzymają także pakiety powitalne, zawierające m.in. pendrive z prezentacją.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Social Media Max skierowane jest do wszystkich osób, które w pracy lub biznesie wykorzystują lub planują wykorzystywać media społecznościowe. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i średnio-zaawansowanych. Dokładamy starań, by każdy mógł maksymalnie skorzystać z naszych szkoleń.

Program szkolenia

Dzień pierwszy - prowadzi Marcin Pietraszek

9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Social Media w Polsce – aktualne statystyki
  • Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?

Bezpieczeństwo na Facebooku

  • Konto prywatne a strona firmy
  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
  • Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych

Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia

  • Nowy interfejs stron Facebooka
  • Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
  • Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
  • Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
  • Co nam mogą powiedzieć statystyki?

Menedżer Firmy dla dowolnej organizacji

  • Zakładanie Menedżera Firmy
  • Dodawanie stron do Menedżera
  • Przydzielanie uprawnień pracownikom

Przerwa kawowa 

Algorytm na Facebooku

  • Algorytm – na czym polega?
  • Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji
  • Wybór czasu publikacji

Content Marketing – czyli angażowanie na Facebooku

  • Jak tworzyć angażujące posty? Wskazówki i przykłady
  • Cechy atrakcyjnego wpisu
  • Ciekawy post – jak pisać, by przykuwać uwagę?
  • Pozytywne i negatywne przykłady postów
  • Język postów

Zdjęcia i grafiki w social mediach

  • Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
  • Programy AI, jako generatory ilustracji do social mediów

Przykłady i inspiracje

  • Co publikować na profilu firmy i instytucji – ogólnie?
  • Treści od fanów i klientów
  • Przykłady doboru treści (tematów) w różnych branżach
  • Przykłady postów na Facebooku

Komunikacja z fanami i klientami 

  • Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
  • Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
  • Ukrywanie i kasowanie postów – czy warto stosować?

Przerwa obiadowa

Specyfika Instagrama

  • Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
  • Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje

Ekosystem Instagrama 

  • Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
  • 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
  • Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
  • Rosnąca rola pozycjonowania (SEO)

Nie tylko posty – wskazówki, kluczowe aktywności

  • Dodatkowe zastosowania hashtagów
  • Oznaczenia i reagowanie na wzmianki
  • Relacje jako sposób na większe zaangażowanie
  • Najważniejsze informacje na temat rolek video

Algorytm na Instagramie

  • Jakie dane uwzględnia algorytm?
  • Jak współpracować z algorytmem?
  • Co wpływa negatywnie na algorytm?
  • Najlepszy czas publikacji

Zwiększanie popularności na Instagramie

  • Dlaczego Instagram wymaga innego prowadzenia niż Facebook
  • Aktywność w imieniu marki na innych profilach
  • Konkursy w social mediach na przykładzie Instagrama

Estetycznie i angażująco

  • Inspirujące posty na Instagramie – przykłady
  • Kompozycje postów
  • Wyróżnione relacje

Przerwa kawowa 

Specyfika LinkedIn

  • LinkedIn w Polsce – aktualne dane
  • Ewolucja od rekrutacji do relacji
  • Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
  • Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn

Znaczenie profilu personalnego pracownika

  • Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
  • Sekcje profilu personalnego
  • Kręgi kontaktów
  • Social Selling Index

Company Page, czyli Strona Firmy

  • Strona firmowa – company page
  • Zakładanie strony
  • Edycja najważniejszych ustawień
  • Role na stronie
  • Statystyki

Profil firmowy a personalny

  • Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym
  • Dlaczego pracownik miałby się angażować w promocję pracodawcy?

Algorytm na LinkedIn

  • Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
  • Najlepszy czas publikacji
  • Rodzaje treści w kontekście algorytmu
  • Dostępne formaty publikacji
  • Hashtagi na LinkedIn

Przykłady i inspiracje

  • Przykłady postów informacyjnych
  • Przykłady postów z ofertami pracy

17:00 – Podsumowanie


Dzień drugi - prowadzi Marta Kasprzak

9:00 – TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts

  • Porównanie specyfiki poszczególnych platform oraz aktualnych trendów video
  • Jak działają i czym się od siebie różnią algorytmy?

Trendy w mobile video marketingu

  • Jak stworzyć dobrą rolkę czy TikToka – najważniejsze zasady
  • Popularne błędy, których należy unikać
  • Czym są trendy na TikToku/Instagramie, jak je wyszukiwać oraz tworzyć treści zgodne z nimi?
  • Video na InstaStories – nowe trendy

Przerwa kawowa

Jakie treści tworzyć dla Twojej marki, aby sprzedawać więcej?

  • rodzaje marketingowych treści video
  • przykłady treści z różnych branż
  • jak sprzedawać za pomocą video produkty i usługi

Funkcje natywne platform społecznościowych do obróbki i publikacji video

  • TikTok
  • Instagram Reels , Instagram Stories
  • YT Shorts

Prowadzenie konta na TikToku i Instagramie w oparciu o treści video

  • Zapisanie i publikacja filmu – na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę zanim opublikujemy tiktoka czy rolkę ?
  • Kiedy publikować treści?
  • Jak tworzyć angażujące treści?
  • Jak prowadzić konto w zgodzie z algorytmami?
  • Jak budować i dbać o swoją społeczność?
  • LIVE na TikToku i IG – porównanie

Przerwa obiadowa

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – WARSZTAT

Nagrania video telefonem – wszystko co trzeba wiedzieć, aby nagrać świetny film

  • zaprzyjaźnij się z kamerą – jak nagrywać siebie lub występować przed kamerą
  • ustawienia techniczne w telefonie – system iOS & Android,
  • dodatkowy sprzęt – lampy, statywy, gimbale, mikrofony
  • jak uchwycić dobre kadry
  • światło naturalne i sztuczne
  • jak nagrać kreatywne przejścia
  • nagrywamy wspólną rolkę

Aplikacje do montażu i inne

  • CapCut, Inshot, VN, Videoleap, Liro, Magic Eraser, FilmicPRO – omówienie
  • przegląd funkcji i ich praktyczne zastosowanie
  • montaż filmu na przykładzie
  • dodawanie napisów, przejść i innych

Przerwa kawowa

Montaż video

  • Najważniejsze zasady sztuki montażu video
  • Skąd brać muzykę do filmów, gdy montujemy w zewnętrznych aplikacjach
  • Montaż pod bit muzyki
  • Koloryzacja
  • Tutoriale – jak zmontować popularne i ciekawe efekty
  • Montujemy filmy w poznanych aplikacjach

17:00 – Podsumowanie

Czas trwania

Szkolenie trwa w godzinach 9-17, w tym przerwy - kawowe oraz obiadowe (z cateringiem)

Prelegenci

  • Marcin Pietraszek - od ponad 11 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. 
  • Marta Kasprzak –  w Agencji Dentsu realizowała projekty social media dla takich marek jak Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma, Durex. Specjalizuje się w video marketingu dla firm, a także wspiera klientów w budowaniu marek osobistych. Realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels. Na TikToku obserwuje ją ponad 23.000 osób. Prowadziła szkolenia i konsultacje dotyczące wykorzystywania treści video w biznesie dla pracowników wielu firm, m.in. IKEA i Beauty Planet.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum Szkoleniowe Wspólna

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
1 519
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 599 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 6.25% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 9.38% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Faktura z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
1 599
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
1 599
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Szkolenie odbywa się w formie on-line lub stacjonarnej. Podczas szkoleń online Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
  2. W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia - w przypadku szkolenia online najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00, w przypadku szkolenia stacjonarnego - w terminie min. 5 dni roboczych przed datą szkolenia.
  3. W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
  4. W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
  5. Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
  6. Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia. 
  7. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  9. W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!