O szkoleniu
Zapraszamy na unikalne szkolenie, podczas którego omówimy aż 5 platform społecznościowych, a poza teorią proponujemy także praktyczne warsztaty z video marketingu. Nie przegap tej okazji!
Trenerzy w przyjazny i pomocny sposób wprowadzą Cię w meandry social mediów, a jeśli masz już podstawową wiedzę, wkroczysz na wyższy poziom wtajemniczenia.
Pierwszego dnia omówimy zasady prowadzenia kont firmowych w serwisach Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Drugi dzień przeznaczamy w całości na tematykę video marketingu z wykorzystaniem TikToka, Instagrama oraz YouTube Shorts.
W cenie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe, a także catering. Uczestnicy otrzymają także pakiety powitalne, zawierające m.in. pendrive z prezentacją.
Szkolenie Social Media Max skierowane jest do wszystkich osób, które w pracy lub biznesie wykorzystują lub planują wykorzystywać media społecznościowe. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i średnio-zaawansowanych. Dokładamy starań, by każdy mógł maksymalnie skorzystać z naszych szkoleń.
Program szkolenia
Dzień pierwszy - prowadzi Marcin Pietraszek
9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Social Media w Polsce – aktualne statystyki
- Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?
Bezpieczeństwo na Facebooku
- Konto prywatne a strona firmy
- Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
- Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
- Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych
Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
- Nowy interfejs stron Facebooka
- Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
- Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
- Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
- Co nam mogą powiedzieć statystyki?
Menedżer Firmy dla dowolnej organizacji
- Zakładanie Menedżera Firmy
- Dodawanie stron do Menedżera
- Przydzielanie uprawnień pracownikom
Przerwa kawowa
Algorytm na Facebooku
- Algorytm – na czym polega?
- Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji
- Wybór czasu publikacji
Content Marketing – czyli angażowanie na Facebooku
- Jak tworzyć angażujące posty? Wskazówki i przykłady
- Cechy atrakcyjnego wpisu
- Ciekawy post – jak pisać, by przykuwać uwagę?
- Pozytywne i negatywne przykłady postów
- Język postów
Zdjęcia i grafiki w social mediach
- Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
- Programy AI, jako generatory ilustracji do social mediów
Przykłady i inspiracje
- Co publikować na profilu firmy i instytucji – ogólnie?
- Treści od fanów i klientów
- Przykłady doboru treści (tematów) w różnych branżach
- Przykłady postów na Facebooku
Komunikacja z fanami i klientami
- Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
- Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
- Ukrywanie i kasowanie postów – czy warto stosować?
Przerwa obiadowa
Specyfika Instagrama
- Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
- Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje
Ekosystem Instagrama
- Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
- 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
- Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
- Rosnąca rola pozycjonowania (SEO)
Nie tylko posty – wskazówki, kluczowe aktywności
- Dodatkowe zastosowania hashtagów
- Oznaczenia i reagowanie na wzmianki
- Relacje jako sposób na większe zaangażowanie
- Najważniejsze informacje na temat rolek video
Algorytm na Instagramie
- Jakie dane uwzględnia algorytm?
- Jak współpracować z algorytmem?
- Co wpływa negatywnie na algorytm?
- Najlepszy czas publikacji
Zwiększanie popularności na Instagramie
- Dlaczego Instagram wymaga innego prowadzenia niż Facebook
- Aktywność w imieniu marki na innych profilach
- Konkursy w social mediach na przykładzie Instagrama
Estetycznie i angażująco
- Inspirujące posty na Instagramie – przykłady
- Kompozycje postów
- Wyróżnione relacje
Przerwa kawowa
Specyfika LinkedIn
- LinkedIn w Polsce – aktualne dane
- Ewolucja od rekrutacji do relacji
- Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
- Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn
Znaczenie profilu personalnego pracownika
- Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
- Sekcje profilu personalnego
- Kręgi kontaktów
- Social Selling Index
Company Page, czyli Strona Firmy
- Strona firmowa – company page
- Zakładanie strony
- Edycja najważniejszych ustawień
- Role na stronie
- Statystyki
Profil firmowy a personalny
- Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym
- Dlaczego pracownik miałby się angażować w promocję pracodawcy?
Algorytm na LinkedIn
- Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
- Najlepszy czas publikacji
- Rodzaje treści w kontekście algorytmu
- Dostępne formaty publikacji
- Hashtagi na LinkedIn
Przykłady i inspiracje
- Przykłady postów informacyjnych
- Przykłady postów z ofertami pracy
17:00 – Podsumowanie
Dzień drugi - prowadzi Marta Kasprzak
9:00 – TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts
- Porównanie specyfiki poszczególnych platform oraz aktualnych trendów video
- Jak działają i czym się od siebie różnią algorytmy?
Trendy w mobile video marketingu
- Jak stworzyć dobrą rolkę czy TikToka – najważniejsze zasady
- Popularne błędy, których należy unikać
- Czym są trendy na TikToku/Instagramie, jak je wyszukiwać oraz tworzyć treści zgodne z nimi?
- Video na InstaStories – nowe trendy
Przerwa kawowa
Jakie treści tworzyć dla Twojej marki, aby sprzedawać więcej?
- rodzaje marketingowych treści video
- przykłady treści z różnych branż
- jak sprzedawać za pomocą video produkty i usługi
Funkcje natywne platform społecznościowych do obróbki i publikacji video
- TikTok
- Instagram Reels , Instagram Stories
- YT Shorts
Prowadzenie konta na TikToku i Instagramie w oparciu o treści video
- Zapisanie i publikacja filmu – na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę zanim opublikujemy tiktoka czy rolkę ?
- Kiedy publikować treści?
- Jak tworzyć angażujące treści?
- Jak prowadzić konto w zgodzie z algorytmami?
- Jak budować i dbać o swoją społeczność?
- LIVE na TikToku i IG – porównanie
Przerwa obiadowa
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – WARSZTAT
Nagrania video telefonem – wszystko co trzeba wiedzieć, aby nagrać świetny film
- zaprzyjaźnij się z kamerą – jak nagrywać siebie lub występować przed kamerą
- ustawienia techniczne w telefonie – system iOS & Android,
- dodatkowy sprzęt – lampy, statywy, gimbale, mikrofony
- jak uchwycić dobre kadry
- światło naturalne i sztuczne
- jak nagrać kreatywne przejścia
- nagrywamy wspólną rolkę
Aplikacje do montażu i inne
- CapCut, Inshot, VN, Videoleap, Liro, Magic Eraser, FilmicPRO – omówienie
- przegląd funkcji i ich praktyczne zastosowanie
- montaż filmu na przykładzie
- dodawanie napisów, przejść i innych
Przerwa kawowa
Montaż video
- Najważniejsze zasady sztuki montażu video
- Skąd brać muzykę do filmów, gdy montujemy w zewnętrznych aplikacjach
- Montaż pod bit muzyki
- Koloryzacja
- Tutoriale – jak zmontować popularne i ciekawe efekty
- Montujemy filmy w poznanych aplikacjach
17:00 – Podsumowanie
Czas trwania
Szkolenie trwa w godzinach 9-17, w tym przerwy - kawowe oraz obiadowe (z cateringiem)
Prelegenci
- Marcin Pietraszek - od ponad 11 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.
- Marta Kasprzak – w Agencji Dentsu realizowała projekty social media dla takich marek jak Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma, Durex. Specjalizuje się w video marketingu dla firm, a także wspiera klientów w budowaniu marek osobistych. Realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels. Na TikToku obserwuje ją ponad 23.000 osób. Prowadziła szkolenia i konsultacje dotyczące wykorzystywania treści video w biznesie dla pracowników wielu firm, m.in. IKEA i Beauty Planet.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-686 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 599 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
- Rozwiń
- 6.25% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.38% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Szkolenie odbywa się w formie on-line lub stacjonarnej. Podczas szkoleń online Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
- W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia - w przypadku szkolenia online najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00, w przypadku szkolenia stacjonarnego - w terminie min. 5 dni roboczych przed datą szkolenia.
- W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
- W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
- Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
- Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852