Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym

O szkoleniu

Obecnie wiele firm na rynku funkcjonuje w hybrydowym modelu pracy. Jeśli w Twojej organizacji taka sytuacja również ma miejsce i chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem rozproszonym- zapraszamy na nasze szkolenie. Na początek omówimy różnicę pomiędzy zespołem stacjonarnym a rozproszonym oraz przejdziemy przez analizę SWOT zespołu rozproszonego w odniesieniu do konkretnej branży.

Jednym z największych wyzwań, w zarządzaniu zespołem rozproszonym, jest koordynowanie działań osób, z którymi nie ma się na co dzień bezpośredniego kontaktu. Jak sobie z tym poradzić? W trakcie szkolenia, szczegółowo przejdziemy przez proces komunikacji. Dowiesz się jak efektywnie przeprowadzać spotkania zdalne, jakie kwestie z zespołem omawiać online oraz zwrócimy uwagę na te które lepiej zostawić do omówienia w trakcie spotkania na żywo.

Poznasz również kilka skutecznych działań oraz metod, jakie warto zastosować w procesie zarządzania zespołem rozproszonym. Na przykładzie własnych pracowników zdiagnozujesz potencjał zespołu i dopasujesz do niego najskuteczniejszy sposób działania. A na koniec Trener przeprowadzi Cię przez plan wdrożenia nowych narzędzi zarządzania.

Dlaczego warto wziąć udział?

SZKOLENIE MA NA CELU ZBUDOWAĆ POSTAWĘ UCZESTNIKÓW POLEGAJĄCĄ NA:

  • Wzbudzeniu refleksji nad sposobem zarządzania pracownikami rozproszonymi
  • Zrozumieniu roli komunikacji w zarządzaniu
  • Uświadomieniu sobie wagi relacji oraz bieżącego informowania pracowników
Kto powinien wziąć udział?

przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, menadżerowie sprzedaży, osoby odpowiedzialne za komunikacje z klientami

Program szkolenia

ZAKRES TEMATYCZNY

Moduł 1. SPECYFIKA

  • Zespół  rozproszony a stacjonarny - różnice w zarządzaniu
  • Analiza SWOT zespołu rozporoszonego w odniesieniu do danej branży
  • Rodzaje zespołów rozproszonych
  • Zarządzanie zespołem rozproszonym – problemy i wyzwania
  • Ćwiczenie: Analiza własnego zespołu pod kątem wyzwań

Moduł 2. ROLA LIDERA

  • Przywództwo w zespole rozproszonym – znaczenie i róznice między zespołami
  • Budowanie zaufania w zespole, którego się nie widzi na codzień
  • Cechy i kompetencje lidera zarządzającego zespołem rozproszonym
  • Ratownik, Fachowiec czy Drogowskaz – różne role liderskie
  • Budowanie relacji w zespole

Moduł 3. KOMUNIKACJA

  • Kontrakt zespołowy i ustalanie zasad współpracy
  • Prowadzenie spotkań zdlnych – złote zasady
  • Komunikacja telefoniczna – o czym rozmawiać zdalnie a o czym na wizji
  • Docenianie i reprymenda w pracy zdalnej
  • Ćwiczenie: Informacja zwrotna przy ograniczonej wiedzy

Moduł 4. WYZNACZANIE CELÓW

  • Definiowanie celów do samodzielnej realizacji
  • Wsparcie zespołu na etapie realizacji
  • Odpowiedzialność i kreatywność członków zespołu rozproszonego
  • Usamodzielnianie zespołu rozproszonego
  • Ćwiczenie: Plan działania długoterminowego

Moduł 5. ORGANIZACJA PRACY

  • Róznice w podejściu do zadań – kwestionariusz diagnostyczny
  • Planowanie, Organizacja, Przewodzenie i kontrola w pracy szefa
  • Pilnowanie ustalonych reguł
  • Komunikacja w przypadku zmiany zasad
  • Ćwiczenie: Przygotowanie zadania dla różnych typoów pracowników

Moduł 6. ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE

  • Instruktaż, Mentoring i Coaching zdalny
  • Rozwój pracowników – analiza przypadku
  • Style zarządzania – dobranie działania do poziomu rozwojowego
  • Wlasne predyzpozycje – kwestionariusz autodiagnoztyczny
  • Ćwiczenie: Diagnoza własnego zespołu zdalnego

Moduł 7. PLAN WDROŻENIA

  • Plan działania z nowymi narzędziami
  • Przejście przez zmianę – ryzyko zaniechania działań
  • Wsparcie organizacji przy wdrażaniu nowych standardów
  • Tabela wdrożeniowa nowo poznanych metod

Czas trwania

9:00 - 15:00, 2dni x 6h

Prelegenci

Dariusz Leonhard -  swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.), i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju. Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji.  Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem. 

Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.

 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 22-23 sierpień 2022
Online 17-18 październik 2022
Online 8-9 grudzień 2022

Rejestracja

Cena standardowa
1 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 4.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  1. Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  2. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
  3. Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Możliwość dofinansowania z BUR i KFS.

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska ul. Półkole 46
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!