BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI - Designing Behavioral Change

O konferencji

Konferencja i warsztaty DBC BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI dostarczą Ci najnowszą, praktyczną wiedzę o zastosowaniach ekonomii behawioralnej do zwiększania efektywności w biznesie.

Dowiedz się jak najlepsi projektują zmiany zachowań i naucz się wykorzystywać potężne narzędzia ekonomii behawioralnej do boostowania efektywności w biznesie!

Dlaczego warto wziąć udział?

DLACZEGO TO WYDARZENIE JEST WYJĄTKOWE?

  • praktyczne narzędzia ekonomii behawioralnej podnoszące efektywność działania
  • unikatowa wiedza, która realnie pomaga osiągać lepsze wyniki przy użyciu mniejszych nakładów
  • awangarda managerów i marek wykorzystujących ekonomię behawioralną
  • jedyny taki event w CEE, który zdarza się raz na kilka lat (poprzednie w 2018 i 2020)
Kto powinien wziąć udział?
  • Odpowiadasz za tworzenie innowacyjnych produktów i usług oraz optymalizację doświadczeń klientów?
  • Mierzysz się z wyzwaniami projektowania zachowań i budowania architektury wyboru?
  • Działasz w obszarze UX, CX, wsparcia sprzedaży usług finansowych, telekomunikacji, retailu, FMCG, mediów lub usług online?

Ta konferencja jest dla Ciebie!

Program konferencji

10:00: Meet & Greet, Agata ROMANIUK, BLINK

10:20: Nudging to the path of financial freedom, Rafał FRYDRYSZEK, KRUK

10:40: Nie patrzeć ludziom na ręce? A właśnie że patrzeć! O roli analiz zachowań w ekonomii behawioralnej Julia LEONOWICZ, Leonowicz

11:00: PRZERWA

11:20: ”Bez żywienia nie ma leczenia”, czyli jak skutecznie mówić do lekarzy onkologów? Katarzyna SADURSKA, Nutricia

11:40: Weź pigułkę, czyli czy behawiorystyka może pomóc w przestrzeganiu zaleceń terapeutycznych, Paulina POL, Polpharma

12:00: BE w służbie budowania lojalności. Podniesienie efektywności okazywania karty w programie IKEA Family, Przemysław SAWICZ, IKEA Family

12:20: Dodawanie i odejmowanie, czyli powrót nie do podstawówki, ale do podstaw zachowań i otaczających barier, Katarzyna SZCZĘSNA, Design Mentorship

12:40: PRZERWA

13:40: O liczbach i ludziach, czyli jak zmieniać zachowania dotyczące tego, co policzalne, Agata ROMANIUK, BLINK

14:00: Nudging Debtors to Pay: A Case Study from KRUK Romania, Narcis ENACHE, KRUK Romania

14:20: Od obawy do pozytywnej interakcji czyli jak przygotować doradców do rozmowy o zmianie ceny, Przemysław LIPIŃSKI, BNP Paribas

14:40: PRZERWA

15:00: Czy w reklamie zawsze chodzi o wywołanie konkretnego zachowania? Kategorie efektywności w komunikacji marketingowej. Agnieszka KWAŚNIEWSKA, Saatchi&Saatchi

15:20: Czekolada, komplementy i personalizacja​ - o trudnej sztuce budowania relacji, Paweł SZCZEPANIEC, ING Bank Śląski

15:40: Jak w zalewie promocji naokoło i ciągłej promocji własnej przyciągnąć uwagę klientów bez budżetu i budując markę, Bogdan MAKSYMIEC, Rossmann

Czas trwania

Konferencja:

czwartek, 25 maja, godz. 10.00-16.00

Prelegenci

Agata ROMANIUK, BLINK

Rafał FRYDRYSZEK, KRUK

Julia LEONOWICZ, Leonowicz

Katarzyna SADURSKA, Nutricia

Paulina POL, Polpharma

Przemysław SAWICZ, IKEA Family

Katarzyna SZCZĘSNA, Design Mentorship

Narcis ENACHE, KRUK Romania

Przemysław LIPIŃSKI, BNP Paribas

Agnieszka KWAŚNIEWSKA, Saatchi&Saatchi

Paweł SZCZEPANIEC, ING Bank Śląski

Bogdan MAKSYMIEC, Rossmann

www.behavioralchange.pl 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Marzyciele i Rzemieślnicy, Dom Jabłkowskich

00-028 Warszawa

Bracka 25

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • książka Zapalniki zmian
  • dostęp do webinaru: Jak zaprojektować zapalniki zmian zachowań
  • zniżkę 20% na kurs ekonomii behawioralnej BE STARTER
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po złożeniu elektronicznego zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie. W zależności od wybranego sposobu płatności zostaniesz przekierowana/y do płatności online lub otrzymasz fakturę pro forma (pdf) w ciągu 3 dni roboczych. Fakturę VAT otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych od zarejestrowania płatności przez organizatora. Zastrzegamy sobie prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie przyznanych rabatów. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ORA&Funksters
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 9511805241

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

ORA&Funksters
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!