O konferencji
Konferencja i warsztaty DBC BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI dostarczą Ci najnowszą, praktyczną wiedzę o zastosowaniach ekonomii behawioralnej do zwiększania efektywności w biznesie.
Dowiedz się jak najlepsi projektują zmiany zachowań i naucz się wykorzystywać potężne narzędzia ekonomii behawioralnej do boostowania efektywności w biznesie!
DLACZEGO TO WYDARZENIE JEST WYJĄTKOWE?
- praktyczne narzędzia ekonomii behawioralnej podnoszące efektywność działania
- unikatowa wiedza, która realnie pomaga osiągać lepsze wyniki przy użyciu mniejszych nakładów
- awangarda managerów i marek wykorzystujących ekonomię behawioralną
- jedyny taki event w CEE, który zdarza się raz na kilka lat (poprzednie w 2018 i 2020)
- Odpowiadasz za tworzenie innowacyjnych produktów i usług oraz optymalizację doświadczeń klientów?
- Mierzysz się z wyzwaniami projektowania zachowań i budowania architektury wyboru?
- Działasz w obszarze UX, CX, wsparcia sprzedaży usług finansowych, telekomunikacji, retailu, FMCG, mediów lub usług online?
Ta konferencja jest dla Ciebie!
Program konferencji
10:00: Meet & Greet, Agata ROMANIUK, BLINK
10:20: Nudging to the path of financial freedom, Rafał FRYDRYSZEK, KRUK
10:40: Nie patrzeć ludziom na ręce? A właśnie że patrzeć! O roli analiz zachowań w ekonomii behawioralnej Julia LEONOWICZ, Leonowicz
11:00: PRZERWA
11:20: ”Bez żywienia nie ma leczenia”, czyli jak skutecznie mówić do lekarzy onkologów? Katarzyna SADURSKA, Nutricia
11:40: Weź pigułkę, czyli czy behawiorystyka może pomóc w przestrzeganiu zaleceń terapeutycznych, Paulina POL, Polpharma
12:00: BE w służbie budowania lojalności. Podniesienie efektywności okazywania karty w programie IKEA Family, Przemysław SAWICZ, IKEA Family
12:20: Dodawanie i odejmowanie, czyli powrót nie do podstawówki, ale do podstaw zachowań i otaczających barier, Katarzyna SZCZĘSNA, Design Mentorship
12:40: PRZERWA
13:40: O liczbach i ludziach, czyli jak zmieniać zachowania dotyczące tego, co policzalne, Agata ROMANIUK, BLINK
14:00: Nudging Debtors to Pay: A Case Study from KRUK Romania, Narcis ENACHE, KRUK Romania
14:20: Od obawy do pozytywnej interakcji czyli jak przygotować doradców do rozmowy o zmianie ceny, Przemysław LIPIŃSKI, BNP Paribas
14:40: PRZERWA
15:00: Czy w reklamie zawsze chodzi o wywołanie konkretnego zachowania? Kategorie efektywności w komunikacji marketingowej. Agnieszka KWAŚNIEWSKA, Saatchi&Saatchi
15:20: Czekolada, komplementy i personalizacja - o trudnej sztuce budowania relacji, Paweł SZCZEPANIEC, ING Bank Śląski
15:40: Jak w zalewie promocji naokoło i ciągłej promocji własnej przyciągnąć uwagę klientów bez budżetu i budując markę, Bogdan MAKSYMIEC, Rossmann
Czas trwania
Konferencja:
czwartek, 25 maja, godz. 10.00-16.00
Prelegenci
Agata ROMANIUK, BLINK
Rafał FRYDRYSZEK, KRUK
Julia LEONOWICZ, Leonowicz
Katarzyna SADURSKA, Nutricia
Paulina POL, Polpharma
Przemysław SAWICZ, IKEA Family
Katarzyna SZCZĘSNA, Design Mentorship
Narcis ENACHE, KRUK Romania
Przemysław LIPIŃSKI, BNP Paribas
Agnieszka KWAŚNIEWSKA, Saatchi&Saatchi
Paweł SZCZEPANIEC, ING Bank Śląski
Bogdan MAKSYMIEC, Rossmann
www.behavioralchange.pl
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-028 Warszawa
Bracka 25
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- książka Zapalniki zmian
- dostęp do webinaru: Jak zaprojektować zapalniki zmian zachowań
- zniżkę 20% na kurs ekonomii behawioralnej BE STARTER
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Po złożeniu elektronicznego zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie. W zależności od wybranego sposobu płatności zostaniesz przekierowana/y do płatności online lub otrzymasz fakturę pro forma (pdf) w ciągu 3 dni roboczych. Fakturę VAT otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych od zarejestrowania płatności przez organizatora. Zastrzegamy sobie prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie przyznanych rabatów. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana
Masz pytania? Napisz do nas
