Baza szkoleń i kursów dotyczących zarządzania marką (brand management)!

  • Wyszukaj szkolenia dotyczące zarządzania marką i dla Brand Managerów
  • Poznaj zasady zarządzania marką na sprawdzonych kursach
  • Wybierz szkolenie dla siebie i zgłoś się już dzisiaj!
  • Wyszukaj szkolenia dotyczące zarządzania marką i dla Brand Managerów
  • Poznaj zasady zarządzania marką na sprawdzonych kursach
  • Wybierz szkolenie dla siebie i zgłoś się już dzisiaj!
szkolenia zarządzanie marką
Przewiń stronę

Szkolenia z zarządzania marką: 19

  • Online, 30 czerwca 2021
  • już od 1400 PLN
już od 1400 PLN
  • Online, 22 - 23 lutego 2022
  • już od 1350 PLN
już od 1350 PLN
  • Online, 22 - 23 kwietnia 2021
  • już od 1350 PLN
już od 1350 PLN
  • Online, 15 - 16 lutego 2021
  • już od 1090 PLN
już od 1090 PLN
  • Warszawa, 3 - 4 listopada 2020
  • już od 1750 PLN
już od 1750 PLN
  • Warszawa, 27 - 28 sierpnia 2020
  • już od 1750 PLN
już od 1750 PLN
  • Online, 1 - 2 grudnia 2020
  • już od 1350 PLN
już od 1350 PLN
  • Warszawa, 20 - 21 sierpnia 2020
  • już od 1750 PLN
już od 1750 PLN
  • Warszawa, 5 - 6 lutego 2018
  • już od 1590 PLN
już od 1590 PLN
Artykuł

Brand Management, czyli zarządzanie marką

Każda marka chciałaby być wyjątkowa i wyróżniać się z tłumu podobnych marek i produktów. Jak to jednak osiągnąć? Jaką rolę w tworzeniu siły marki pełni pozycjonowanie marki oraz strategia komunikacji? Dowiedz się na czym polega zarządzanie marką i kim jest Brand Manager? Jak rozwijać umiejętność zarządzania markami poprzez szkolenia i kursy dla Brand Managerów?

Czym jest Brand Management?

Brand management, czyli po polsku zarządzanie marką. Jest to zestaw technik i działań marketingowych obejmujących budowanie, pozycjonowanie, zarządzanie i rozwój marki w celu jej wypromowania, wyróżnienia spośród innych marek i produktów oraz wpłynięcia w ten sposób na efektywność prowadzonej działalności biznesowej i wysokość sprzedaży, a często również zyskowność przedsiębiorstwa lub produktu. Celem budowania marki jest umożliwienie i wsparcie realizacji strategii biznesowej firmy.

Kim jest Brand Manager?

Brand Manager to inaczej Kierownik Marki. Jest to stosunkowo młody zawód, powstały z potrzeby skupienia zarządzania marką w jednym ośrodku i wyposażenia go w wiedzę i możliwości niezbędne do kompleksowego zarządzania kierunkiem i rozwojem marki. Brand Manager jest najczęściej zatrudniony w departamencie marketingu lub sprzedaży, a jego praca polega na między innymi:

  • wypracowywaniu pozycjonowania marki i tworzeniu strategii marki,
  • mierzeniu rozpoznawalności marki oraz atrybutów i cech marki,
  • badaniu segmentów rynku, grup docelowych, prowadzeniu badań konsumenckich,
  • wprowadzaniu marek i produktów markowych na rynki,
  • egzekucji planów marketingowych, w tym prowadzeniu działań promocyjnych i komunikacyjnych,
  • rozwijaniu sieci dystrybucji i sprzedaży produktów markowych,
  • tworzeniu strategii marki.
Szkolenia i kursy dla Brand Managerów, szkolenia z zarządzania marką

Osoby pracujące na stanowisku Brand Managera wywodzą się z reguły z kierunków marketingowych czy też psychologicznych. Osobom pracującym na takim stanowisku na pewno przydadzą się wszelkie szkolenia marketingowe, reklamowe oraz różne kursy z zakresu zarządzania oraz technik sprzedaży. Jest to zawód odpowiedzialny i wymagający, a od pracowników zajmujących stanowisko Kierownika Marki wymaga się dyspozycyjności, wysokiej kultury osobistej, dobrze rozwiniętej umiejętności komunikacji, a także zarządzania, myślenia strategicznego oraz zdolności kreatywnych i analitycznych jednocześnie. W większości przypadków niezbędna na tym stanowisku jest również znajomość języka angielskiego.

W rozwoju zawodowym osób pracujących na stanowisku Brand Managera czy też aspirujących do tej roli pomóc mogą odpowiednie szkolenia marketingowe oraz dedykowane szkolenia z zarządzania marką oraz kursy dla Brand Managerów. Organizowane są one głównie w dużych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław czy Poznań, ale coraz więcej z nich dostępnych jest również w formule szkoleń online. Kursy internetowe dotyczące zarządzania marką oraz dla online’owe kursy Brand Manager mogą stanowić dobry wstęp dla osób zainteresowanych podjęciem rozwoju w kierunku Kierownika Marki.

Warto również rozważyć inne kursy i szkolenia dotyczące marketingu internetowego, wykorzystania social media w działalności biznesowej i promocji marek i produktów, prowadzenia działań z zakresu Public Relations czy też controllingu marketingowego pozwalającego mierzyć efektywność prowadzonych działań marketingowych.

Brand Management, czyli zarządzanie marką