Budowanie marki międzynarodowej od A do Z

O szkoleniu

  • Przeanalizujesz, dlaczego Twoja firma znajduje się tam, gdzie jest, a nie tam, gdzie chciałaby być..
  • Dowiesz się, jakie reguły obowiązują na rynku i jakie podwaliny trzeba stworzyć, aby efektywnie działać na skalę międzynarodową.
  • Poznasz kluczowe aspekty budowy marki na rynkach międzynarodowych, takie jak spójność, wiarygodność i autentyczność w przekazie marketingowym.
  • Dowiesz się, jak identyfikować partnerów biznesowych i co jest kluczowe dla osób poszukujących współpracy.
  • Dostaniesz praktyczne wskazówki jak efektywnie korzystać z różnych narzędzi i zasobów wspierających budowanie marki
Dlaczego warto wziąć udział?

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Zastanawiasz się, jak stać się prawdziwym graczem na światowej scenie biznesowej? Skorzystaj z możliwości jakie daje ekspansja zagraniczna. Nie jaw się odbiorcom tylko jako wytwórca, podwykonawca. Zaplanuj i zbuduj świadomie markę, która wizerunkiem będzie budzić zaufanie u klientów zagranicznych. Komunikuj się jak duży gracz, który potrafi przekonać, że jest partnerem gotowym do rozwijania eksportu.

Zapraszamy na niezwykłe szkolenie, które pomoże Ci wykorzystać pełnię możliwości ekspansji zagranicznej i zbudować silną, rozpoznawalną markę na międzynarodowych rynkach. To szkolenie to niepowtarzalna okazja do rozwoju i rozszerzenia swojej działalności na międzynarodową skalę.

Kto powinien wziąć udział?
  • właściciele i menadżerowie firm
  • pracownicy działów PR i marketingu
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • osoby stawiające sobie za cel ekspansję zagraniczną, a mające luki marketingowe

Program szkolenia

21 MAJA 2024 R.

8.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

DIAGNOZA LUK I BUDOWANIE PODWALIN MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO 

  • 5 grzechów zaniedbania polskich firm chcących eksportować, przez które są wytwórcą, podwykonawcą
  • Twój cel biznesowy – dlaczego chcesz zostać partnerem eksportowym?
  • Audyt marketingowy: dlaczego jesteś w tym miejscu, gdzie jesteś, a nie tam, gdzie chcesz?
  • Komunikacja globalna – „myśl lokalnie, działaj globalnie”
  • założenia marketingu globalnego
  • reguły na rynku dużych graczy
  • tworzenie podwalin pod marketing globalny
  • do kogo mówisz – zasada 4 x W

GRA STRATEGICZNA

Zasiądź w zarządzie dużej firmy produkcyjnej. Podejmuj strategiczne decyzje marketingowe, które rozwijają Twoją markę, w tym także zagranicą. Czy osiągniesz sukces? Jak będziesz wyglądać na koniec roku? Liczy się jak zawsze to, kto zarobi więcej. A po drodze zmierzy się z nieprzewidywalnym rynkiem…

Omówienie wyników gry i wniosków

STRATEGIA EKSPANSJI ZAGRANICZNEJ – EFEKTOWNIE I EFEKTYWNIE KROK PO KROKU ZBUDUJ FILARY

  • Jak się przedstawiać? – spójność, wiarygodność, autentyczność w przekazie marketingowym
  • Kto jest po drugiej stronie i jakie ma interesy?
  • Jakość czy wartość – co gra kluczową rolę dla szukających partnera biznesowego?
  • Case study polskich marek, które wykorzystały swoje szanse na bazie doświadczenia trenera z rynku B2B

OD LOKALNEGO BOHATERA DO GLOBALNEGO LIDERA – JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA I ZASOBY DO BUDOWANIA MIĘDZYNARODOWEJ MARKI? 

  • W czyich rękach jest marketing międzynarodowej marki?
  • Personal branding w budowaniu wizerunku globalnego. Co, jak i do kogo?
  • Content marketing lokalny i międzynarodowy
  • Digital marketing
  • Social media
  • Newsletter, webinary, video marketing

     

16.00 – Zakończenie szkolenia

Czas trwania

8:30-16:00

Prelegenci

Dolores Greń

Strateg marketingowy, konsultant, szkoleniowiec

Strateg marketingowy, konsultant, szkoleniowiec. Wdraża marketing strategiczny, rebranding, opracowuje brandbook.

Wdraża strategie, kreuje marki, buduje zespoły i optymalizuje budżety marketingowe. Jest praktykiem z mocnym fundamentem teoretycznym.
Posiada 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych i firm rodzinnych, czego efektem jest wszechstronne i biznesowe spojrzenie na procesy.

Na co dzień pracuje według nurtu, który nazwała Mature Marketing, czyli dojrzały, efektywny marketing w myśl hasła “świadomy postęp marketingowy”

Uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie oraz absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze.

Autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Regent Warsaw Hotel

Warszawa

ul. Belwederska 23

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
1 776
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 870 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

BUR

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!