Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem. Szkolenie online

O szkoleniu

Celem nadrzędnym projektu jest podniesienie kompetencji negocjacyjnych i komunikacyjnych  u Uczestników. Podnoszenie kompetencji oznacza poszerzenie wiedzy, uświadamianie postaw oraz trenowanie umiejętności.

Celem warsztatów jest poszerzenie u Uczestników wiedzy na temat obszarów negocjacji, skutecznej argumentacji, obrony własnej oferty. A przede wszystkim – ćwiczenie zachowań i komunikatów w tych sytuacjach zawodowych, w których świadoma komunikacja i wywieranie wpływu to narzędzia tworzenia i podtrzymywania relacji z Klientem oraz osiągania celów Organizacji. Uczestnicy po szkoleniu będą umieli rozpoznawać potrzeby Klientów a zatem właściwie na nie reagować. Będą umieli wzmacniać własny autorytet i zachowywać się asertywnie, świadomie stosować techniki perswazji, wyrażać konstruktywny feed back, zarządzać emocjami w trudnych sytuacjach, bronić własnej oferty, skutecznie argumentować.

Uczestnicy warsztatów dostrzegą szereg nowych możliwości przekonywania, osiągania celów, budowania dobrych relacji i zaufania jak również wpływania na poglądy i decyzje innych osób.

Zadbamy również o to, aby zaangażowani Uczestnicy wiedzieli jak i potrafili samodzielnie:

  • w zdrowy i bezpieczny sposób pokonywać stres i redukować nadmierne napięcie związane z osiąganiem celów i relacjami z Klientami
  • skutecznie rozwijać poczucie własnej wartości i wartości sprzedawanej oferty
    przestać bać się inicjatywy, kreatywności i nawet popełniania błędów (przy jednoczesnym wyciąganiu z nich wniosków)
  • zrozumieć, jak emocje kształtują relacje z innymi i poprzez zrozumienie emocji wpływać na decyzje, samopoczucie i zachowanie Klientów oraz własne
  • w skuteczny sposób połączyć autorytet i wrażliwość na potrzeby Klienta
  • budować wartościowe relacje, oparte na szczerości, otwartości, słuchaniu i zaufaniu
  • znajdować motywację do rozwoju, usprawnień, efektywności
  • wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy
  • umiejętnie, aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy oddzielające człowieka od problemu
  • praktycznie stosować wiedzę dotyczącą obszarów negocjacji i wynikających z tego korzyści
  • skutecznie stosować wybrane, adekwatne techniki prowadzenia negocjacji
  • swobodnie posługiwać się narzędziami do uzyskiwania przewagi negocjacyjnej
  • zadbać o prawidłowy wizerunek własny i Firmy
Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy wskazani przez Zleceniodawcę, posiadających już doświadczenie w prowadzeniu negocjacji.

Program szkolenia

KRÓTKI WSTĘP

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

MODUŁ I – NEGOCJACJE JAKO PROCES

  • Cztery elementy procesu negocjacji – pogłębimy wiedzę i znajdziemy korzyści z aktywnego rozumienia etapów negocjacji
  • Składowe i wynikowe procesu negocjacji – doprecyzujemy, z czego wynika przewaga negocjacyjna i czy Ty posiadasz tę przewagę
  • Obszary negocjacji – doprecyzujemy wszystkie obszary Twoich negocjacji oraz przewagę, którą dzięki tej wiedzy uzyskujesz
  • Analiza celów, motywacji i argumentacji własnej oraz Partnera w negocjacjach – sprecyzujemy po co i jak do tej pory argumentujesz oraz jakie to przynosi efekty
  •  Ustalenie obszarów porozumienia i opracowanie możliwości korzystnych dla obu stron – gdzie należy, warto lub nie warto ustępować lub żądać ustępstw
  •  Długofalowe strategie negocjacyjne – jak dążenie do pozycji ,,Win-Win” przekłada się na Twoje korzyści

MODUŁ II – KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

  • Zasady skutecznego porozumiewania się w relacjach negocjacyjnych – nauczymy się odróżniania prawdziwych potrzeb od strategii ich zaspakajania
  • Potęga pytań – przypomnimy sobie różnorodne rodzaje pytań w celu odkrywania i uzyskiwania wspólnych interesów

Techniki wywierania wpływu:

  • Stosowanie i wykrywanie praw perswazji – poznamy wybrane meta prawa, na których opiera się większość technik i taktyk negocjacyjnych
  • Wywieranie wpływu a manipulacja – czym się różnią, co wybierasz i jakie ponosisz tego skutki
  • Typowe techniki i taktyki negocjacyjne – podzielimy się doświadczeniem, doprecyzujemy, potrenujemy

MODUŁ III – METODY ZAPOBIEGANIA I ROZWIĄZYWANIA TRUDNYCH SYTUACJI NEGOCJACYJNYCH

  • Impasy w negocjacjach – poznamy sposoby radzenie sobie z nimi
  • Techniki wykrywania i przeciwdziałania manipulacjom – jak być twardym wobec przekraczania granic a wrażliwym wobec potrzeb Klienta
  • Emocje, uczucia, stres i cały ten zgiełk – czy każdy człowiek jest emocjonalny? Co Ci daje ta wiedza i jak rozpoznawać i wpływać na przyjmowane postawy emocjonalne
  • Negocjacje to gra – czy rozumiesz zasady gry, w którą grasz i jakie znasz kontr taktyki wobec gier, których zasad nie akceptujesz

MODUŁ IV – "Koncert życzeń"

  • Odpowiedzi na indywidualne potrzeby Uczestników

PODSUMOWANIE WARSZTATÓW

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią
  • pożegnanie

Czas trwania

2 dni, 8:45-14:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 10-11 październik 2022

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 154
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 190 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa
ul. Jerzego Bajana 31D
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

 

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa ul. Jerzego Bajana 31D
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!