Szkolenie

Wywieranie wpływu i perswazja w biznesie Premium

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia: - zrozumiesz dlaczego warto wywierać pozytywny wpływ na partnerów zawodowych bez używania nieuczciwych praktyk, - będziesz potrafił formułować skuteczne komunikaty i tworzyć koncepcje zapadające w pamięć, - będziesz potrafił skutecznie argumentować i dostrajać się do rozmówcy,  - poznasz techniki manipulacyjne i chwyty erystyczne, aby skutecznie się przed nimi bronić, - nauczysz się  jak efektywnie porozumiewać się z tak zwanymi trudnymi partnerami. 
Kto powinien wziąć udział?
  • Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
  • Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
  • Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i PR
  • Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

Program szkolenia

  1. Krótki wstęp: 
    • czym jest wywieranie wpływu?
    • obszary i granice wywierania wpływu,
    • dylematy moralne - jak być przyzwoitym a jednocześnie „wpływowym" w biznesie,
    • jak dużo tracisz nie znając narzędzi wykorzystywanych przez innych?
  2. Z psychologii wpływu społecznego:
    • psychologiczne prawidłowości leżące u podstaw wywierania wpływu,
    • mity i fakty na temat oddziaływań podprogowych,
    •  wywieranie wpływu na zachowania i postawy - społeczne uczenie się, konformizm..
    • uniwersalne zasady wywierania wpływu - jak stosować je w codziennej praktyce zawodowej?
      • technika konsekwencji, czyli jak zwiększać pozytywne zaangażowanie?
      • technika społecznego dowodu słuszności,
      • technika niedostępności - jak kierować emocjami odbiorców?
      • technika wzajemności - Ja Tobie, Ty mi.
  3. Wiarygodność osobista jako predykator siły wpływu:
    • strategie autoprezentacyjne sprzyjające wywieraniu wpływu,
    • STABILNOŚĆ i jej wpływ na budowanie autorytetu, wiarygodności i profesjonalizm,
    • OTWARTOŚĆ jako narzędzie budowania sympatii i pozytywnych relacji z rozmówcą,
    • moc INTERAKCJI - zaangażuj rozmówcę w swój perswazyjny przekaz,
    • GRY STATUSOWE - jak świadomie z nich korzystać?
  4. Wykorzystanie zaawansowanych umiejętności obserwacji i komunikacji dla wywierania wpływu - matryca stylów społecznych.
  5. Budowanie perswazyjnego przekazu:
    • CELOWO - efektywny przekaz perswazyjny - co sprawia, że przekaz jest przekonujący?
    • Jak określać cele komunikacji perswazyjnej i budować strategię komunikacyjną?
    • MAPY empatii odbiorców - dopasuj treść swojego przekazu do rozmówców i ich potrzeb.
  6. Stosowanie technik perswazji językowej:
    • narzędzia perswazji językowej -  do stosowania w trakcie komunikacji na żywo, video-konferencji, przez telefon i drogą mailową.
    • jak skutecznie przekonać ludzi do swojego punktu widzenia, projektu, idei?
    • jak wzbudzać emocje i tworzyć koncepcje, które zapadają w pamięć?
    • jaka argumentować i jak strategicznie uporządkować materiał argumentacyjny?
    • jak brać udział w dyskusjach i kwestionować, pytać....?
    • jak odwaga i pewność siebie wpływa na skuteczność przekazu?
    • wykorzystanie wybranych figur retorycznych.
  7. Zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie trudnych rozmów:
    •  moc dyplomatycznych technik perswazji językowej - jak zarządzać emocjami rozmówców?
    •  skuteczne metody zarządzania trudnymi emocjami - jak radzić sobie z oskarżeniami i negatywnym odbiorem rozmówców?
    • REFOCUS - przekierowywanie przebiegu rozmowy na właściwe tory.
  8. Jak bronić się przed manipulacjami?
    • w jaki sposób nieświadomie manipulujemy i czy zawsze jest to zjawisko negatywne?
    • jak wychwycić i zareagować na manipulacje świadome? 
    • jak neutralizować próby manipulacji?
  9. Podsumowanie szkolenia. Przekazanie zadań wdrożeniowych.

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 września 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1690 PLN
Cena zawiera:
  • 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Weź udział

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!