O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia
- poznasz rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
- zdobędziesz wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
- nauczysz się jak być asertywnym i jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
- poznasz zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.
Szkolenie kierujemy do wszystkich osób zatrudnionych w sekretariacie na stanowiskach sekretarskich, asystenckich, a także do osób planujących podjąć taką pracę ze względu na przekrojowy charakter szkolenia.
Program szkolenia
- Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
- ROLA RECEPCJI w funkcjonowaniu firmy i standardy w zawodzie.
- Wyzwania i nowe wymagania, NOWE TRENDY w biurach i biurowcach.
- Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
- współpraca z firmami kurierskimi,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
- narzędzia LEAN i OPTYMALIZACJA PRACY na recepcji- tylko praktyczne rozwiązania,
- bezpieczeństwo w pracy recepcji:
- nowe obowiązki recepcji w związku z obostrzeniami,
- aktualne zasady bezpieczeństwa -gdzie szukać, jak je czytać, co wynika z nich dla nas?
- jak w sposób dyplomatyczny egzekwować zasady bezpieczeństwa?
- jak usprawnić swoją pracę-indywidulane plany.
- Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
- trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
- sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
- jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
- zasady aktywnego słuchania,
- udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach)
- dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
- co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
- Obsługa klientów i gości w firmie:
- oczekiwania gościa wobec recepcji,
- standardy i wyzwania w obsłudze,
- powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
- wybrane elementy etykiety w biznesie,
- studium przypadku.
- Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja)
- OCHRONA DANYCH osobowych (RODO) i dostęp do informacji.
- Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
- „nasi" trudni klienci i scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
- Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
- budujemy poczucie wartości,
- emocje w kontakcie z klientem,
- przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
- metody regeneracji po stresującym wydarzeniu.
- Wizerunek recepcjonistki:
- dress code na recepcji,
- podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
- przykłady ciekawych stylizacji,
- dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować.
- Podsumowanie szkolenia i co dalej?
Czas trwania
9:00 - 16:30
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
