O szkoleniu
- Poznanie psychologii dłużnika;
- Poznanie powodów niespłacania zobowiązań
- Zapoznanie z metodami prowadzenia kontaktu z dłużnikiem.
- Przekazanie wiedzy z zakresu poprawnego przeprowadzania rozmów telefonicznych z nastawieniem na odzyskanie należności.
- Przekazanie wiedzy z zakresu poprawnej korespondencji mailowej realizowanej w celu odzyskania należności
- Przygotowanie osób odpowiedzialnych za windykację należności do wykonywania swoich obowiązków w sposób w pełni profesjonalny i skuteczny
- Poznanie powodów niespłacania zobowiązań
- Zapoznanie z metodami prowadzenia kontaktu z dłużnikiem.
- Przekazanie wiedzy z zakresu poprawnego przeprowadzania rozmów telefonicznych z nastawieniem na odzyskanie należności.
- Przekazanie wiedzy z zakresu poprawnej korespondencji mailowej realizowanej w celu odzyskania należności
- Przygotowanie osób odpowiedzialnych za windykację należności do wykonywania swoich obowiązków w sposób w pełni profesjonalny i skuteczny
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
Rozdział I. – Wstęp
Rozdział II. – Psychologia dłużnika
1. Dłużnik jako człowiek
2. Piramida płatności
3. Typy dłużników
- Biedacy
- Fraudzi
- Gracze
4. Gry dłużników
Rozdział III - Rozpoznanie
Moduł mający uświadomić osobom windykującym, jak ważne jest wcześniejsze przygotowanie, pozyskanie informacji o dłużniku itd. W trakcie tego modułu uczestnicy nauczą się min.
1. Jak właściwie czytać zapisy umów
2. Jak sprawdzić kontrahenta
3. Jak ustalić numer telefonu, adres milowy dłużnika?
4. Jak przygotować się do rozmowy z dłużnikiem
Rozdział IV – Nagrywanie rozmów
Prawne aspekty nagrywania rozmów telefonicznych.
Rozdział V – Proces windykacji
Skondensowana wiedza praktyczna na temat windykacji za pomocą telefonu i/lub maila, w trakcie której zostaną poruszone min następujące tematy:
1. Kiedy zacząć windykować
2. Procedury
3. Wybór drogi kontaktu
4. Jak rozmawiać? Pierwszy kontakt z dłużnikiem
5. Rola pytań w rozmowie windykacyjnej
6. Negocjacje
7. Antymanipulacja.
8. Zagrożenie sankcjami
9. Konsekwencja
10. Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
11. Uznanie długu
12. Przerwanie biegu przedawnienia
13. Ugoda oraz 777 KPC
14. Prawidłowe przetwarzanie informacji.
15. Błędy podczas windykacji – humorystycznie o „wpadkach” windykatorów i dłużników.
Rozdział VI – Trudny dłużnik
1. Kontr natarcie ze strony dłużnika.
2. Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej
3. Groźby
- Pojęcie groźby bezprawnej
- Groźba zawiadomienia organów ścigania
- Groźba zawiadomienia mediów
- Groźba zawiadomienia kontrahentów
- Grożenie znajomościami
4. Wyzwiska kierowane pod adresem windykatora
5. Stalking jako broń dłużnika
6. Najczęściej popełniane przestępstwa przez dłużników
- Fałszerstwo
- Przestępstwa przeciwko wierzycielom
Rozdział VII – Ujawnienie zadłużenia
Sposób na legalne ujawnienie zadłużenia bez narażania się na Ustawę o ochronie danych osobowych.
Rozdział VIII – Zajęcia praktyczne.
Rozdział II. – Psychologia dłużnika
1. Dłużnik jako człowiek
2. Piramida płatności
3. Typy dłużników
- Biedacy
- Fraudzi
- Gracze
4. Gry dłużników
Rozdział III - Rozpoznanie
Moduł mający uświadomić osobom windykującym, jak ważne jest wcześniejsze przygotowanie, pozyskanie informacji o dłużniku itd. W trakcie tego modułu uczestnicy nauczą się min.
1. Jak właściwie czytać zapisy umów
2. Jak sprawdzić kontrahenta
3. Jak ustalić numer telefonu, adres milowy dłużnika?
4. Jak przygotować się do rozmowy z dłużnikiem
Rozdział IV – Nagrywanie rozmów
Prawne aspekty nagrywania rozmów telefonicznych.
Rozdział V – Proces windykacji
Skondensowana wiedza praktyczna na temat windykacji za pomocą telefonu i/lub maila, w trakcie której zostaną poruszone min następujące tematy:
1. Kiedy zacząć windykować
2. Procedury
3. Wybór drogi kontaktu
4. Jak rozmawiać? Pierwszy kontakt z dłużnikiem
5. Rola pytań w rozmowie windykacyjnej
6. Negocjacje
7. Antymanipulacja.
8. Zagrożenie sankcjami
9. Konsekwencja
10. Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
11. Uznanie długu
12. Przerwanie biegu przedawnienia
13. Ugoda oraz 777 KPC
14. Prawidłowe przetwarzanie informacji.
15. Błędy podczas windykacji – humorystycznie o „wpadkach” windykatorów i dłużników.
Rozdział VI – Trudny dłużnik
1. Kontr natarcie ze strony dłużnika.
2. Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej
3. Groźby
- Pojęcie groźby bezprawnej
- Groźba zawiadomienia organów ścigania
- Groźba zawiadomienia mediów
- Groźba zawiadomienia kontrahentów
- Grożenie znajomościami
4. Wyzwiska kierowane pod adresem windykatora
5. Stalking jako broń dłużnika
6. Najczęściej popełniane przestępstwa przez dłużników
- Fałszerstwo
- Przestępstwa przeciwko wierzycielom
Rozdział VII – Ujawnienie zadłużenia
Sposób na legalne ujawnienie zadłużenia bez narażania się na Ustawę o ochronie danych osobowych.
Rozdział VIII – Zajęcia praktyczne.
Czas trwania
3 dni; około 18 godz.dyd.
Prelegenci

Licencjonowany prywatny detektyw specjalizujący się w śledztwach gospodarczych oraz trener szkoleń z zakresu windykacji, prawa, bezpieczeństwa biznesu, manipulacji jak również specjalistycznych szkoleń z zakresu kontr-obserwacji i kontr-inwigilacji przeznaczonych dla agentów ochrony VIP (Close Protection).
Doradca i konsultant, prowadził wiele trudnych negocjacji biznesowych pomiędzy firmami znanymi z pierwszych stron gazet. Właściciel Biura Prawno —Detektywistycznego. Od lat zawodowo związany z windykacją. Przeszedł praktycznie wszystkie etapy windykacji od call-center, aż po czuwanie nad należnościami i bezpieczeństwem holdingu spółek kapitałowych. Autor publikacji prasowych na temat Stalkingu
Doradca i konsultant, prowadził wiele trudnych negocjacji biznesowych pomiędzy firmami znanymi z pierwszych stron gazet. Właściciel Biura Prawno —Detektywistycznego. Od lat zawodowo związany z windykacją. Przeszedł praktycznie wszystkie etapy windykacji od call-center, aż po czuwanie nad należnościami i bezpieczeństwem holdingu spółek kapitałowych. Autor publikacji prasowych na temat Stalkingu
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
1 830
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przeslłnie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach