Skuteczne zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych

O szkoleniu

Składane przez klientów reklamacje to jeden z najlepszych i najskuteczniejszych sposobów aby uzyskać informację dotyczące jakości świadczonych usług oraz jakości produktów. Jest to jasny komunikat dla organizacji, że pewien obszar ich działań wymaga poprawy i należy go udoskonalić. Skupienie się na procesie reklamacji w swojej firmie pozwoli znaleźć odpowiedzi na to jak poprawiać jakość produktów i usług co pomoże w utrzymaniu aktualnych klientów oraz zdobycie nowych. Reklamację można użyć jako strategię rozwoju swojego przedsiębiorstwa na rynku konkurencyjnym.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Poznanie wymagań formalnych oraz dobrych praktyk w zakresie zarządzania reklamacjami.

  • Poznanie metod rozwiązywania problemów.

  • Poznanie typów reklamacji, wraz dokładnym omówieniem przykładów z życia (reklamacje od BMW Group, VOLVO).

  • Uzyskanie wiedzy, na temat profesjonalnego kontaktu z klientem oraz jak utrzymać dobre długofalowe relacje z klientem.

  • Poznanie zasad tworzenia kart LLC.

  • Zdobycie wiedzy, dotyczącej rzetelnego zbierania wszystkich informacji, związanych z incydentami.

  • Poznanie zasad zarządzania czasem w trakcie reklamacji.

  • Umiejętność swobodnego wypełniania raportów 8D oraz opracowywania prezentacji reklamacyjnych do klientów.

  • Zdobycie wiedzy, na temat roli reklamacji w nowych uruchomieniach projektów.

  • Zdobycie wiedzy, jak prawidłowo uaktualniać FMEA oraz Control Plan po reklamacjach.

Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy firm produkcyjnych różnych branż oraz gałęzi przemysłu, specjalizacji.

Program szkolenia

  1. Idea i rozwój systemów zarządzania jakością, specyfika różnych branż produkcyjnych

  2. Kluczowe zasady: podejście procesowe, ciągłe doskonalenie i PDCA

  3. Planowanie ukierunkowane na Klienta – procesy zorientowane na Klienta (COP – Customer Orientated Processes)

  4. Zalecenia normy PN-ISO 10002:2006 „Zarządzanie jakością. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach”

  5. Aspekty reklamacji

  6. Typy reklamacji (jakość, logistyka, PPM, zatrzymanie linii, klient ostateczny – użytkownik, itp.)

  7. Reakcja na reklamacje Klienta – dobre praktyki:
    – rejestracja i dokumentowanie reklamacji, stosowane formularze,
    – komunikacja z Klientem,
    – specyfika branż – wymagania narzucone przez Klientów: zasady, procedury, podręczniki,
    – raportowanie dla Klienta,
    – działania korekcyjne i korygujące,
    – metodologia 8D,
    – analiza danych, poszukiwanie przyczyn niezgodności, 5Why, 5W2H, diagram Ishikawy, burza mózgów, metoda ABCD Suzuki,
    – postępowanie z wyrobami niezgodnymi u klienta (sortowanie, naprawa),
    – sprzężenie zwrotne do procesu produkcji

  8. Reklamacja od klienta a reklamacja do dostawcy

  9. Analiza historyczna reklamacji i wyrobów niezgodnych

  10. Rola audytów w postępowaniu reklamacyjnym

Czas trwania

16 godzin –  2 dni po 8 godzin

9:00-16.00

Prelegenci

Project Manager, Konsultant, posiada 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi i transformacyjnymi w takich obszarach jak usługi: logistyka, e-commerce, finanse, systemy IT (klasy ERP, CRM, BI), projekty innowacyjne oraz optymalizacyjne. Jest certyfikowanym Kierownikiem Projektów: PRINCE2, AgilePM, IPMA D. Lubi bezpośredni kontakt z zespołami, z którymi buduje relację opartą na zaufaniu oraz otwartości.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

zoom

Rejestracja

Cena 1
1 788
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Lynsky Solutions Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Czerwone Maki 59/16
  • Kod pocztowy: 30-392
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6762477287

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Lynsky Solutions Sp. z o.o.
30-392 Kraków, Polska ul. Czerwone Maki 59/16

Organizator

Lynsky Solutions Sp. z o.o.
30-392 Kraków, Polska
ul. Czerwone Maki 59/16
woj. małopolskie
Prowadzimy szkolenia, konsultacje i wdrożenia w obszarach: Six Sigma, Problem Solving, Lean Manufacturing, narzędzia i metody zarządzania jakością, PPAP, APQP, FMEA, SPC, zarządzanie projektami oraz Excel. Prowadzimy audyty weryfikacyjne, optymalizac...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!