Szkolenie

Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon

O szkoleniu

Szkolenie zawiera:

wyposażenie uczestnika w zdolność słownej kreacji, profesjonalizm w posługiwaniu się słowem, jako narzędziem dającym siłę i wiarygodność,
wykreowanie zachowań, których świadkami są ludzie, i które mówić będą razem z przekazem werbalnym,
uwydatnienie i wzmocnienie cech osoby kontaktującej się przez telefon, udzielającej informacji, biorącej udział w podejmowaniu decyzji przez klienta,
zminimalizowanie nawyków stereotypowych w kontaktach z klientem.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy szkolenia rozwiną :

  • umiejętność prowadzenia oryginalnych i dynamicznych rozmów przez telefon,
  • umiejętność budowania zainteresowania i napięcia w prezentacji oferty,
  • umiejętność prawidłowego sposobu wykorzystania głosu,
  • umiejętność szybkiej reakcji na niespodziewane sytuacje,
  • kreatywność, spontaniczność i życzliwość w sytuacjach prezentowania siebie i firmy.
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy pracowników działów obsługi klienta, kontaktujących się przez telefon, udzielającej informacji, biorącej udział w podejmowaniu decyzji przez klienta.

Program szkolenia

1. Charakterystyka negocjacji prowadzonych przez telefon, forma i treść:
• negocjacyjny SWOT – siła, słabość, szansa i zagrożenie w rokowaniach przez telefon, vs potencjalny SWOT partnera negocjacyjnego,
• czym są, a czym nie są rokowania telefoniczne, specyfika,
• o co chodzi w negocjacjach telefonicznych, co będzie akceptowalnym rozwiązaniem dla obydwu stron?
• jakie style negocjowania przyjmować w telefonicznych rokowaniach, od czego/kogo to zależy?
• planowanie strategii negocjacyjnej w odniesieniu do partnera negocjacyjnego.

2. Przygotowania się do przeprowadzenia efektywnych negocjacji telefonicznych, zestaw pytań i odpowiedzi:
• nastawienie psychiczne,
• jakie pytania warto postawić sobie przed przystąpieniem do negocjacji?
• przewidywanie reakcji drugiej strony,
• projektowanie i wypełnianie arkusza negocjacyjnego,
• ustalenie pożądanego rezultatu określenie kwestii negocjacyjnych do rokowań prowadzonych przez telefon,
• określenie swojej BATNA i WATNA – najlepszej i najgorszej alternatywy dochodzenia do porozumienia w rokowaniach,
• negocjacyjne kroki telefonicznych, struktura rozmowy,
• lista kontrolna, o czym należy pamiętać przed negocjacjami?

3. Techniki negocjacji przez telefon – co decyduje o sukcesie?
• budowanie pozytywnego klimatu negocjacji przez telefon,
• od klimatu napięcia do klimatu porozumienia,
• bariery w budowaniu relacji,
• zasady negocjacyjne – 4, ale ważne,
• budowanie strategii współpracy – reguły, interesy, problem negocjacyjny, poszukiwanie rozwiązań, podejmowanie decyzji,
• metody utrzymania tempa negocjacji,
• umiejętności budujące wiarygodność i autorytet negocjatora,
• techniki wywierania wpływu: jakie, praktyczny sposób zastosowania,
• siła w negocjacjach, skąd i jak czerpać i wykorzystać?
• kiedy transakcja jest dla nas korzystna i dlaczego?

4. Konflikty w telefonicznych rokowaniach, jak je traktować i rozwiązywać?
• jakie mogą pojawić się konflikty w rozmowie z Partnerem negocjacyjnym?
• dlaczego druga strona nie podejmuje decyzji o współpracy-powody
• „budowanie mostów”, czyli jak zaangażować negocjatora w rokowania i akceptacji wypracowanych rozwiązań?
• szacunek dla siebie i szacunek dla negocjacyjnego partnera, czyli jak stosować zasady asertywnego stawiania granic?
• impas i sposoby na wyjcie z klinczu negocjacyjnego,
• panowanie nad głosem i praca głosem w negocjacjach,
• najważniejsze manipulacje i gry negocjacyjne oraz jak się im przeciwstawić.

5. Techniki przekonywania i wywierania wpływu:
• budowanie skutecznego argumentu,
• jak wywierać wpływ na rozmówcę, aby przekonać Go do swojego punktu widzenia danej kwestii,
• jak uważnie słuchać, słyszeć i zrozumieć, co mówi nasz partner negocjacyjny?
• telefoniczna autoprezentacja negocjatora,
• argumentacja racjonalna,
• argumentacja emocjonalna,
• reguły: wzajemności, zaangażowania, lubienia, niedostępności społecznego dowodu słuszności, ulegania autorytetom,
• budowanie pewności siebie i wewnątrz sterowności negocjatora.

6. Kluczowe zasady skutecznych negocjacji w biznesie - Trening poznanych zasad i umiejętności. Rozwijanie i doskonalenie kompetencji negocjacyjnych:
• trening rokowań przez telefon z udziałem Uczestników – symulacje i informacje zwrotne,
• analiza rozmów i wypracowywanie najskuteczniejszych praktyk,
• podsumowanie szkolenia i najważniejsze wnioski, dotyczące telefonicznych negocjacji.

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Wrocław 27 - 28 września 2021
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 listopada 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 maja 2021

Gdzie i kiedy

Kraków 12 - 13 kwietnia 2021
Hotel Best Western Premier****

31-323 Kraków

Opolska 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 28 - 29 października 2019
Mercure Poznań Centrum****

Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Weź udział

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!