Zarządzanie ryzykiem wymagane przez normę ISO 9001:2015

O szkoleniu

Szkolenie „Zarządzanie ryzykiem wymagane przez normę ISO 9001:2015” przygotowuje do prawidłowego prowadzenia i doskonalenia organizacji poprzez minimalizację ryzyk i wykorzystywanie potencjalnych szans dzięki zapoznaniu się z wymaganiami normy ISO 9001:2015 w odniesieniu do zarządzania ryzykiem.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie „Zarządzanie ryzykiem wymagane przez normę ISO 9001:2015” adresowane jest do właścicieli firm, członków zarządu, kadry kierowniczej, pracowników działów ryzyka, audytorów wewnętrznych oraz wszystkich zainteresowanych analizą ryzyka w organizacji.

Program szkolenia

  1. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji – terminologia oraz definicje zarządzania ryzykiem.
  2. Wymagania normy ISO 9001:2015 dla zarządzania ryzykiem: Implementacja wymagań normy w praktyce.
  3. Identyfikacja ryzyk i szans: Metody identyfikacji zagrożeń i szans.
  4. Ocena ryzyk i szans.
  5. Określanie działań w odpowiedzi na ryzyka i szanse.
  6. Monitorowanie i ocena skuteczności działań w odpowiedzi na ryzyka i szanse.
  7. Dokumentacja zarządzania ryzykiem.
  8. Przegląd i doskonalenie systemu zarządzania ryzykiem.

Czas trwania

6 godzin zegarowych

Prelegenci

Eligiusz Myśliwy - Certyfikowany Audytor Wewnętrzny (CIA – Certified Internal Auditor), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Ekspert w dziedzinie Zarządzania Jakością, trener, konsultant i pełnomocnik ds. jakości, specjalista w zakresie zarządzania ciągłością działania. Doświadczony trener i wykładowca realizujący szkolenia i doradztwo z zakresu systemów zarządzania jakością w organizacjach. Prowadzi konsultacje i szkolenia w dziedzinie ochrony danych osobowych, zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem informacji. Planuje audyty wewnętrzne w organizacjach klientów oraz realizuje zadania audytowe. Wdraża i doskonali Systemy Zarządzania Jakością w samorządach lokalnych, prywatnych przedsiębiorstwach. Wdrożył systemy zarządzania w ponad 1,5 tys.przedsiębiorstw. Przeszkolił ponad 3 tysiące osób. Posiada 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu i doskonaleniu Systemów Zarządzania.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
720
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Kalwaryjska 69
  • Kod pocztowy: 30-504
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 7352389549

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków, Polska
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!