O konferencji
Na 6 godzin wejdziemy w buty SEOwca, żeby lepiej zrozumieć w jaki sposób może on pomóc zespołowi marketingowemu w osiąganiu celów - większych zasięgów.
Czego można od niego oczekiwać? W jaki sposób można wesprzeć jego działania oraz w jaki sposób rozliczać go z efektów podejmowanych prac?
Wszystkie te pytania, rozbudowane o podstawowe pojęcia oraz narzędzia świata SEO - w tym najnowsza obawa branży, czyli Google Analytics 4, pozwolą Ci dostrzec wartość we współpracy z pozycjonerem lub uświadomić sobie, że o podstawy możesz zadbać samodzielnie.
Dla utrwalenia poznanych zagadnień uzupełnimy spotkanie praktycznymi zadaniami na omówionych narzędziach.
Dzięki warsztatom SEO dla specjalistów PR i content marketingu dowiesz się:
- czego możesz oczekiwać od SEOwca i jak to działa
- jakie są realia marketingu internetowego
- w jaki sposób korzystać z odpowiednich narzędzi
- jakie kompetencje z zakresu komunikacji mogą wesprzeć aspekt SEO
- o które meta tagi i mikro dane zadbać
- jak wesprzeć a później sprawdzać SEOwca?
Warsztaty adresujemy do pracowników działów PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.
Program konferencji
09:30
Powitanie, rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie z uczestnikami
- Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
- Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
10:00
Czego możesz oczekiwać od SEOwca i jak to działa?
- Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
- Poszukiwania słów kluczowych
- Senuto / Keyword Tools / Google Trends
- Tworzenia planu contentowego
- Analizy widoczności
- Senuto / Semstorm
- Analizy konkurencji
- Optymalizacji technicznej
- Doradztwa e-commerce
11:30
Przerwa
12:00
Jak wesprzeć SEOwca?
- Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
- Regularnie rozbudowując wartość serwisu: blog?; biuro prasowe?
- Optymalizując tworzone teksty: posiłkując się AI w copywritingu? (Copy.ai / Rytr.me); używając Surfer SEO lub Content Planera Senuto?
- Rozbudowując linkowanie wewnętrzne
- Pozyskując linki zewnętrzne: tagując linki zewnętrzne; podejmując współprace partnerskie z myślą o SEO
- Konsultując wprowadzane zmiany
- Rozważnie używając Wordpressa: jak używać kategorii i tagów?; jak wstawiać nowy content?; o które meta tagi i mikro dane zadbać?
- Pamiętając o 3 kluczowych zasadach współpracy z SEO
13:30
Przerwa
14:00
Jak sprawdzać SEOwca?
- Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
- Google Search Console: wyświetlenia, kliknięcia i średnia pozycja; indeksacja serwisu; powiadomienia o wykrytych błędach
- Google Analytics (UA) oraz Google Analytics 4: podstawowe metryki - sesje, użytkownicy, wsp. odrzuceń, transakcje i wsp. konwersji; źródła ruchu
15:30
Zakończenie warsztatów.
Czas trwania
Prelegenci
Michał Ziach
Head of Polish Executive Department Grupa iCEA
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi wyciągać wnioski z twardych danych, ale jednocześnie lubi rozmawiać. Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż „to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
