SEO dla specjalistów PR i content marketingu

O konferencji

Na 6 godzin wejdziemy w buty SEOwca, żeby lepiej zrozumieć w jaki sposób może on pomóc zespołowi marketingowemu w osiąganiu celów - większych zasięgów.

Czego można od niego oczekiwać? W jaki sposób można wesprzeć jego działania oraz w jaki sposób rozliczać go z efektów podejmowanych prac?

Wszystkie te pytania, rozbudowane o podstawowe pojęcia oraz narzędzia świata SEO - w tym najnowsza obawa branży, czyli Google Analytics 4, pozwolą Ci dostrzec wartość we współpracy z pozycjonerem lub uświadomić sobie, że o podstawy możesz zadbać samodzielnie.

Dla utrwalenia poznanych zagadnień uzupełnimy spotkanie praktycznymi zadaniami na omówionych narzędziach.

Dzięki warsztatom SEO dla specjalistów PR i content marketingu dowiesz się:

  • czego możesz oczekiwać od SEOwca i jak to działa
  • jakie są realia marketingu internetowego
  • w jaki sposób korzystać z odpowiednich narzędzi
  •  jakie kompetencje z zakresu komunikacji mogą wesprzeć aspekt SEO
  • o które meta tagi i mikro dane zadbać
  • jak wesprzeć a później sprawdzać SEOwca?
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty adresujemy do pracowników działów PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.

Program konferencji

09:30

Powitanie, rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie z uczestnikami

  • Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
  • Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA

10:00

Czego możesz oczekiwać od SEOwca i jak to działa?

  • Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
  • Poszukiwania słów kluczowych
  • Senuto / Keyword Tools / Google Trends
  • Tworzenia planu contentowego
  • Analizy widoczności
  • Senuto / Semstorm
  • Analizy konkurencji
  • Optymalizacji technicznej
  • Doradztwa e-commerce

11:30

Przerwa

12:00

Jak wesprzeć SEOwca?

  • Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
  • Regularnie rozbudowując wartość serwisu: blog?; biuro prasowe?
  • Optymalizując tworzone teksty: posiłkując się AI w copywritingu? (Copy.ai / Rytr.me); używając Surfer SEO lub Content Planera Senuto?
  • Rozbudowując linkowanie wewnętrzne
  • Pozyskując linki zewnętrzne: tagując linki zewnętrzne; podejmując współprace partnerskie z myślą o SEO
  • Konsultując wprowadzane zmiany
  • Rozważnie używając Wordpressa: jak używać kategorii i tagów?; jak wstawiać nowy content?; o które meta tagi i mikro dane zadbać?
  • Pamiętając o 3 kluczowych zasadach współpracy z SEO

13:30

Przerwa

14:00

Jak sprawdzać SEOwca?

  • Michał Ziach, Head of Polish Executive Department, Grupa iCEA
  • Google Search Console: wyświetlenia, kliknięcia i średnia pozycja; indeksacja serwisu; powiadomienia o wykrytych błędach
  • Google Analytics (UA) oraz Google Analytics 4: podstawowe metryki - sesje, użytkownicy, wsp. odrzuceń, transakcje i wsp. konwersji; źródła ruchu

15:30

Zakończenie warsztatów.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Michał Ziach

Head of Polish Executive Department Grupa iCEA

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi wyciągać wnioski z twardych danych, ale jednocześnie lubi rozmawiać. Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż „to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 17 listopad 2022

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 30 września
595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!