Aktywne Pozyskiwanie Klientów

O szkoleniu

Rynek to nieustanna gra o klienta. Sukces biznesowy firmy w dużej mierze zależy od sprawności i nieustępliwości handlowców i innych osób zaangażowanych w kontakty z klientami. W procesie pozyskiwania i obsługi klientów codziennie mierzą się z wieloma trudnymi sytuacjami i „zwrotami akcji”.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zaintrygować potencjalnego klienta i utrzymać jego zainteresowanie. Nauczysz się również radzić sobie podczas trudnych rozmów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Po ukończeniu szkolenia, jego uczestnicy będą potrafili:

  • wykorzystywać metody prospectingu,
  • rozpoznawać i wpływać na motywy kierujące działaniami klienta,
  • skutecznie pozyskiwać nowych klientów,
  • stosować metody komunikacji asertywnej w rozmowach z klientami,
  • wykorzystywać techniki wywierania wpływu,
  • skutecznie radzić sobie z trudnymi sytuacjami prospectingowymi.
Kto powinien wziąć udział?

Dla przedstawicieli firm, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami (obecnymi i potencjalnymi), między innymi dla: handlowców, pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży.

Program szkolenia

WPROWADZENIE

  • co to jest prospecting
  • zakres i tło działań prospectingowych
  • doświadczenia i opinie uczestników na temat prospectingu

ELEMENTY PRAKTYCZNEJ PSYCHOLOGII KLIENTA

  • psychologiczne aspekty podejmowania decyzji przez klienta
  • zrozumienie motywów działania klienta na etapie pierwszego kontaktu (przez telefon)
  • psychologiczne typy klientów i ich implikacje dla naszych działań
  • teoria „góry lodowej”
  • pozyskanie nowego klienta – specyfika rozmowy telefonicznej

TECHNIKI PROSPECTINGOWE

  • pozyskanie nowego klienta jako proces
  • czynniki sukcesu w prospectingu
  • wpływu naszych zachowań i umiejętności na efekt działań prospectingowych
  • istota zachowań interpersonalnych w pierwszym kontakcie z klientem
  • zrozumienie powodów stawiania barier przez klienta
  • jak dotrzeć do osób decyzyjnych?
  • wypracowanie podstawowych algorytmów zachowań w trudnych sytuacjach prospectingowych

ROZMOWA TELEFONICZNA – BANK ZAGRYWEK KLIENTA

  • wypracowanie listy wszelkich możliwych zagrywek klienta podczas pierwszego kontaktu
  • wypracowanie listy możliwych reakcji na zachowanie klienta

TURNIEJ UMIEJĘTNOŚCI PROSPECTINGOWYCH

  • techniki dotarcia do „nieuchwytnego” klienta
  • praktyczne techniki wywierania wpływu
  • narzędzia przejścia bariery broniącej dostępu do osoby decyzyjnej
  • wyjście z sytuacji „braku zainteresowania”
  • narzędzia i umiejętności komunikacyjne w procesie prospectingu
  • trudne sytuacje podczas pierwszego kontaktu
  • zachowania w trudnych sytuacjach
  • reakcje na odmowę ze strony klienta
  • nasza motywacja i nieustępliwość
  • elementy asertywności praktycznej, wykorzystanie wskaźników siły
  • pewność siebie w pozyskiwaniu klienta
  • bank dobrych praktyk / bank rezerw

INDYWIDUALNA MAPA DROGOWA

  • podsumowanie najważniejszych wniosków
  • opracowanie mapa drogowej wprowadzenia w życie konkretnych działań

Czas trwania

2 dni: 8:30-15:30

Prelegenci

Magdalena Sadowska-Pawlak - Specjalizuje się w szkoleniach z Negocjacji oraz szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej średniego i wyższego szczebla – w obszarze: przywództwo oraz intensywne warsztaty menedżerskie. Prowadzi również szkolenia z Zarządzania w stylu coachingowym i Zarządzania ludźmi w projekcie.

Jako dyrektor Izby Coachingu na Pomorzu odpowiada za popularyzowanie i podnoszenie standardów usług coachingowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. W latach 90-tych autorka cyklicznego programu telewizyjnego OTV Wrocław, poświęconego psychologicznym problemom zarządzania. Jako Trener zrealizowała 3500 dni szkoleniowych. W ramach działalności non profit prowadzi warsztaty i konferencje takie jak: Progressteron, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości czy Przedsiębiorcza Kobieta Trójmiasto.

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada Certyfikat Training for Trainers. Jest członkiem World Association for Case Method Research&Case. Posiada certyfikat International Coaching Community (ICC). Jest certyfikowanym coachem Izby Coachingu. Posiada Certyfikat TSR I stopnia i jest certyfikowanym trenerem Heroic Imagination Project.

Współpracuje z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. Prowadzi  superwizję trenerską na MBA.

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in.:

Alcatel Polska, Allcon, Accor, Auchan, Bank Millenium, Bank Zachodni WBK, Budimex, Douglas, Dovista, Korporacja Budowlana Doraco.

Usłyszała kilka razy w życiu: „otworzyłaś mi w głowie okno”.

Jest autorem wielu recenzji, ostatnia z jej ocenianych książek to Psychopaci w firmie Paula Babiaka, Roberta D. Hare, Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.

Lubi aktywny wypoczynek. W wolnym czasie biega. Ostatnio coraz regularniej.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
2 250
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
  • Ulica i nr: Aleja Grunwaldzka 472
  • Kod pocztowy: 80-309
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Numer NIP: 5840304615

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
80-309 Gdańsk, Polska Aleja Grunwaldzka 472

Organizator

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
80-309 Gdańsk, Polska
Aleja Grunwaldzka 472
woj. pomorskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!