Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/facebook-w-firmie-73675-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Facebook już dawno przestał być narzędziem do kontaktów między znajomymi i rodziną. Facebook to być może najpotężniejsze narzędzie marketingowe, jakie kiedykolwiek stworzono. Pozwala docierać z przekazem firmy do ogromnych grup odbiorców posegmentowanych ze względu na ich zainteresowania, aktywność, wykształcenie, sytuację rodzinną i zawodową. To oznacza, że każda firma może precyzyjniej, a przez to także taniej niż kiedykolwiek, docierać ze swoim przekazem do właściwych osób, angażować je i w końcu – zmieniać fanów w klientów. Nie zapominajmy jednak, że Facebook to medium SPOŁECZNOŚCIOWE, a więc tutaj nie sprawdzi się wyłącznie „ciśnięcie na sprzedaż”. Na Facebooku najpierw trzeba stworzyć społeczność i budować pozytywne relacje ze swoimi potencjalnymi klientami. Jeśli tego nie uwzględnimy, algorytmy będą dla nas bezlitosne. Cele szkolenia: -Poznanie funkcji Facebooka, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach. -Poprawa jakości profilów firmowych na Facebooku tak, by były bardziej angażujące i wspierały osiąganie celów firmy. -Przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku. -Zaplanowanie działań na Facebooku zgodnie z indywidualnie opracowaną strategią. -Nauczenie uczestników prowadzenia Facebooka zgodnie z prawem i regulaminem. Korzyści szkolenia: -Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie. -Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi, jakie daje Facebook. -Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami. -Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka. -Prowadzenie konta na Facebooku zgodnie z regulaminem i w granicach prawa.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją.
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie.
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz.
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać Facebook w swoich firmach.

Program szkolenia:

Korzyści oraz zagrożenia związane z obecnością firmy na Facebooku

Strategia obecności w mediach społecznościowych:

  • Określenie celów komunikacyjnych marki.
  • Ustalenie grupy docelowej z wykorzystaniem Audience Insights.
  • Tworzenie mini-strategii (taktyki) obecności na Facebooku.

Prowadzenie Facebooka na co dzień:

  • Ustawienia Facebooka krok po kroku.
  • Audyt obecności firm uczestników na Facebooku.
  • Analiza i wnioski z audytu.
  • Prowadzenie działań na Facebooku w zgodzie z algorytmem.
  • Budowanie i angażowanie społeczności.
  • Grupy na Facebooku.

Obsługa Klienta na Facebooku:

  • Angażowanie fanów w postach i komentarzach
  • Obsługa klienta przez Messenger
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe

Reklama na Facebooku:

  • Lejek marketingowy w mediach społecznościowych.
  • Menedżer Firmy.
  • Menedżer Reklam i konta reklamowe.
  • Tworzenie grup docelowych.
  • Podstawy remarketingu (Pixel).
  • Wykorzystywanie wpisów sponsorowanych w promocji.
  • Ustawienia reklam krok po kroku.

Zasady i prawo na Facebooku:

  • Ograniczenia regulaminowe na Facebooku.
  • Prawo autorskie.
  • RODO.

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 790 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Facebook w firmie