O szkoleniu
W programie m.in. efektywne gromadzenie danych bibliograficznych, organizowanie biblioteki pełnych tekstów artykułów, używanie managera cytowań.
Sprawdź szczegółowe informacje poniżej.
Masz setki, a może tysiące artykułów i nie wiesz jak je zorganizować?
Chciałbyś tworzyć bibliografię z cytowanych artykułów „jednym kliknięciem”?
Pracujesz w zespole i chcesz łatwo dzielić zebrane materiały pomiędzy współpracownikami?
Nasze kursy kierujemy przede wszystkim do lekarzy i osób związanych z naukami o zdrowiu, w tym magistrów, doktorantów, doktorów, doktorów habilitowanych oraz profesorów. Program szkoleń został opracowany wg autorskiej metodologii nauczania opartej o praktykę oraz teorię nauki i medycyny. Wszystkie kursy prowadzone są w języku polskim, w kameralnych grupach do 15 osób.
Program szkolenia
- Tworzenie i zarządzanie osobistą biblioteką
- Pobieranie danych bibliograficznych
- Etykietowanie i tworzenie notatek
- Tworzenie przypisów przy pomocy managera cytowań
- Tworzenie bibliografii „jednym kliknięciem”
- Zmiana stylu cytowań „jednym kliknięciem”
- Biblioteki grupowe
- Rozszerzenia do przeglądarek: Google Scholar Button, EndNoteClick, PubMedIF
Wiedza, czyli czego dowiesz się podczas kursu
- Funkcjonalność managerów cytowań
- Tworzenie przypisów i bibliografii
- Style cytowań
- Funkcjonalności rozszerzeń dla badaczy do przeglądarek
Umiejętności, czyli czego nauczysz się podczas kursu
- Efektywne gromadzenie danych bibliograficznych
- Organizowanie biblioteki pełnych tekstów artykułów
- Używanie managera cytowań
- Współdzielenie bibliotek
Czas trwania
Prelegenci

dr Dorota Sys
Na co dzień pracuję w Centrum Medycznym „Żelazna” sp. z o. o., Szpitalu Specjalistycznym św. Zofii w Warszawie, gdzie jako pełnomocnik ds. rozwoju kadr zajmuję się kwestiami organizacyjnymi i administracyjnym projektów.
Ponadto, jako asystent naukowo-badawczy w Zakładzie Zdrowia Prokreacyjnego CMKP prowadzę prace badawcze i koordynuję projekty naukowe z obszaru medycyny i nauk o zdrowiu.
Jestem menadżerem nauki i głównym trenerem w ResearchSkills, gdzie szkolę, doradzam i pomagam, szczególnie naukowcom z zakresu medycyny i nauk o zdrowiu, przejść przez kolejne szczeble kariery naukowej oraz sprawnie poruszać się w skomplikowanym świecie nauki.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
1. Wybierz kurs - spośród naszej bogatej oferty. Nasze aktualnie zaplanowane szkolenia wraz z terminami znajdziesz w zakładce Kursy.
2. Zamów i opłać - aby uzyskać gwarancję rezerwacji miejsca, wystarczy dodać wybrany kurs w określonym terminie do koszyka i opłacić zamówienie.
3. Przygotuj się - w mailu z potwierdzeniem otrzymasz szczegółowe informacje dotyczące dostępu do szkolenia oraz sposobu logowania na plaftoffmę ZOOM, na kórej odbywać się będzie szkolenie.
4. Weź udział - zadbaj o komfortowe warunki, dzięki którym będziesz mógł efektywnie uczestniczyć w szkoleniu. Przetestuj wcześniej łącze, głośniki, mikrofon oraz kamerkę i rozpocznij łączenie na min. 5 minut przed rozpoczęciem.
5. Pobierz materiały - po szkoleniu każdy uczestnik kursu otrzyma zestaw materiałów przydatnych w dalszej pracy naukowej. Liunk do pobrania materiałów zostanie przesłany na adres e-mail podany przy zgłoszeniu na szkolenie.
6. Wykorzystaj wiedzę - zdobytą wiedzę i umiejętności wykorzystaj w praktyce. Pracuj efektywniej i osiągaj założone cele. Odwiedź nasze portale społecznościowe. Jeśli potrzebujesz indywidualnego wsparcia lub kolejnych szkoleń - napisz!
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
