O szkoleniu
Cele szkolenia:
Zrozumienie własnych reakcji na zmianę i wyuczenie się nowych, konstruktywnych zachowań w sytuacji zmiany (budowanie pozytywnego nastawienia do zmiany).
Zdobycie umiejętności wspierania innych w procesie zmiany.
Poznanie głównych zasad wdrażania procesu zmian w organizacji oraz rozwój umiejętności zarządzania wybranymi elementami procesu.
Po szkoleniu uczestnicy:
- Rozumieją, jakie korzyści osobiste i dla organizacji wynikają z nieuchronnego procesu zmian.
- Potrafią identyfikować własne reakcje na zmianę i znają sposoby eksperymentowania nowych, konstruktywnych zachowań.
- Potrafią przeformułować myślenie o przeszłości na twórcze myślenie o przyszłości i umiejscowienia w niej siebie i swojej roli.
- Posiadają umiejętności efektywniejszego wspierania innych osób, zwłaszcza podwładnych w procesie zmiany, motywowania do proaktywnych postaw.
- Znają główne zasady wdrażania procesu zmian w organizacji.
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto w swojej pracy zarządza lub będzie zarządzał ludźmi - kadra kierownicza, menedżerowie średniego i wyższego szczebla oraz wszyscy, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność menedżerską.
Program szkolenia
Rozumienie zmiany
- Inspiracja trenerska
- Symulacja zespołowa – doświadczenie sytuacji wdrażania zmiany i bycia w zmianie
Zarządzanie sobą w zmianie
- Kwestionariusz „Zmiana – jak usprawnić jej przebieg”
- Indywidualna krzywa zmiany
- Analiza doświadczenia zmiany organizacyjnej
- 4 fazy przechodzenia przez zmianę (Zaprzeczanie, Opór, Eksperymentowanie, Zaangażowanie)
- Usprawnienie procesu przechodzenia przez zmianę – „jak wspierać siebie w sytuacji zmiany”
Przeprowadzanie innych przez zmianę
- Metody przeprowadzania innych przez zmianę
- Przeprowadzenie podwładnych przez kolejne fazy zmiany – radzenie sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich – case study
- Odgrywanie ról – przeprowadzanie innych przez zmianę
- Planowanie wsparcia podwładnego w zmianie
Komunikacja w procesie wdrażania zmiany
- Komunikacja w zmianie (interaktywna inspiracja trenera)
- Mity w procesie komunikowania zmian
- Cele komunikacji a etapy procesu zmiany
- Budowanie dwustronnej komunikacji w procesie zmian
Wdrażanie zmiany w organizacji – symulacja biznesowa
- Wprowadzenie do symulacji
- Podział na zespoły
- Fundamenty zmiany
- Przygotowanie komunikacji zmiany
- Planowanie zmiany
- Wdrożenie
- Zamrożenie – jak zapewnić trwałość zmiany
- Zakończenie symulacji
Zakończenie szkolenia
- Podsumowanie szkolenia
- Zebranie wniosków uczestników
- Zadanie wdrożeniowe
- Inspiracja
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Równoległa 4a
woj. mazowieckie
Warszawa
Równoległa 4a
woj. mazowieckie
Warszawa
Równoległa 4a
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: House of Skills
- Ulica i nr: Równoległa 4a
- Kod pocztowy: 02-235
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262505471