O szkoleniu
Marketingowcy, którzy zaczynają swoją przygodę z SEO
Osoby, które chcą zostać Specjalistami SEO
Właściciele małych i średnich firm, którzy chcą rozwijać działania digital marketingu, SEO i pozycjowania przy ograniczonych budżetach.
Marketerzy zarządzający i współpracujący z agencjami SEO (w celu sprawdzenia działalności agencji
Specjaliści Google Ads, analitycy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o tajniki SEO
Zrozumiesz, na czym opiera się SEO i jak działa pozycjonowania stron
Dowiesz się, jak działa mechanizm wyszukiwania słów i fraz kluczowych
Dowiesz się, jak narzędzia oparte na AI mogą przyspieszyć i zautomatyzować proces szukania słów kluczowych
Nauczysz si optymalizować meta tagi, nagłówki, adresy URL oraz linkowanie wewnętrzne
Nauczysz się, jak efektywnie zoptymalizować swoją witrynę.
Dowiesz się jak używać Google Analytics 4, Google Search Console do monitorowania postępów i mierzenia zwrotu z inwestycji z SEO
Marketingowcy, którzy zaczynają swoją przygodę z SEO
Osoby, które chcą zostać Specjalistami SEO
Właściciele małych i średnich firm, którzy chcą rozwijać działania digital marketingu, SEO i pozycjowania przy ograniczonych budżetach.
Marketerzy zarządzający i współpracujący z agencjami SEO (w celu sprawdzenia działalności agencji
Specjaliści Google Ads, analitycy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o tajniki SEO
Program szkolenia
SEO od podstaw – jak poprawić widoczność swojej strony w Google?
Ewolucja algorytmów Google i ich konsekwencje w pozycjonowaniu
Czym jest SGE (Search Generative Experience) i jakie są kluczowe czynniki rankingowe w 2025 roku?
Czym jest indeksowanie, crawling i ranking oraz jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w SEO.
Dobór właściwych słów kluczowych.
Identyfikowanie fraz, na które szukają Twoi potencjalni klienci oraz analiza działań konkurencji
Narzędzia oparte na AI, które przyspieszą i zautomatyzują proces dobierania fraz, dostarczając bardziej trafnych analiz.
Optymalizacja bezpośrednio na swojej stronie internetowej.
Tworzenie wartościowych i angażujących treści (również z pomocą AI)
Optymalizacja meta tagów, nagłówków, adresów URL oraz linkowania wewnętrznego.
Techniczne aspekty SEO - szybkość strony i jej dostosowanie do urządzeń mobilnych.
Strategie budowania wartościowego profilu linków zwrotnych, które są jednym z najważniejszych czynników rankingowych.
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w SEO
Narzędzia do monitorowania postępów i mierzenia zwrotu z inwestycji z pozycjonowania (m.in. Google Analytics 4, Google Search Console)
Czas trwania
1 dzień, godziny 9-16
Prelegenci
Head of SEO w DevaGroup: Od 2008 roku związany z branżą SEO, gdzie zdobył szerokie doświadczenie w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych. Prowadził szkolenia w ramach programu Marketing Masters, a także jako trener Google w inicjatywie „Umiejętności Jutra”. Wykładowca na WSB w Gdańsku oraz współautor książki „SEObook”. Przez lata dzielił się swoją wiedzą podczas licznych warsztatów i szkoleń dla firm i instytucji, pomagając zgłębiać tajniki SEO. Współpracował przy audytach dla czołowych marek, takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje zespołem SEO w DevaGroup, gdzie odpowiada za nadzorowanie działań, tworzenie strategii oraz przygotowywanie wycen dla kluczowych projektów.
Łukasz SuchySEO Expert w DevaGroup. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Dla klientów przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron www, które mają na celu zwiększenie ich efektywności i widoczności.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 11.24% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
