Szkolenie: Skuteczna sprzedaż w Social Media

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczna-sprzedaz-w-social-media-71106

Informacje o szkoleniu

  • Skuteczna sprzedaż w Social Media

    ID szkolenia: 71106
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 27.08.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-16.30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo,
Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500 milionów użytkowników (ale tylko ok. 100 milionów dziennie) użytkowników LinkedIn mocno inwestuje w badania i content marketing.
LinkedIn po zmianach na przełomie 2016 i 2017 roku stał się doskonałym narzędziem do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych. Jego celem jest umocnienie trendu Social Sellingu. Obecność biznesu (zwłaszcza w sektorze B2B) w tym medium może zdecydowanie ułatwić pracę handlowców. Skuteczna obecność sprzedaży w LinkedInie może w niedalekiej przyszłości okazać się jednym z lepszych sposobów na nawiązanie biznesowych relacji.
Ostatnie badanie IAB Polska związane z Social Media wyraźnie wskazuje, że 64% respondentów chce, aby marki/firmy oferowały możliwości zakupu na tego rodzaju platformach. Oznacza to, że jeżeli jeszcze nie zacząłeś sprzedawać za pomocą social media – to chcąc zwiększyć swoje zyski powinieneś to zrobić. Natomiast jeżeli już to robisz, to warto ulepszyć ten proces. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupimy się najbardziej na naszych warsztatach.

Szkolenie skierowane jest do:

Jeśli…

jesteś właścicielem firmy lub przedsiębiorcą,
pracujesz w działach sprzedaży i developmentu,
pracujesz w działach marketingu,
zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy,
chcesz budować własną markę osobistą,
… to właśnie to szkolenie jest dla Ciebie idealne.

Program szkolenia:

PROGRAM WARSZATÓW

9:00–9:30 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:30 WARSZTATY „CZAS START”

1. SOCIAL SELLING - WPROWADZENIE

Icebrakers, przedstawienie planu szkolenia oraz prowadzącego.
Czym jest Social Selling i dlaczego jest ważny?
Ciekawostki wynikające z badań sektora B2B pod kątem sprzedaży.
Najważniejsze informacje nt. LinkedIn.
2. CZTERY FILARY SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

Pozycjonowanie (budowanie marki eksperta, korzystanie z marki firmy)
Wprowadzenie do Personal Brandingu.
Analiza podstawowych elementów profilu osobowego na LinkedIn.
Omówienie przykładów wzorowych elementów profilu na przykładach.
Uzupełnianie poszczególnych elementów profilu.
Rekomendacje: Dlaczego są ważne? Jak je wystawiać i zdobywać?
ELEMENT WARSZTATOWY I:

Aktualizacja profilu na LinkedIn pod okiem eksperta (autorska „checklista”).
Wysyłanie próśb o rekomendacje oraz wystawianie rekomendacji.
3. BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW (LEAD GENERATION)

Omówienie Grupy Celowej.
Stworzenie „persony”.
Wyszukanie potencjalnych prospektów (nauka korzystania z filtrów wyszukiwania wyszukiwarki LinkedIn).
Poszukiwanie pretekstów do nawiązania kontaktu.
Kreowanie pretekstów do nawiązania kontaktu.
Redagowanie spersonalizowanego zaproszenia.
Systematyzacja pracy.
ELEMENT WARSZTATOWY II:

Wyszukanie potencjalnego Klienta.
Analiza profilu oraz szukanie pretekstu do dodania do kontaktu.
Przygotowanie indywidualnego zaproszenia do kontaktu.
4. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA

Content Marketing:
Skąd brać treści do udostępniania?
Jakie treści i jak często udostępniać?
Jak przygotować autorskie treści?
Kuratela treści:
Korzystanie z gotowych treści z sieci.
Prowokowanie i dołączanie do dyskusji.
Linkedin Articles – co to jest, czy warto korzystać?
ELEMEMENT WARSZTATOWY III:

„Szalone ósemki” (metoda Design Thinking) – wykreowanie jak największej ilości pomysłów na posty, zderzenie pomysłów z potencjalnymi odbiorcami.
5. BUDOWANIE RELACJI

Pomaganie w obszarze kompetencyjnym.
Consultacy Selling: sprzedaż przez handlowca eksperta.
Social Listening: poszukiwanie okazji do udzielenia pomocy.
ELEMENT WARSZTATOWY IV:

Poszukiwanie okazji do udzielenia porady/pomocy w komentarzu na IN.
6. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW

Podsumowanie wszystkich punktów (filarów) szkolenia oraz indywidualna praca z uczestnikami szkolenia na ich profilach na LinkedIn.

16.30 KONIEC… A MOŻE DOPIERO POCZĄTEK

Informacje o prelegentach:

Kamil Mirowski

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1270 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 06.08.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.08.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Skuteczna sprzedaż w Social Media