O szkoleniu
Cele szkolenia:
Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad. Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych. Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach. Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach.
Korzyści szkolenia:
Uczestnicy dowiedzą się jaką formę promocji wybrać, kiedy niezbędne są działania płatne, a kiedy wystarczą organiczne, w których kanałach działać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.
Pracowników działu marketingu, osób planujących działania w social mediach, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Program szkolenia
Dzień I
Jak komunikować się z klientem?
- model AIDA
- jak skutecznie zmieniać postawy – racjonalizm czy emocje?
- jaką strategię perswazji wybrać?
- tworzenie przykładowych komunikatów promocyjnych, jak wykorzystać przydatne narzędzia.
Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji
- Polacy w social media – demografia i zachowania
- YouTube
- Tik Tok
Organiczne czy płatne kampanie w mediach społecznościowych?
- podstawowe różnice i wskazania do komunikacji bezpłatnej i płatnej
- w jakich okolicznościach stosować organiczną komunikację
- w jakich okolicznościach stosować płatne kampanie
Content marketing
- amplifikacja
- model 4C
- optymalizacja długości artykułu, postu czy też długości filmu w internecie
- hashtagi, ich specyfika i rola w poszczególnych kanałach SM
- zasięg vs zaangażowanie
Dzień II
Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta
- Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
- algorytm Facebooka na co dzień
- obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
- co publikować? Taktyka i tworzenie treści
- reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze
Działania promocyjne na Facebooku, Instagramie i Linkedin
- specyfika kampanii reklamowych Facebooku vs Instagram vs Linkedin
- zakładanie Menedżera Firmy (Facebook, Instagram)
- tworzenie konta reklamowego (Linkedin)
- ustalanie celów reklamowych
- tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
- ustawianie grup odbiorców
- ustawienia lokalizacji
- tworzenie kreacji reklamowych
- statystyki i raporty na Facebooku
Influencer Marketing
- jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
- ryzyka i szanse wynikające z angażu influencerów
Monitoring social mediów
- kluczowe aplikacje monitoringu sieci
- mierniki i narzędzia pomiaru
Czas trwania
Prelegenci

trener Effect Group
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
