Social Media

O szkoleniu

Social media stały się najtańszą formą dotarcia do potencjalnych klientów, jednocześnie źródłem budowania trwałych relacji. Mnogość kanałów i dynamika zmian wymusza na marketerach dostosowanie działań do aktualnych trendów. Aby działać skutecznie trzeba znać ich specyfikę i umieć wykorzystać ich atuty. Potrzebna jest do tego niezbędna wiedza, którą poniższe szkolenie pozwoli sobie przyswoić.

Cele szkolenia:
Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad. Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych. Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach. Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści szkolenia:

Uczestnicy dowiedzą się jaką formę promocji wybrać, kiedy niezbędne są działania płatne, a kiedy wystarczą organiczne, w których kanałach działać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Kto powinien wziąć udział?

Pracowników działu marketingu, osób planujących działania w social mediach, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Program szkolenia

Dzień I

Jak komunikować się z klientem?

  • model AIDA
  • jak skutecznie zmieniać postawy – racjonalizm czy emocje?
  • jaką strategię perswazji wybrać?
  • tworzenie przykładowych komunikatów promocyjnych, jak wykorzystać przydatne narzędzia.

Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Polacy w social media – demografia i zachowania
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
  • Tik Tok

Organiczne czy płatne kampanie w mediach społecznościowych?

  • podstawowe różnice i wskazania do komunikacji bezpłatnej i płatnej
  • w jakich okolicznościach stosować organiczną komunikację
  • w jakich okolicznościach stosować płatne kampanie

Content marketing

  • amplifikacja
  • model 4C
  • optymalizacja długości artykułu, postu czy też długości filmu w internecie
  • hashtagi, ich specyfika i rola w poszczególnych kanałach SM
  • zasięg vs zaangażowanie

 

Dzień II

Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta

  • Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
  • algorytm Facebooka na co dzień
  • obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  • co publikować? Taktyka i tworzenie treści
  • reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze

Działania promocyjne na Facebooku, Instagramie i Linkedin

  • specyfika kampanii reklamowych Facebooku vs Instagram vs Linkedin
  • zakładanie Menedżera Firmy (Facebook, Instagram)
  • tworzenie konta reklamowego (Linkedin)
  • ustalanie celów reklamowych
  • tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
  • ustawianie grup odbiorców
  • ustawienia lokalizacji
  • tworzenie kreacji reklamowych
  • statystyki i raporty na Facebooku

Influencer Marketing

  • jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • ryzyka i szanse wynikające z angażu influencerów

Monitoring social mediów

  • kluczowe aplikacje monitoringu sieci
  • mierniki i narzędzia pomiaru

Czas trwania

2 dni, 8:45-15:00

Prelegenci

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Online 13-14 czerwiec 2022

Gdzie i kiedy

Online 11-12 kwiecień 2022

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!