O szkoleniu
LinkedIn to najlepszy serwis społecznościowy dla biznesu. Pozwala kontaktować ze sobą ludzi zainteresowanych daną branżą, ułatwia docieranie do wartościowych kontaktów, pomaga budować pozytywny wizerunek organizacji (także jako pracodawcy) i pozyskiwać odpowiednich kandydatów do pracy.
To szkolenie pozwoli Ci pełniej wykorzystywać możliwości, jakie daje ten coraz popularniejszy portal społecznościowy! Szkolenie skierowane jest zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i tych, które już korzystają z LinkedIn.
Szkolenie w kompleksowy sposób pokazuje możliwości korzystania z LinkedIn na wielu płaszczyznach - prywatnie, służbowo i biznesowo. Omawiamy rozmaite aspekty - konto personalne, company page, reklamy, HR, koncentrując się przy tym na bezpłatnych funkcjach LinkedIn.
- pracownicy odpowiedzialni za komunikację (marketing, reklama, PR)
- pracownicy odpowiedzialni za budowanie wizerunku pracodawcy i pozyskiwanie pracowników (HR)
- przedsiębiorcy chcący wykorzystywać social media w promocji
- specjaliści chcący budować swoją ekspercką markę osobistą
- osoby odpowiedzialne za social media w firmie lub instytucji
Program szkolenia
Moduł 1 – specyfika LinkedIn
-
LinkedIn i inne social media – w Polsce i na świecie (statystyki)
-
Specyfika LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych
-
Ewolucja LinkedIn w kontekście rekrutacji i networkingu
Moduł 2 – profil personalny: dla szefa i dla pracownika
-
Profil personalny – nie tylko wirtualne CV
-
Główne sekcje profilu personalnego (ustawienia)
-
Profil pracowniczy a firmowy – wzajemne oddziaływanie
-
Employee Advocacy na LinkedIn – rola pracowników w promocji firmy
Moduł 3 – Content Marketing na LinkedIn
-
Zakładanie profilu firmowego – krok po kroku
-
Content Marketing w czasach COVID-19 – wskazówki od LinkedIn
-
Algorytm LinkedIn – jak działa i jak z nim współpracować?
-
Budowanie wpływu dzięki aktywności
-
Dni i godziny największej aktywności na LinkedIn
-
Co i jak publikować na LinkedIn
-
Przykłady atrakcyjnych postów
-
Komunikacja z odbiorcami – reagowanie na krytyczne komentarze, publiczne reklamacje i hejt
Moduł 4 – LinkedIn dla pracodawcy (HR)
-
Employer Branding – profil firmowy jako wizytówka pracodawcy
-
Pozyskiwanie informacji o pracownikach z innych firm
-
Aktywne poszukiwanie kandydatów – rola społeczności
-
Nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi kandydatami
-
Własne publikacje, jako sposób przyciągania kandydatów
-
Tworzenie atrakcyjnych postów rekrutacyjnych – przykłady
-
LinkedIn Talent Solutions – narzędzie do publikacji ofertami pracy
-
Rola innych pracowników (poza HR) w działaniach rekrutacyjnych firmy
Moduł 5 – Reklama na LinkedIn
-
Reklama na LinkedIn – specyfika na tle Facebook Ads i Google Ads
-
Potencjalne zasięgi – odbiorcy reklam w różnych mediach społecznościowych
-
Skuteczna reklama – wskazówki od LinkedIn
-
Menedżer Kampanii na LinkedIn
-
Cele i formaty reklamowe
-
Ustawianie kampanii reklamowych
-
Ustawienia płatności i kontrolowanie kosztów
-
Statystyki i demografia kampanii
Moduł 5 – Social Selling
-
Sprzedaż na LinkedIn – możliwości i popularne błędy
-
Etyczny Social Selling bez spamowania
-
InMail a networking
-
Łączenie networkingu on-line i off-line
-
Płatne narzędzia na LinkedIn – przegląd, omówienie
-
Podsumowanie, zakończenie
Szacowany czas trwania szkolenia – 6 godzin zegarowych. Faktyczny czas trwania szkolenia zależy od zaangażowania Uczestników – np. liczby zadawanych pytań i zgłaszanych problemów do omówienia.
Czas trwania
Prelegenci
Marcin Pietraszek - od wielu lat prowadzi konta firmowe i kampanie reklamowe na LinkedIn oraz w innych social mediach dla swoich Klientów. Udziela także konsultacji i jest autorem wielu publikacji (książek i artykułów) na temat marketingu i biznesu. Z mediów społecznościowych przeszkolił ponad 300 osób. Jego klientami są zarówno firmy, instytucje samorządowe, jak i organizacje pozarządowe.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 237 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 49.96% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 66.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 67.66% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 67.66% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 237 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 49.96% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 66.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 67.66% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 67.66% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
