Social Media: LinkedIn w pracy, biznesie i HR

O szkoleniu

LinkedIn to najlepszy serwis społecznościowy dla biznesu. Pozwala kontaktować ze sobą ludzi zainteresowanych daną branżą, ułatwia docieranie do wartościowych kontaktów, pomaga budować pozytywny wizerunek organizacji (także jako pracodawcy) i pozyskiwać odpowiednich kandydatów do pracy.

To szkolenie pozwoli Ci pełniej wykorzystywać możliwości, jakie daje ten coraz popularniejszy portal społecznościowy! Szkolenie skierowane jest zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i tych, które już korzystają z LinkedIn.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie w kompleksowy sposób pokazuje możliwości korzystania z LinkedIn na wielu płaszczyznach - prywatnie, służbowo i biznesowo. Omawiamy rozmaite aspekty - konto personalne, company page, reklamy, HR, koncentrując się przy tym na bezpłatnych funkcjach LinkedIn. 

Kto powinien wziąć udział?
  • pracownicy odpowiedzialni za komunikację (marketing, reklama, PR)
  • pracownicy odpowiedzialni za budowanie wizerunku pracodawcy i pozyskiwanie pracowników (HR)
  • przedsiębiorcy chcący wykorzystywać social media w promocji
  • specjaliści chcący budować swoją ekspercką markę osobistą
  • osoby odpowiedzialne za social media w firmie lub instytucji

Program szkolenia

Moduł 1 – specyfika LinkedIn

  • LinkedIn i inne social media – w Polsce i na świecie (statystyki)

  • Specyfika LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych

  • Ewolucja LinkedIn w kontekście rekrutacji i networkingu

Moduł 2 – profil personalny: dla szefa i dla pracownika

  • Profil personalny – nie tylko wirtualne CV

  • Główne sekcje profilu personalnego (ustawienia)

  • Profil pracowniczy a firmowy – wzajemne oddziaływanie

  • Employee Advocacy na LinkedIn – rola pracowników w promocji firmy

Moduł 3 – Content Marketing na LinkedIn

  • Zakładanie profilu firmowego – krok po kroku

  • Content Marketing w czasach COVID-19 – wskazówki od LinkedIn

  • Algorytm LinkedIn – jak działa i jak z nim współpracować?

  • Budowanie wpływu dzięki aktywności

  • Dni i godziny największej aktywności na LinkedIn

  • Co i jak publikować na LinkedIn

  • Przykłady atrakcyjnych postów

  • Komunikacja z odbiorcami – reagowanie na krytyczne komentarze, publiczne reklamacje i hejt

Moduł 4 – LinkedIn dla pracodawcy (HR)

  • Employer Branding – profil firmowy jako wizytówka pracodawcy

  • Pozyskiwanie informacji o pracownikach z innych firm

  • Aktywne poszukiwanie kandydatów – rola społeczności

  • Nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi kandydatami

  • Własne publikacje, jako sposób przyciągania kandydatów

  • Tworzenie atrakcyjnych postów rekrutacyjnych – przykłady

  • LinkedIn Talent Solutions – narzędzie do publikacji ofertami pracy

  • Rola innych pracowników (poza HR) w działaniach rekrutacyjnych firmy

Moduł 5 – Reklama na LinkedIn

  • Reklama na LinkedIn – specyfika na tle Facebook Ads i Google Ads

  • Potencjalne zasięgi – odbiorcy reklam w różnych mediach społecznościowych

  • Skuteczna reklama – wskazówki od LinkedIn

  • Menedżer Kampanii na LinkedIn

  • Cele i formaty reklamowe

  • Ustawianie kampanii reklamowych

  • Ustawienia płatności i kontrolowanie kosztów

  • Statystyki i demografia kampanii

Moduł 5 – Social Selling

  • Sprzedaż na LinkedIn – możliwości i popularne błędy

  • Etyczny Social Selling bez spamowania

  • InMail a networking

  • Łączenie networkingu on-line i off-line

  • Płatne narzędzia na LinkedIn – przegląd, omówienie

  • Podsumowanie, zakończenie

Szacowany czas trwania szkolenia – 6 godzin zegarowych. Faktyczny czas trwania szkolenia zależy od zaangażowania Uczestników – np. liczby zadawanych pytań i zgłaszanych problemów do omówienia. 

Czas trwania

6 godzin (jednego dnia lub z podziałem na 2 dni po 3 godziny dziennie)

Prelegenci

Marcin Pietraszek - od wielu lat prowadzi konta firmowe i kampanie reklamowe na LinkedIn oraz w innych social mediach dla swoich Klientów. Udziela także konsultacji i jest autorem wielu publikacji (książek i artykułów) na temat marketingu i biznesu. Z mediów społecznościowych przeszkolił ponad 300 osób. Jego klientami są zarówno firmy, instytucje samorządowe, jak i organizacje pozarządowe. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena standardowa
Płatność 14 dni, wymagane podpisanie zamówienia
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 237 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Dostępne zniżki:
  • 49.96% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 66.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 67.66% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 67.66% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Dla instytucji publicznych
Wymagane oświadczenie o finansowaniu szkolenia ze środków publicznych
1 199
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 237 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Dostępne zniżki:
  • 49.96% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 66.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 67.66% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 67.66% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa Kazachska 5/122
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!