O szkoleniu
- Kompleksowe szkolenie obejmujące 3 media społecznościowe: Facebook, Instagram, LinkedIn.
- Duży zakres informacji obejmujący m.in. ustawienia, algorytm, a nawet obsługę klienta w mediach społecznościowych.
- Szkolenia realizowane w roku ubiegłym były oceniane przez Uczestników na 5 lub 6 w 6-punktowej skali!
Szkolenie skierowane jest do
- pracowników prowadzących konta społecznościowe w firmie (bez względu na formalną nazwę stanowiska)
- menedżerów, którzy odpowiadają za firmowe social media i marketing
- przedsiębiorców, którzy samodzielnie obsługują portale społecznościowe
Program szkolenia
Profil firmowy na Facebooku od strony organizacyjnej
• Social Media w Polsce - najnowsze statystyki
• Media społecznościowe kontra media tradycyjne
• Konto prywatne a strona firmy
• Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firmy
• Kluczowe ustawienia strony firmowej - krok po kroku
Content Marketing i obsługa klienta na Facebooku (i nie tylko!)
• Narzędzia do publikowania – Business Suite / Creator Studio
• Tworzenie treści w zgodzie z algorytmem
• Angażowanie odbiorców
• Jak i kiedy publikować?
• Przykłady postów na Facebooku
• Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
• Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie
Budowanie marki na Instagramie
• Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
• Rodzaje contentu i perspektywy na przyszłość
• Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
• 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
• Strategia marki na Instagramie
• Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
• Aktywność w imieniu marki na innych profilach
• Udostępnianie zdjęć i relacji
• Konkurs jako sposób promocji na Instagramie
• Inspirujące konta na Instagramie - przykłady
• Analiza kont Uczestników (dla chętnych)
• Współpraca z influencerami
• Wskazówki dot. prowadzenia konta firmy na Instagramie
LinkedIn w firmie
• LinkedIn w Polsce - statystyki i perspektywy
• Specyfika LinkedIn jako platformy networkingowej
• Ewolucja od rekrutacji do relacji
• Konto prywatne jako profil ekspercki – relacje między kontem prywatnym a firmowym
• Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
• Algorytm LinkedIn w praktyce
• Dobór treści i publikowanie na LinkedIn
• Przykłady postów na LinkedIn (inspiracje)
• Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
• Podstawowe ustawienia reklamowe
Czas trwania
Prelegenci

Marcin Pietraszek - certyfikowany social manager, który na co dzień zajmuje się usługowym prowadzeniem stron i kampanii reklamowych w mediach społecznościowych; od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem podczas szkoleń i konsultacji; autor książek i artykułów o tematyce marketingowej, autor kursów video dostępnych w ramach Akademii Allegro i Infolii.
Zapisz się
- Zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 640 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
