Social Media w Instytucji, Urzędzie, NGO, Muzeum - Facebook i Instagram (8h)

O szkoleniu

Szkolenie może być realizowane w wersji on-line (8h, z podziałem na 2 dni po 4h dziennie) lub stacjonarnie, z dojazdem do Państwa instytucji  (wycena indywidualna). W ofercie posiadamy także inne warianty szkolenia Social Media w Instytucji.

Szkolenie „Social Media w Instytucji” (w różnych wariantach), było realizowane dla pracowników wielu instytucji publicznych (samorządowych, rządowych, pozarządowych), w tym dla: Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie, Starostwa Powiatowego we Włodawie, Urzędu Gminy Kurzętnik, Powiatu Wysokomazowieckiego, a także dla instytucji kultury: Muzeum Pałacu Jana III Sobieskiego w Wilanowie, Duńskiego Instytutu Kultury, Świebodzińskiego Domu Kultury, Wałeckiego Centrum Kultury.

Dlaczego warto wziąć udział?

Kompleksowe, unikalne szkolenie skierowane w szczególności do pracowników instytucji samorządowych, rządowych, pozarządowych. Szkolenie uwzględnia specyfikę funkcjonowania instytucji oraz szczególne potrzeby ich odbiorców. 

Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy urzędów, instytucji, organizacji pozarządowych - odpowiedzialni za komunikację,promocję i media społecznościowe. 

Program szkolenia

Po co urzędom / instytucjom social media?

  • Media społecznościowe w Polsce – statystyki
  • Specyfika Facebooka na tle innych mediów
  • Facebook w instytucjach
  • Facebook w praktyce samorządowej
  • Social Media jako sposób na budowanie relacji z mieszkańcami

Ustawienia i planowanie postów

  • Ustawienia związane z bezpieczeństwem konta
  • Ustawienia strony – czyli konto na Facebooku od zaplecza
  • Narzędzia do planowania postów – Creator Studio i Business Suite
  • Zakładanie tzw. konta firmowego dla instytucji

Algorytm – czyli zasady Facebooka w praktyce

  • Czym jest algorytm na Facebooku i jak działa?
  • Jak i kiedy publikować?
  • Zaangażowanie wg godzin i dni tygodnia
  • Jak pisać, by wzbudzać zainteresowanie?

Facebook w praktyce – inspiracje na co dzień

  • Posty urzędy/ instytucji – dobre i złe praktyki
  • Przegląd postów urzędów/instytucji z wybranych kategorii
  • Krótki przegląd profili urzędu/instytucji Uczestników
  • Co publikować w wybranym Urzędzie – inspiracje
  • Treści od mieszkańców
  • Cechy atrakcyjnego wpisu
  • Cechy idealnego profilu

Profesjonalna komunikacja na Facebooku

  • Oczekiwania mieszkańców względem urzędu / instytucji
  • Jak i kiedy odpowiadać na Facebooku
  • Messenger w urzędzie / instytucji
  • Co wyróżnia profesjonalną obsługę na Facebooku?
  • Krytyka, hejt, kryzysy – jak reagować?

Prawo i regulamin Facebooka

  • Konkursy na Facebooku
  • Facebook a ochrona danych osobowych
  • Prawa autorskie użytkowników

Zarządzanie mediami społecznościowymi w urzędzie / instytucji

  • Problem decyzyjności
  • Ustalenie zasad i procedur
  • Dylematy prawne
  • Problemy techniczne
  • Odwołanie od decyzji Facebooka

Działania płatne na Facebooku

Dla organizacji, która chce pozyskiwać nowych obserwujących (fanów) lub trafić z określoną informacją do wybranej grupy odbiorców, działania płatne są zazwyczaj skuteczniejsze niż funkcjonalności darmowe. Dlatego także w przypadku urzędu i instytucji, warto znać zasady tworzenia kampanii reklamowych.

  • Promowanie wydarzeń na Facebooku
  • Posty sponsorowane
  • Podstawowe ustawienia reklamowe

Instagram w Urzędzie/Instytucji

Facebook jest obecnie bezpośrednio powiązany z aplikacją Instagram, której popularność rośnie, warto zapoznać się także z możliwościami Instagrama. Tym bardziej, że aplikacja ta może się dobrze sprawdzić w promocji Państwa oferty kulturalnej, turystycznej i innej.

  • Instagram – czym jest i co go wyróżnia?
  • Dlaczego Instagram wymaga innego prowadzenia niż Facebook?
  • Zdjęcia, hasztagi i bio – prowadzenie konta na Instagramie.
  • Jak długofalowo promować urząd lub instytucję na Instagramie?
  • Direct – wiadomości na Instagramie.
  • Współpraca z mieszkańcami i innymi użytkownikami.
  • Influencer dla Instytucji – czy to możliwe?
  • „Relacje” (Insta Stories) oraz inne funkcje na Instagramie.

Czas trwania

8 godzin (4 godziny dziennie + 30 min. przerwy)

Prelegenci

Marcin Pietraszek  - od ponad 10 lat zawodowo obsługuje konta social media firm i innych organizacji, udziela konsultacji, a od kilku lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas szkoleń. Jest również autorem kursów internetowych dostępnych na platformach Infolia oraz Akademia Allegro. Na swoim koncie ma również liczne artykuły oraz cztery książki o tematyce marketingowej.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena standardowa
Cena zależna od liczby Uczestników
970
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 000 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Dostępne zniżki:
  • 25% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 50% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 55% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 55% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena dla instytucji
Szkolenie finansowane ze środków publicznych
970
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 000 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Dostępne zniżki:
  • 25% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 50% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 55% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 55% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa Kazachska 5/122
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!