O szkoleniu
Szkolenie może być realizowane w wersji on-line (8h, z podziałem na 2 dni po 4h dziennie) lub stacjonarnie, z dojazdem do Państwa instytucji (wycena indywidualna). W ofercie posiadamy także inne warianty szkolenia Social Media w Instytucji.
Szkolenie „Social Media w Instytucji” (w różnych wariantach), było realizowane dla pracowników wielu instytucji publicznych (samorządowych, rządowych, pozarządowych), w tym dla: Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie, Starostwa Powiatowego we Włodawie, Urzędu Gminy Kurzętnik, Powiatu Wysokomazowieckiego, a także dla instytucji kultury: Muzeum Pałacu Jana III Sobieskiego w Wilanowie, Duńskiego Instytutu Kultury, Świebodzińskiego Domu Kultury, Wałeckiego Centrum Kultury.
Kompleksowe, unikalne szkolenie skierowane w szczególności do pracowników instytucji samorządowych, rządowych, pozarządowych. Szkolenie uwzględnia specyfikę funkcjonowania instytucji oraz szczególne potrzeby ich odbiorców.
Pracownicy urzędów, instytucji, organizacji pozarządowych - odpowiedzialni za komunikację,promocję i media społecznościowe.
Program szkolenia
Po co urzędom / instytucjom social media?
- Media społecznościowe w Polsce – statystyki
- Specyfika Facebooka na tle innych mediów
- Facebook w instytucjach
- Facebook w praktyce samorządowej
- Social Media jako sposób na budowanie relacji z mieszkańcami
Ustawienia i planowanie postów
- Ustawienia związane z bezpieczeństwem konta
- Ustawienia strony – czyli konto na Facebooku od zaplecza
- Narzędzia do planowania postów – Creator Studio i Business Suite
- Zakładanie tzw. konta firmowego dla instytucji
Algorytm – czyli zasady Facebooka w praktyce
- Czym jest algorytm na Facebooku i jak działa?
- Jak i kiedy publikować?
- Zaangażowanie wg godzin i dni tygodnia
- Jak pisać, by wzbudzać zainteresowanie?
Facebook w praktyce – inspiracje na co dzień
- Posty urzędy/ instytucji – dobre i złe praktyki
- Przegląd postów urzędów/instytucji z wybranych kategorii
- Krótki przegląd profili urzędu/instytucji Uczestników
- Co publikować w wybranym Urzędzie – inspiracje
- Treści od mieszkańców
- Cechy atrakcyjnego wpisu
- Cechy idealnego profilu
Profesjonalna komunikacja na Facebooku
- Oczekiwania mieszkańców względem urzędu / instytucji
- Jak i kiedy odpowiadać na Facebooku
- Messenger w urzędzie / instytucji
- Co wyróżnia profesjonalną obsługę na Facebooku?
- Krytyka, hejt, kryzysy – jak reagować?
Prawo i regulamin Facebooka
- Konkursy na Facebooku
- Facebook a ochrona danych osobowych
- Prawa autorskie użytkowników
Zarządzanie mediami społecznościowymi w urzędzie / instytucji
- Problem decyzyjności
- Ustalenie zasad i procedur
- Dylematy prawne
- Problemy techniczne
- Odwołanie od decyzji Facebooka
Działania płatne na Facebooku
Dla organizacji, która chce pozyskiwać nowych obserwujących (fanów) lub trafić z określoną informacją do wybranej grupy odbiorców, działania płatne są zazwyczaj skuteczniejsze niż funkcjonalności darmowe. Dlatego także w przypadku urzędu i instytucji, warto znać zasady tworzenia kampanii reklamowych.
- Promowanie wydarzeń na Facebooku
- Posty sponsorowane
- Podstawowe ustawienia reklamowe
Instagram w Urzędzie/Instytucji
Facebook jest obecnie bezpośrednio powiązany z aplikacją Instagram, której popularność rośnie, warto zapoznać się także z możliwościami Instagrama. Tym bardziej, że aplikacja ta może się dobrze sprawdzić w promocji Państwa oferty kulturalnej, turystycznej i innej.
- Instagram – czym jest i co go wyróżnia?
- Dlaczego Instagram wymaga innego prowadzenia niż Facebook?
- Zdjęcia, hasztagi i bio – prowadzenie konta na Instagramie.
- Jak długofalowo promować urząd lub instytucję na Instagramie?
- Direct – wiadomości na Instagramie.
- Współpraca z mieszkańcami i innymi użytkownikami.
- Influencer dla Instytucji – czy to możliwe?
- „Relacje” (Insta Stories) oraz inne funkcje na Instagramie.
Czas trwania
Prelegenci

Marcin Pietraszek - od ponad 10 lat zawodowo obsługuje konta social media firm i innych organizacji, udziela konsultacji, a od kilku lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas szkoleń. Jest również autorem kursów internetowych dostępnych na platformach Infolia oraz Akademia Allegro. Na swoim koncie ma również liczne artykuły oraz cztery książki o tematyce marketingowej.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 000 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- 25% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 50% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 55% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 55% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 000 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- 25% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 50% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 55% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 55% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
