O szkoleniu
Serdeczne zapraszamy do udziału w szkoleniu poświęconemu tematyce zarządzanie emocjami i pracą z trudnymi klientami przeznaczonego dla audytorów wewnętrznych i pracowników kontroli.
Cel szkolenia
- zdobycie umiejętności panowania nad własnymi stanami emocjonalnymi,
- poznanie nowoczesnych metod pracy ze stresem,
- dotarcie do wewnętrznych zasobów każdego z uczestników szkolenia,
- zastosowanie technik zarządzania emocjami w pracy z klientami,
- pogłębienie wiedzy na temat stresu,
- uzyskanie podstaw wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej.
- Audytorzy
- Kontrolerzy wewnętrzni.
Program szkolenia
STRES W PRACY AUDYTORA I KONTROLERA WEWNĘTRZNEGO
- Twoja definicja stresu – praca grupowa
- Czym jest stres? – teoria i badania
- Twój poziom stresu - test
- Stresory, czyli czynniki powodujące stres w pracy audytora i kontrolera wewnętrznego
- Pozytywne i negatywne następstwa stresu Lekki przepis na ciężki stres, czyli jak tego nie robić
ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH- PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM
- Model Virginii Satir
- Cztery podstawowe postawy i wzorce zachowań w kontaktach z klientami
- Zastosowanie modelu Virginii Satir w biznesie
- Złam wszystkie zasady albo zrób coś inaczej – sztuka wyjścia z impasu
- Metody pracy z klientami wymagającymi. Sposoby zapobiegania konfliktom
- Wywieranie wpływu na innych dzięki przekroczeniu własnych ograniczeń
EMOCJE W NASZYM ŻYCIU ZAWODOWYM – BUDOWANIE STANU SPOKOJU, KOMPETENCJI I PEWNOŚCI SIEBIE
- techniki metody budowania pozytywnych stanów emocjonalnych podczas wykonywania swoich zawodowych obowiązków
- co to znaczy zarządzać emocjami? – ćwiczenie projekcyjne Inteligencja emocjonalna
- elementy inteligencji emocjonalnej
- samoocena uczestników – ćwiczenia indywidualne. Nasze przekonania i wartości a kontrola emocji
- odkryj swoje wartości – ćwiczenie indywidualne
- system wartości a podejmowanie trudnych decyzji podczas kontroli
- emocje w sytuacjach zawodowych i osobistych - dyskusja grupowa
- różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach
- asertywność (w kontaktach z klientem i nie tylko)
- techniki asertywności – ćwiczenia indywidualne i grupowe
TECHNIKI PRACY ZE STRESEM
- Techniki oddechowe
- Technika kotwiczenia zasobów
- Różne perspektywy postrzegania
- Praca z każdą z perspektyw postrzegania – praca indywidualna
- Różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach.
Czas trwania
Prelegenci
Właściciel firmy; Praktyk, Mistrz i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.; wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy; praktyk sztuki NLP; dziewięcioletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym pięcioletni na stanowisku menedżerskim, odpowiedzialny między innymi za: szkolenie i coaching pracowników. Podsumowanie i indywidualny feedback trenera dla każdego uczestnika szkolenia.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
