O szkoleniu
Zaprojektowane przez nas szkolenia interpersonalne poświęcone strategiom zarządzania emocjami w pracy to intensywne szkolenia z kompetencji miękkich, które koncentrują się na rozwoju inteligencji emocjonalnej, uczą samokontroli oraz trzeźwej oceny sytuacji niezbędnej do właściwych reakcji w danych okolicznościach. Trafna ocena stanów emocjonalnych innych osób oraz umiejętność dostosowywania swoich reakcji do konkretnej sytuacji mają decydujący wpływ na skuteczność naszych działań, kształtowanie się pozytywnych relacji w grupie oraz ducha współpracy i zrozumienia. Otwarty kurs „Zarządzanie emocjami w pracy” to uniwersalne, nastawione na wszechstronny rozwój społecznych kompetencji, szkolenie – umiejętności miękkie trenowane podczas tego warsztatu uczą strategicznego wykorzystywania inteligencji emocjonalnej, a to klucz do harmonijnych relacji z otoczeniem i pozyskiwania wsparcia od innych ludzi przy realizacji zadań zawodowych oraz celów osobistych.
Dzięki szkoleniu online Zarządzanie Emocjami w Pracy rozwiniesz kompetencje:
- Budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
- Samoświadomości i samoregulacji emocji.
- Osoby, które na co dzień pracują bezpośrednio z ludźmi.
- Chętni nauki budowania satysfakcjonujących relacji.
- Osoby, które chcą rozwinąć swoją samoświadomość.
- Osoby zainteresowane powyższym tematem i rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.
Moduł I –Zarządzanie emocjami – samoświadomość
- Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe. Ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych.
- R. Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami. Omówienie.
- Cztery kroki zarządzania emocjami. Omówienie.
- Czułe punkty a zarządzanie emocjami. Ćwiczenie indywidualne, omówienie.
- Wpływ emocji na neurobiologię. Omówienie casu.
- Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami. Omówienie teorii P. MacLeana.
- Budowanie świadomości – jak uczymy się wyrażania emocji. Omówienie.
- Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami. Omówienie.
- Emocje w naszym ciele i ich role – zarówno pozytywne, jak i negatywne.
Przerwa
Moduł II – Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji
- Komunikacja interpersonalna z określonymi typami zgodnie z modelem DISC a zarządzanie emocjami. Omówienie i ćwiczenia praktyczne.
- Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości. Ćwiczenie indywidualne.
Przerwa na obiad
Moduł III – Zarządzanie emocjami. Narzędzia do radzenia sobie z emocjami w pracy
- Ćwiczenie związane z rozpoznawaniem stanu wewnętrznego a zarządzania emocjami.
- Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań? Ćwiczenie. Omówienie.
- Ćwiczenia praktyczne związane z zarządzaniem emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop.
- Techniki czyszczenia emocji.
- Techniki kontroli emocji – smutku, lęku, złości,
- Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
- Techniki rozumienia emocji innych osób.
- Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
- Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.
Podsumowanie szkolenia z zarządzania emocjami, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 895 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
