Szkolenie

Zarządzanie łańcuchem dostaw

O szkoleniu

Główne cele i korzyści szkolenia:

-Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania nowoczesnych łańcuchów dostaw
-Nabycie umiejętności szacowania kosztów logistyki oraz identyfikacji konfliktów w łańcuchu dostaw
-Weryfikacja dotychczasowych sposobów współpracy z dostawcami oraz odbiorcami,
-Zapoznanie się z różnymi metodami redukcji nadmiernych stanów zapasów oraz zapobiegania przerwom w dostawach w łańcuchu dostaw,
-Poznanie znaczenia wymiany informacji między przedsiębiorstwami w łańcuchu dostaw
-Zapoznanie się z głównymi kryteriami decyzji o zlecaniu czynności logistycznych firmom zewnętrznym w ramach łańcucha dostaw.
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. logistyki.
  • Menedżerów wyższego i średniego szczebla, oraz analityków i strategów łańcuchów dostaw,
  • Kierowników, planistów, specjalistów poszczególnych odcinków zarządzania logistyką przedsiębiorstwa zarządzających: zakupami i zaopatrzeniem, zapasami, logistyką produkcji i przepływem materiałów, magazynem, gospodarką magazynową oraz systemami składowania, transportem i spedycją, sprzedażą i dystrybucją, controllingiem logistyki.

Program szkolenia

1 dzień

Łańcuch dostaw jako nowoczesna forma współpracy przedsiębiorstw i redukcji ryzyka działalności przedsiębiorstw

  • Przesłanki i cele tworzenia łańcuchów dostaw
  • Zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw
  • Współzależności i konflikty pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw – na wybranych przykładach
  • Łańcuch dostaw a inne formy współpracy przedsiębiorstw

Zagadnienia koordynacji przepływów rzeczowych i informacji w łańcuchu dostaw – grupowa gra decyzyjna

  • Przeprowadzenie gry
  • Omówienie i podsumowanie gry z uczestnikami szkolenia

Koszty logistyki w łańcuchu dostaw

  • Identyfikacja kosztów logistyki w łańcuchu dostaw
  • Kontrola przyrostu kosztów logistyki na poszczególnych ogniwach łańcucha dostaw
  • Możliwości redukcji kosztów logistyki skali łańcucha dostaw

Obsługa klienta w łańcuchu dostaw

  • Podstawowe założenia logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw
  • Etapy i fazy obsługi klienta w odniesieniu do specyfiki funkcjonowania łańcuchów dostaw – możliwości identyfikacji czynności i znaczenie praktyczne kształtowania procesów obsługi w strukturze łańcucha dostaw,
  • Jak mierzyć poziom obsługi klienta w łańcuchu? Elementy, mierniki i standardy obsługi klienta w łańcuchu dostaw
  • Koncepcja „doskonale zrealizowanego zamówienia”

2 dzień

Zarządzanie zapasami w łańcuchach dostaw

  • Cele utrzymywania zapasów w poszczególnych ogniwach łańcucha. Omówienie roli zapasów w logistycznym łańcuchu dostaw i współczesnego podejścia do zarządzania zapasami
  • Koszty zapasów, koszty zamrożenia kapitału i możliwości redukcji ryzyka wzrostu kosztów
  • Klasyfikacja zapasów wg wartości i możliwości błędnych interpretacji wyników w łańcuchu dostaw
  • Funkcjonalna klasyfikacja zapasów i możliwości jej zastosowania w łańcuchu

Metody ustalania wielkości dostaw

  • Główne metody ustalania wielkości i częstotliwości dostaw w łańcuchu dostaw
  • Ustalanie momentu składania zamówień
  • Główne problemy związane z określaniem czasu realizacji dostawy

Wybrane elementy kompleksowych systemów zarządzania zapasami i informacją w łańcuchu dostaw

  • Systemy planowania potrzeb materiałowych i dystrybucji z uwzględnieniem przepływów informacyjnych
  • Zasady określania potrzeb informacyjnych poszczególnych ogniw
  • Przykłady rozwiązań

PODSUMOWANIE

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Wrocław 17 - 18 grudnia 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 listopada 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Kraków 17 - 18 września 2020
brak danych

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 13 - 14 lipca 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!