Zarządzanie łańcuchem dostaw

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, którego celem jest:
zapoznanie się z zasadami funkcjonowania nowoczesnych łańcuchów dostaw
weryfikacja dotychczasowych sposobów współpracy z dostawcami oraz odbiorcami,
zapoznanie się z różnymi metodami redukcji nadmiernych stanów zapasów oraz zapobiegania przerwom w dostawach w łańcuchu dostaw,
poznanie znaczenia wymiany informacji między przedsiębiorstwami w łańcuchu dostaw
zapoznanie się z głównymi kryteriami decyzji o zlecaniu czynności logistycznych firmom zewnętrznym w ramach łańcucha dostaw.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści:

  • Poznanie elementów mających wpływ na kształtowanie łańcuchów dostaw.
  • Rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw.
  • Poznanie podejścia do szacowania kosztów logistycznych w łańcuchu dostaw.
  • Uwrażliwienie na aspekty przebiegu procesów, w tym roli informacji.
  • Poznanie aspektów kształtujących ryzyko w łańcuchach dostaw.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia on-line:

  • Menedżerowie, którym podlega obszar planowania i organizowania działań łańcucha dostaw. Dyrektorzy, kierownicy i specjaliści ds. logistyki
  • Analitycy i stratedzy łańcuchów dostaw.
  • Kierownicy, planiści, specjaliści poszczególnych obszarów zarządzania logistyką przedsiębiorstwa: zakupami i zaopatrzeniem, zapasami, logistyką produkcji i przepływem materiałów, magazynem, gospodarką magazynową oraz systemami składowania, transportem i spedycją, sprzedażą i dystrybucją, controllingiem logistyki.
  • Osoby zainteresowane tematyką funkcjonowania łańcuchów dostaw.

Program szkolenia

DZIEŃ I:

Łańcuch dostaw jako nowoczesna forma współpracy przedsiębiorstw i redukcji ryzyka działalności przedsiębiorstw

  • Przesłanki i cele tworzenia łańcuchów dostaw. Przykłady definiowania i rozumienia łańcuchów dostaw przez przedsiębiorstwa.
  • Współzależności i konflikty pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw – na wybranych przykładach
  • Zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw.

Obsługa klienta w łańcuchu dostaw

  • Z czego wynika praktyczna konieczność uwzględnienia kompleksowego podejścia w analizie łańcucha dostaw?
  • Podstawowe założenia logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw.
  • Koncepcja „doskonale zrealizowanego zamówienia”.
  • Jak mierzyć poziom obsługi klienta w łańcuchu? Elementy, mierniki i standardy obsługi klienta w łańcuchu dostaw.

Przepływy rzeczowe i informacji w łańcuchu dostaw. Źródła potencjalnego ryzyka

  • Rola informacji w łańcuchu dostaw.
  • Związek informacji z przepływami rzeczowymi.
  • Przykłady luk informacji i skutków w łańcuchu dostaw.

Koszty logistyki w łańcuchu dostaw

  • Identyfikacja kosztów logistyki w łańcuchu dostaw.
  • Kontrola przyrostu kosztów logistyki na poszczególnych ogniwach łańcucha dostaw.
  • Możliwości redukcji kosztów logistyki skali łańcucha dostaw.

PODSUMOWANIE 1 DNIA, PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

DZIEŃ II:

Zarządzanie zapasami w łańcuchach dostaw

  • Cele utrzymywania zapasów w poszczególnych ogniwach łańcucha. Współczesne podejście do zarządzania zapasami.
  • Koszty zapasów i możliwości redukcji ryzyka wzrostu kosztów.
  • Klasyfikacja zapasów wg wartości i możliwości błędnych interpretacji wyników w łańcuchu dostaw.
  • Funkcjonalna klasyfikacja zapasów i możliwości jej zastosowania w łańcuchu.

Metody ustalania wielkości dostaw

  • Główne metody ustalania wielkości i częstotliwości dostaw w łańcuchu dostaw.
  • Ustalanie momentu składania zamówień.
  • Główne problemy związane z określaniem czasu realizacji dostawy – cykl realizacji zamówienia.

Wybrane elementy kompleksowych systemów zarządzania zapasami i informacją w łańcuchu dostaw

  • Systemy planowania potrzeb materiałowych i dystrybucji z uwzględnieniem przepływów informacyjnych.
  • Przykłady rozwiązań.

PODSUMOWANIE 2 DNIA, PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czas trwania

2 dni, 9:00-14:00

Prelegenci

trener Effect Group

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 10-11 październik 2022
Online 20-21 czerwiec 2022

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 212
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!