Baza szkoleń, kursów i konferencji dla eCommerce!

  • Zapoznaj się z listą szkoleń i kursów dla branży eCommerce w całej Polsce
  • W ciągu kilku minut poznaj ich program, prelegentów oraz koszty uczestnictwa
  • Zgłoś swój udział wypełniając formularz rejestracji online
  • Zapoznaj się z listą szkoleń i kursów dla branży eCommerce w całej Polsce
  • W ciągu kilku minut poznaj ich program, prelegentów oraz koszty uczestnictwa
  • Zgłoś swój udział wypełniając formularz rejestracji online
szkolenia eCommerce, szkolenia handel internetowy
Przewiń stronę

Szkolenia, kursy i konferencje dla eCommerce: 31

  • Online, 26 maja 2021
  • już od 690 PLN
już od 690 PLN
Artykuł

Internet & eCommerce – lista polecanych szkoleń

Rok 2020 przyniósł prawdziwą rewolucję, i to na wielu płaszczyznach. Jednym ze skutków pandemii COVID-19 był między innymi niesamowity wzrost ilości klientów sklepów online i transakcji kupna-sprzedaży dokonanych w internecie. Wszystko to sprawia, że zapotrzebowanie na ekspertów tych dziedzin jest większe niż kiedykolwiek. Jak poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie? Na jakie szkolenia warto posłać pracowników? Przeczytaj, aby się dowiedzieć!

Szkolenia Ecommerce – marketing internetowy

Reklama jest dźwignią w handlu również w internecie. W przestrzeni internetowej marketing wygląda jednak zupełnie inaczej niż w tzw. realu. Co więcej, trendy w tym zakresie zdają się ewoluować jeszcze szybciej. To dlatego aby pozostać na szczycie, musisz się nieustannie dokształcać. Szkolenie z marketingu internetowego to podstawa dla każdego, kto chce, by jego produkty się sprzedawały. W ramach tego typu programów poznasz zagadnienia z zakresu budowania i promowania stron internetowych, wykorzystywania mediów społecznościowych w celach reklamowych, obsługi narzędzi Google i nie tylko. Możesz się również dowiedzieć, co warto robić samodzielnie, a co zlecić profesjonalistom. Zaczniesz tworzyć spójne strategie marketingowe i lepiej rozumieć swojego klienta. To idealna propozycja zarówno dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za handel lub reklamę w internecie, jak i właścicieli firm o takim profilu czy kadry kierowniczej.
 

SEO, content marketing, e-PR

Menedżerowie i osoby odpowiedzialne za marketing w firmie nie powinny jednak poprzestawać na podstawowej wiedzy z tego zakresu. Jeśli chcesz stale pozyskiwać nowych klientów, musisz zadbać chociażby o SEO. Z nim wiążą się również content marketing (marketing treści), copywriting oraz zyskujące na popularności pojęcie e-PR. Jak tworzyć treści interesujące użytkownika, a jednocześnie spełniające wymogi wyszukiwarek? Jak sprawić, by więcej klientów trafiało do Twojego sklepu z najpopularniejszej wyszukiwarki świata? Jak dbać o wizerunek firmy w sieci? To niezwykle cenne informacje, które możesz poznać na szkoleniach eCommerce.
 

Nowoczesna obsługa klienta

Wraz z popularnością sprzedaży w internecie rosną też wymagania nabywców, w szczególności co do obsługi. Sprzedawca powinien być dostępny i pomocny pomimo możliwości wykorzystania jedynie cyfrowych kanałów komunikacji. Dokładne poznanie tych kanałów oraz ich możliwości pomaga w podniesieniu standardów obsługi klienta i umożliwia aktywną sprzedaż. Dlatego szkolenia eCommerce poruszające tę tematykę stają się coraz popularniejsze. Dzięki nim pracownicy działów obsługi klienta, managerowie i handlowcy mogą poznać dobre praktyki w zakresie komunikacji i poznać złote zasady obsługi za pośrednictwem e-maila, telefonu, social media, czatów itp. W ramach szkolenia często można również zyskać wiedzę na temat radzenia sobie z emocjami, stresem i „trudnymi klientami". Podstawą są też szkolenia z wykorzystania Facebook do sprzedaży i obsługi klienta czy też szkolenia z Google Ads – jednego z najlepszych programów reklamowych na świecie.
 

Bezpieczeństwo w sieci, prawa autorskie, RODO itd.

Prowadząc działalność w internecie, powinieneś być doskonale zaznajomiony z kwestiami bezpieczeństwa sieciowego. Niestety nie każdy traktuje ten temat wystarczająco poważnie. Na szczęście istnieją szkolenia eCommerce, które w przystępny sposób pomogą Ci dowiedzieć się znacznie więcej o różnych aspektach związanych z bezpieczeństwem. Poznaj aktualne przepisy, np. te dotyczące ochrony danych osobowych zgodnie z RODO czy prawa autorskiego, aby nie wpłynąć nieświadomie na bardzo groźną minę prawną. Dowiedz się, jak zadbać o to, by nie stać się ofiarą hakerskiego ataku i zadbać o zaufanie klientów. Te bardzo ważne kwestie zbyt często są pomijane, dlatego decydując się na tego typu szkolenie, masz szansę wyróżnić się wśród konkurencji.
 

UX/CX, Design Thinking itp.

Rosnące wymagania internautów sprawiają, że nieprzydatne, niewygodne w obsłudze i nieatrakcyjne strony internetowe czy aplikacje nie mają szans przebić się na rynku. Dlatego tak ważne jest staranne podejście do kwestii UX (user experience – doświadczeń użytkownika) i CX (customer experience – doświadczeń klienta). Zadbaj o to, by zakupy w Twoim sklepie lub nawet sama wizyta na stronie były prawdziwą przyjemnością. Przejrzysty design, sprawne działanie, starannie opracowana ścieżka zakupowa – wszystko to pozwoli Ci na zwiększenie sprzedaży i podniesienie satysfakcji klienta. Pomóc w tym mogą między innymi szkolenia Design Thinking.

Szkolenia eCommerce są przyszłością w wielu dziedzinach i zawodach. Z pewnością warto się nimi zainteresować!

Internet & eCommerce – lista polecanych szkoleń