Szkolenie
Asertywność, czyli sztuka porozumiewania w pracy
O szkoleniu
Asertywność to najogólniej umiejętność budowania zdrowych relacji w sferze prywatnej jak i zawodowej. Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą nauczyć się wyrażać własne opinie i dążyć do swego, nie raniąc tym samym uczuć i praw innych osób.
Grupą docelową są osoby pracujące ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi; jak również dla osób, które mają kontakt z klientem zewnętrznym. Szkolenie ma na celu uświadomienie czym jest postawa asertywna oraz jak może się przejawiać w relacjach wewnętrznych, a jak w kontaktach z interesantem.
Dzięki szkoleniu z asertywności uczestnicy będą pewniej czuli się w kontaktach z innymi, będą potrafili jasno komunikować swoje potrzeby oraz nauczą się jak z szacunkiem stawiać granice w kontaktach służbowych. Szkolenie polecane jest dla osób, które są świadome, że często nie potrafią zachować się asertywnie reagując na daną sytuację uległością lub agresją. Udział w szkoleniu to także doskonała okazja do lepszego poznania samego siebie i wykorzystania poznanych technik w życiu codziennym.
Szkolenie opiera się na aktywnych metodach pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach, dyskusja moderowana.
Grupą docelową są osoby pracujące ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi; jak również dla osób, które mają kontakt z klientem zewnętrznym. Szkolenie ma na celu uświadomienie czym jest postawa asertywna oraz jak może się przejawiać w relacjach wewnętrznych, a jak w kontaktach z interesantem.
Dzięki szkoleniu z asertywności uczestnicy będą pewniej czuli się w kontaktach z innymi, będą potrafili jasno komunikować swoje potrzeby oraz nauczą się jak z szacunkiem stawiać granice w kontaktach służbowych. Szkolenie polecane jest dla osób, które są świadome, że często nie potrafią zachować się asertywnie reagując na daną sytuację uległością lub agresją. Udział w szkoleniu to także doskonała okazja do lepszego poznania samego siebie i wykorzystania poznanych technik w życiu codziennym.
Szkolenie opiera się na aktywnych metodach pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach, dyskusja moderowana.
Kto powinien wziąć udział?
Dla wszystkich osób chcących rozwijać umiejętności asertywne.
Program szkolenia
1. Podstawy asertywności
Główne założenia postawy asertywnej
Asertywność to nie tylko odmowa
Uległość i agresja jako postawy przeciwne postawie asertywnej
2. Asertywność w pracy
Asertywność w relacjach wewnętrznych
Asertywność w kontaktach z interesantem
3. Moja asertywność – autodiagnoza
Mapa zachowań asertywnych
Zmienność zachowań asertywnych
Asertywność jako wybór, a nie przymus
4. Asertywne wyrażanie opinii
Fakty zamiast opinii
Komunikat JA zamiast TY
Trening asertywnego wyrażania opinii
5. Asertywna odmowa
Jak z szacunkiem stawiać granice w kontaktach służbowych
Asertywna odmowa w relacji ze współpracownikami
Asertywna odmowa w relacji z interesantem
6. Asertywne wyrażanie krytyki
Psychologiczne mechanizmy krytyki i oceny
Komunikacja bez agresji i uległości w kontaktach z interesantem i współpracownikami
7. Asertywne wyrażanie pochwał
Które pochwały, to rzeczywiście pochwały?
Wyrażanie uznania i pochwał w kontaktach z interesantami i współpracownikami
8. Trening zachowań asertywnych
Główne założenia postawy asertywnej
Asertywność to nie tylko odmowa
Uległość i agresja jako postawy przeciwne postawie asertywnej
2. Asertywność w pracy
Asertywność w relacjach wewnętrznych
Asertywność w kontaktach z interesantem
3. Moja asertywność – autodiagnoza
Mapa zachowań asertywnych
Zmienność zachowań asertywnych
Asertywność jako wybór, a nie przymus
4. Asertywne wyrażanie opinii
Fakty zamiast opinii
Komunikat JA zamiast TY
Trening asertywnego wyrażania opinii
5. Asertywna odmowa
Jak z szacunkiem stawiać granice w kontaktach służbowych
Asertywna odmowa w relacji ze współpracownikami
Asertywna odmowa w relacji z interesantem
6. Asertywne wyrażanie krytyki
Psychologiczne mechanizmy krytyki i oceny
Komunikacja bez agresji i uległości w kontaktach z interesantem i współpracownikami
7. Asertywne wyrażanie pochwał
Które pochwały, to rzeczywiście pochwały?
Wyrażanie uznania i pochwał w kontaktach z interesantami i współpracownikami
8. Trening zachowań asertywnych
Prelegenci


Karolina Krzyżaniak - Łącząc 8-letnie doświadczenie menadżerskie z umiejętnościami trenerskimi realizuje procesy szkoleniowe z zakresu efektywnego zarządzania zespołami, komunikacji oraz skutecznego motywowania. Przeprowadziła ponad 1200 godzin szkoleniowych z zakresu efektywnej komunikacji, 700 godzin z zakresu zarządzania i współpracy w zespole, a także ponad 500 godzin szkoleniowych w obszarze motywowania. Prowadzi szkolenia z naciskiem na aspekt praktyczny. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzani Kadrami, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji oraz Polish Society for Traning and Development. Ekspert ds. relacji w zespole dla portalu GoldenLine. Wykładowca akademicki, certyfikowany trener biznesu oraz dyplomowany trener umiejętności społecznych.
Weź udział
Cena 1
cena za 1 os.
990
PLN
Cena zawiera:
- - certyfikat uczestnictwa - serwis kawowy - materiały szkoleniowe - mała grupa szkoleniowa - serwis obiadowy - udział w zajęciach
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego powyżej.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42